COMUNICAT OFICIAL
DE LA JUNTA DE LA PENYA
Fet i refet. El Barça ha culminat una temporada footballística del tot excelsa. El nostre club ha seguit les directrius del bogardisme. Masia, Flick i convicció. Ho hem fet de manera genial i en format geniol. Som el que som i no acceptem més tonteries dels voltors del fals periodisme de casa i de fora. Mireu en Jordi Costa, Ernest Folch i Pérez de Rozas, ben equipats del Real Madrid.
Hem desmuntat la casa blanca, hem passat de jugar l'absurda final de Xampions programada i reservada per als clubs estat com el Podrit Saint Germain i el gasiu Inter milanès. Res. Ni ganes. Som bogardistes i som aixó. Triplet dels nois, triplet de les noies. Imatge com cal: Flick i Romeu davant de Can Francisquet rodejats dels trofeus. Dit i fet.
Celebrem també la copa de la Borbona. Les girls guanyen les simeones amb un moderat 2 a 0. L'afició xiula l'himne d'Espanya, la Borbona no es presenta al palco i ens emportem la seva copa cap a casa. La foto demostra que som el que som. Les girls davant Can Francisquet. Imparables.
Per acabar, mireu bé la fotografia. Hansi Flick i Winston Bogarde estimen Joan Gamper i es retraten al costat del cèlebre fundador, davant l'antiga Masia. Objectiu post-vacances. El Gamper i el que vingui, benvingut.