PENYA BOGARDE. LA PENYA DEL BARCELONISME PROLETARI

Tribuna Dirk
Bogarde. L'organ oficial de la Penya Bogarde de Premià de Mar. LA PENYA QUE MAI FALLA.
Òrgan d'expressió oficial de la Penya Bogarde, fundat l'any 2007 del segle XXI a la vila de Premià de Mar / El Maresme / Països Catalans / Univers / Tot.


dilluns, 24 de setembre del 2018

NIT MÀGICA DEL BARCELONISME I L'APLEC DEL TUCÁN

Nit de nits. Dimecres de dimecres. La gran vetllada culé. Les noies del Barça marquen tres eurogols i van de pet cap a la Champions. Els nois del minifootball manual n'etziben 32 al Bidasoa i, sobretot, el primer equip marca un magnífic gol en el camp del poderós Leganés. Que gran que és el football! I per si algú no ho sap, el quadre de Florenvarontónguez s'evapora davant del modest Sevilla i perd totes les opcions a la Lliga. El desastre blanc reanima el gremi de cambrers i puntu. Quina nit la d'aquest dimecres de sang!














 

Ha estat el primer l'Aplec del Tucán. Resultat Tucán. Empat i mat. Però no perdem el nord: Empatar entre catalans no és el mateix que fer país. Els empats innocents ajuden a que el veritable enemic de tot un poble, el Real Madrit, s'acosti al lideratge compartit. A vegades fer país té els seus riscos. 2-2. Un empat sota sospita.



Avui ha estat un Aplec. Esperem que el Girona Sity faci el mateix (i més) quan visiti la presó del Bernabeu. Aleshores sí que haurem fet país. Tenim imatges importants: Jordi Rovelló mostra la tarjeta vermella a Pep 'Corazón Loco'. Això no és fer país i puntu.

Oferim una imatge insòlita: El socis Lluís Gelis Codiñach, Oriol Sort i Jordi Sabatés Ametller -en blaugrana- celebren l'Aplec del Tucán davant de l'afició, bogardisme de camp i puntu !!!


Més imatges peludes: Ted Berrigan Fàstic Bonada estrena uniforme de la Benemèrita i es prepara per celebrar l'aniversari del 1 d'octubre.




 La gran imatge, la més esperada: Joan Patateta Williams, el cambrer i cuiner del bogardisme d'Ocata, compareix davant de l'afició en acte de servei en companyia de Venus i Serena Williams. Ens ho va advertir i ara ja és una realitat. 
  
Tanquem crònica amb la imatge més esperada: Els presidents Torra (culé) i Puigdemont (gironí) ofereixen un tucán a la Moreneta. 



41 comentaris:

Ted Berrigan Fàstic Bonada ha dit...

si no m'expliqueu que diantres és el Tucán no puc dir tot el que em demana el cos i el cos em demana molta guerra i esborreu el que m'heu fet o no responc dels meus actes

penyabogarde ha dit...

el Tucán és l'empat a dos, sigui quin sigui el partit.
Afegirem que les teves amenaces ens animen a seguir endavant.
Hauries d'anar a un balneari. Ho cura tot. Tenim bones relacions amb el ram de les aigües minerals.

Ted Berrigan Fàstic Bonada ha dit...

m'haureu de suportar tot el que us queda de la resta de les vostres vides de mala mort!
Gilipolles!

Hard mod ha dit...

Heus aqui la prova feafent de que no ets bogardista. I puntu.

Ted Berrigan Fàstic Bonada ha dit...

No pots contenir la boca Hard? No parlava amb tu però si vols estopa reservo les millors bales per al teu curriculum pre-fiambre. Insultador i desprestigiador del barcelonisme que has de ser més modest i acceptar els consells que faig amb intenció d'ajudar. Contenidor a la boca, vale? I a mi que no em facin picoleto sense permís que us passeu de frenada i ho pagareu molt car.

Joan Patateta també Williams ha dit...

Com us ho munteu! Insinuo el meu amor per les germanes Williams i tataxin violes que les tinc al meu costat com dues hosteses. Des que he recuperat el meu aspecte original que tot em bufa a favor i no he d'amagar res del que soc, el putu amo de l'ofici més bogarderaire que pel que sembla és el meu de cambrer.

Clarament que ens veurem aviat que vaig millor d'horaris i mooooooltes gràciesssss.

NICO OTTISTA D'OTTO NUBIOLA DIU I JURA ha dit...

Morgen,

Otto Von Birsmarck, Otto entre amics, es mou dins del seu mausoleu i espera el meu xerrac i les eines necessàries per el gran inici del sacrifici sense orifici però amb molt d'ofici.

Inici
Sacrifici
Orifici
Ofici


Danke
Öbs
Neubaten
Holz

MADRIDISTA BANZAI 这是一个消歧义页 ha dit...

ME ENCANTA GIRONA
ME GUSTA GIRONA
AMO GIRONA
ME PONE GIRONA
PERO QUE GUAPA QUE ES GIRONA
UNA BONITA CIUDAD GIRONA
GIRONA DE MIS AMORES
GRACIAS GIRONA
GRACIAS POR HUNDIR BARCELONI-TA EN EL LODO DEL FRACASO
CAMPEONES BLANCOS
GRACIAS GIRONA
MIO QUERIDA GIRONA


BANZAI GIRONA DE MIS AMORES
SI GIRONA FUERA MUJER LA MORREARÍA A GUSTO
PERO ME CONFORMO CON BESAR SUS CALLES


BANZAI AGRADECIDO
这是一个消歧义页 这是一个消歧义页 这是一个消歧义页 这是一个消歧义页

Hard mod ha dit...

Berrigan , les teves amenaces no fan mes que corroborar que l'uniforme de piculetu , t'escau .... i de boques... tantes que en tanques, no sia que se't trenqui. Fantasma. perdonavidilles.
i piguiriu milt quir... Bonada... aquí hi ha crèdit... se'ns la sua. estas ahumat ... condeT BONADAt. més cremat que la cafetera de John Wayne. Tot per la tapia ... teràpia, Tiapa, tripa, Rapia, rupia... collons Bonada!!! Quin Fastic!!!
Ves a ajudar als ionquis del teu Barri... Et cal.
Tucà-T
Altres no Saben Empatar... som Geniols. Mocadorada Guasch.!!!

Ted Berrigan Fàstic Bonada ha dit...

Estimadissim Hard, amic meu de l'ànima.
Vaig a fer una llarga resposta al que has escrit i ho vull per per manutenció de cervell i per oxigenació pulmonar. Mira Hard-Hard, que encara no saps res de mi i de qui soc i de com soc i de qui seré el dia que et dignis a ser modest i que acceptis els meus consells.

Hard no vols entendre que soc del Barça i del Bandarà, que soc dels que canten el "liron i lirereta girona no es rindesca".

Tu ets jovenet per la pinta que demostres a la foto però et recomano el JUEGO DE LA MARIQUITA de Juegos EDUCA. I et passo la font de la felicitat si vas a aquest enlace:

https://www.todocoleccion.net/juegos-educativos/juegos-educa-mariquita-aventura-jardin-ano-floral~x91008940

Estic dedicant un temps preciós de la meva vida a la teva persona Hard.
Estic modulant la teva desgràcia i et vull ajudar molt.

Recordes Cheminova? Ara t'ho dic per ajudar encara més:
https://www.todocoleccion.net/juegos-educativos/cheminova-1-mediterraneo~x28483685

Mira Hard, estic molt convençut de que farem migues i amigues si vols anem a la danza maldita i et convido a un xarop de malta, mira amigot, mira Hard:

https://www.margate-information.co.za/town/business/6428/albatros-guesthouse

Ho has vist tot Hard?


Fot el putu favor de respectar la meva vida i comença per informar-te i pujaras el nivell humà quan em reconeguis com el que soc i el que puc ajudar amb franca i sincera voluptualitat i bicorsa. Comença per aquest enllaç i demana perdó quan tinguis el detall de rectificar per haver vist el que represento i el que soc:

https://en.wikipedia.org/wiki/Ted_Berrigan

exPresidència de la Penya Bogarde ha dit...

Ningú parla de que el VAR està accionat des de la cambra dels horrors de Florentónguez, des d'avui, ara i adés, adés i ara: FLORENVARONTÓNGUEZ.

Ex-President de la Penya

exPresidència de la Penya Bogarde ha dit...

Ted, i si calles?

Observatori sense fronteres MIRILLA ha dit...

Jinyat Hardware pillat de bits a zero
Jinyat de susto xapada la boka
Jinyat in fraganty Hardware
Jinyat que no estaves al baretu bogardista
amb la manada cukera culera identity
no vas al bar per panico-escénico
jinyat i spoiler de peli terror
jinyat ralladete monopatí pillat
jinyat Hardware si si si Torra is PITY
JINYAT THE FLAG
ACOLLONIDO HARDWARE NO COMPARECE EN EL BARETO
Undercover rollete escondido tras las cañas de Algeciras a Estambul.
JINYAT estan Jinyat de mi sombra

hardware miedica in Ohio como la litrona de Susan buscando desesperadamente.

Pilladissim per manos in the massa!

Albert Sinderes ha dit...

Petúnies, petúnies!

Maria Josep Rierol Altamirada ha dit...

He de ser franca amb Hart Mod per manifestar-li el meu sentiment de pena que em causa, una visita al psiquiatra aniria prou bé, he arribat a la trista conclusió de que l'he de perdonar per tot el que he estat pensant en veu alta sobre ell ja que és un problema de la ment que té i que cal comprendre i respectar. És el mateix que passa quan veig gent que es baralla al parc de can Rafart per tot el que dic que veuen els infants que juguen entremig de llaços posats i gent que els treu i que es barallen sense massa fonamentació. Per què les baralles? I si tot és a causa de la ment intranquil·la? Es poden resoldre moltes coses comprensiblement pero s'ha de tenir el cap fred i no és precisament el que demostra Hart Mod. Jo persevero amb Hart Mod i m'inclino per una web que sigui fidel a uns colors i no per aquesta fidelitat hagi de ser atacant d'uns altres que és esport.

Galifardeu Daytona, conegut com Cigró de Tona, Daytona. ha dit...

Joderrrrrrr que cretins estan els criticons Rierol, Banzai, Bonada i Observatori Mirillero!
Torno a la Bogarde i quedo esmaperdut entre tanta rancunia

cesc "gorgui" fortuny ha dit...

M'encanta que un veí de Tona digui que és de Daytona
El bogardisme és un pou de bon gust i idees magistrals,

Sabeu el meu motiu de Gorgui a què respon?
A que la meva veu és profunda i surt de la gorga com un tro.

NICO OTTISTA D'OTTO NUBIOLA DIU I JURA ha dit...

Morgen:

Otto Von Birsmarck hat begonnen.
Genau wie Bogarde.

Danke
Öbs
Neubaten
Holz

apolític Ted Berrigan Fàstic Bonada ha dit...

Un dia sense Hard és com una sessió de massatges en una piscina d'un creuer a través del Caribe

Hard mod ha dit...

Vaig a obrir una ampolla de ratafia. Mhaaaaa que bona!!!!
Aqui al Golden corner, la rtafia és mes bona que enlloc.
OKB.

Ted Berrigan Fàstic Bonada ha dit...

Em pots dir borinot Hard si ets un esser humà o si ets un elefant coix que caga formigues? Hard no has mirat l'enllaç sobre la meva persona a fons? No t'impresiono?
Mira que n'ets de profundament ignorant i poc sensible a la meva poderosa personalitat, no t'agrada res de la cultura? No entens que soc Ted Berrigan!!!!

Observatori sense fronteres. AM. ha dit...

Hardware piti pito pita pito pillat un DAY més en fraganticero de bit cascat!
Insultes i delates, fatxilla ers fatxilla a destajo identity i molta bandera
the flag is the frontier entre la humanitat
tu ets filferro de frontera i ets muro anti-personas

pillat a tope, Aznar ets tu BIT BIT X...rayos X Bogavante ternura

mi mity si lidiy

Ets miserable i insultes per ser un living Death, ets momia i ets zombie

electrodomestic saca puntes i spoiler delata mala peli la teva


Maria Josep Rierol Altamirada ha dit...

No faré res més que apuntar una frase de IÑAKI GABILONDO

“Le está ocurriendo a la política lo mismo que a la Iglesia: convencida de que gestiona una verdad de orden superior, se está negando a entender su decadencia”

[Fuente: El País]
― Iñaki Gabilondo -

I és com dir "lo que pasa a Hard-mot es lo mismo que a la Iglesia, convencido de que gestiona una verdad de orden superior, se está negando a entender su decadencia"

Reflexiona Hard.mot

Rosaura Martínez ♥`*.¸.*´ ♥ ♥`*.¸.*´ ♥ ha dit...

Miro el careto uniformat de Ted Berrigan i penso el els piolins i el 1-O.
Quina angunia que em produeix.

Vosaltres bogardes en canvi em causeu amor a primera vista i quedo placidament anodadada.
.*´ ♥ ♥`*.¸.*´ ♥.*´ ♥ ♥`*.¸.*´ ♥.*´ ♥ ♥`*.¸.*´ ♥

Felicitats pel blog i per la persistència de publicar amb regularitat.
.*´ ♥ ♥`*.¸.*´ ♥.*´ ♥ ♥`*.¸.*´ ♥.*´ ♥ ♥`*.¸.*´ ♥

Observatori sense fronteres MIRILLA ha dit...

Hardware no pilles que cada dia DAY tens més adversaris en la pomadilla?
Observo i pillo que el club dels Anti-Hardwares va en PROGRESIÓN GEOMÉTRICA.
tE ho has guanyat a pulso, melitón de mi corazón.
Tip tip, spoiler nova saga: el Harware reticular en onda chapada.
Pilles grifa i caus en FLOW que a los tontos li dic FLOU.
Sigue rasca i rasca sigue sigue amb el banderón, valla frontier i IDENTITY
el món és per tu una faixa i un pessebre con pastorets en Melé de rugby patatán yellow plastic
estas demodée chavalin hardware ets el matxCADOr matxuquero de la penya disfuncional

a saquito paquito!
Harware hardwariro!

Ahir pillava als quatre residus de bogardes del bareto i des de el carrer no em va sembla que pillés cap que s'assembli a tu pillín, pillón que eres EL HOMBRE INVISIBLE

Ets el hombre sombra, capitoste pillao i caduquety

Otto Von Birsmarck però Nico preferenment Nubiola ha dit...


Per si algú no ha llegit el meu importantíssim missatge d'ahir, recomano traductor alemany-català i repeteixo:

Morgen:

Otto Von Birsmarck hat begonnen.
Genau wie Bogarde.

Danke
Öbs
Neubaten
Holz

Vampir Bayo "El fakir de Vallvidrera" ๑†A ๑۩۞۩๑†๑†A ๑۩۞۩๑† ha dit...

Jo tinc paciència de fakir i la força del vampir, rima i tot!
๑†A ๑۩۞۩๑†๑†A ๑۩۞۩๑†๑†A ๑۩۞۩๑†๑†A ๑۩۞۩๑†๑†A ๑۩۞۩๑†๑†A ๑۩۞۩๑†

Hard mod ha dit...

Mirilla mirandes, merendilla de nocilla i Mirinda de miranda de Ebro, que mires cap a Cuenca, si ets un Pagafantes si us plau , ara resultarà que fas de la viejal visillo, esperpèntic... Hahahaha Cutre i friki de grow on fire que diria el megafriki del blog ... Fas pudor a sofre, i estas tan cremat com la ungla de Bob Marley de xarrupar burilles.

Mirilla’s script rules

Agafa una paraula de cada grup i forma una frase en tres passos

Grup A
1 Hardware
2 capitoste
3 hombre
4 Ohio

Grup B
1 Observo
2 pillo, pillín , pillat
3 ACOLLONIDO
4 fraganty

Grup C
1 per manos in the massa
2 IDENTITY
3 THE FLAG
4 yellow

Go to A

Muhahahahahaha

Et vessa la testosterona, se t'infla la vena
Muhahahahaha Agafa un multi viatges per baixar al Marina ..... una T-10 mateix
Muhahahaha o millor compra't un patinet que el caretu a poker ja el portes a sobre, si ni saps qui busques, Garrulu!! Queda amb la Mariajo Riol o en slastic fàstic.
Muhahahahaha
Groc es el color ... al matí quan surt el sol.
Mirinda's Pagafantes de llimona .... Muhahahahahaha

Maria Josep Rierol Altamirada ha dit...

No sé si em fico a on no em correspon, però el que ha contestat Hard a Mirilla és una mostra més que espero que sigui la ultima del savoir faire de matón que té Hard i ho dic amb veu baixa per respecte al mateix Hard que podria ser que està afectat per un problema psiquic. Jo també he patit a Hard pero soc infinitament generosa i ho aguanto tot. Però està cada vegada més matón.

gudulermi Faust de Vic ha dit...

ja que tot kiski fica cullerada jo no m'estaré quiet per dir que estic fins els collons de Maria Josep, de Banzai, de La Mirilla xunguita i del pavorós fastic Bonada.
Van sincronitzats a barrinar la Penya i només els atura el Hard's.
Jo me sumo a la batalla i si tenen valentia que em diguin alguna cosa collons dels collons i visca el Barça encara que perdi collons dels collons!
A Gudulermi sense miraments i que peti la litrona

Ted Berrigan Fàstic Bonada ha dit...

Gudulermi infaust ets que m'insultes de manera greu i et sitúes en el bando cretí del Hard demostrant que tens personalitat de boques i que ets un energumen més dels seguidors del Hard.
Si això que fas és fer cullerada jo et diré que el que fiques és la gamba i que ets un replicante més del malaltís Hard, si vols t'ajudo que és pel que jo vaig començar a dir coses en aquest web.

Marc Galí ha dit...

amb la sensacional i privilegiada vènia del meu mentor Eduard antiartista com jo de REUS,
us ofereixo el clàssic poema dels divendres.


GOL EN EL SOL
El sol de les golfes
goleja les formes
i de les conques
dels ulls en surt gol
i dels deixebles l'ou
d'on neix el messies
que Messi és de carn
quan de la crosta surt
per neixer més cops
en el món del futur
gol i més gol
és un sol i ho vol
però sempre serem
fills del gol i millor
del bon cargol.


Passeu un bon cap de setmana

Marc

Observatori sense fronteres MIRILLA ha dit...


T'has passat mil pueblos Hardware que te pillo en BIT007 Agente.

Hardware et proposo un execici xati:
pensa tres segons de minut pic-pic-pic
a que no penses? Pues mira: Pillat!!!!!!!!!!!!!
No pensa qui no té cervell ni SOFTWARE
no cervell sinó hi ha crani
no hi ha crani pues no hi ha cap
sense cap no hi ha cos ni Hardware NI SOFTWARE.

No existeixes i ets FLAG, identity, marrulleria IN LOOP
Totament pillat FLOW i si no saps dir FLOW dius FLOU.

marga bosch i el seu verb ha dit...

Galdosa i acurrucada em sento de veure el nivell de purria que ataca el bogardisme, per un dia em sento més amiga dels de poble brut per respecte quan veig la mala gent que insulta, aquest Mirillo és un mal carajillo, aquest Bonada és una mala pana i qui és la senyorita Rierol que els vanta la gràcia? i com que el veieu amiga ara demano als altres bogardistes que vagin amb cura amb els plantadors de senyores com va fer Canalons i repetesco que avui galdosa estic de dir que dono el meu suport a la gent que està atacada per els anti-bogards.

Marga

Hard mod ha dit...

Mariajo ... quan vulguis ens fem unes fotos al fotomaton... hahahah que panolis.
Tens raó, i molta, doble, mira si et fiques on no et correspon que ni al fil i ni tan sols al blog. I mira que se t'ha dit. com a joan petit, amb el dit. Aqui no hi fas res, mes que importunar quan balles.
Tu que ets de miranda i nocilla que merendilla , et veig molt mirilla, mes aviat xafardera.
Wapi mirilla, clar que si wapi , el que tu diguis, ets un barato , un d'aquests que van d'intel·lectuals , de llegits i de resabuts...

Baratos intel.lectuals que marquen les jugades
Baratos intel.lectuals que juguen a ser liders
Barba obligada i ulleres rodones
Amb moltes idees i ni una de bona

Ep! Beu unes birres
No et trenquis el cap
Frustrat de la vida
Com has quedat en quin estat!

Barato intel.lectual has pensat en Che Guevara
Mentre a casa teva t'estan trencant la cara
Intel.lectual barato tu vols la raò en tot
Dones molta pena, no ets més que un pinkfloid!

En què collons vols creure: coletas colau Engels i marx
No siguis panfleto que la palla va molt cara
Dona, fills i cristo que per tu això és llibertat
Ets un sòlid encàrrec per aquesta societat.

Tu si que no et pilles un CromuT. merdendilla.

marga bosch i el seu verb ha dit...

HARDI-MOD:

Un consell sense alça la veu a HardMod, està bé replicar la mala herba però quan repliques sembles igual que ells i potset hauries de mirar de exposar un llenguatge més de ciutat i et respectaran en comptes de destilar el deix de poblot brut que molt mal ha fet a la penya, que estic d'acord amb tu pero pots incorrer en error per fer malaeducació verbal i jo de verb en sé com de bossa tinc que el meu verb és el que acompanya el meu nom i el meu cognom primer des que el segon el vaig deixar per no pensar amb ma mare que en pau descansi

Ted Berrigan Fàstic Bonada ha dit...

Marga o estas amb els capullos i amb el lider de la secta Hard o estas amb els que volem ajudar. No fotis la tarantula despistada, aquest Hard ja no pot fer més mal del que fa cada vegada que agafa el teclad

Catalejo Observador sense Fronteres ha dit...

Imbècil Hard, PILLAT, PILLAT els que portem ulleres rodones molones fem el volem amb les nostres dioptries moladores. Mira si ets dictador spoiler meu, que hem de fer el que tu dius amb els nostres ulls, mala serp vibory portes als budells. Mira que ets bèstia, mala persona.Bad Animal, Mala persiana. Banderota frontera i o al canuto. Tiennibery SAFETY COOL in the aeroplane. Landing landing en tierra estraña.

APOLITIC Ted Berrigan Fàstic Bonada ha dit...

tots contra Hard

MADRIDISTA MORREADOR ha dit...

NO TENEIS COJONES DE HABLAR DE FUTBOL
ESO OS JODE PERO ESTAIS ACABADOS
VENGA, A CAGAR SAPOS.

BANZAI BOBALICONES

James ha dit...

Necessiteu un préstec per Nadal o pagar els vostres comptes o configurar-ne un de nou negoci del vostre propi etc? si us interessa enviar-nos un correu electrònic a través de jamesronth1975@gmail.com