PENYA BOGARDE. LA PENYA DEL BARCELONISME PROLETARI

Tribuna Dirk
Bogarde. L'organ oficial de la Penya Bogarde de Premià de Mar. LA PENYA QUE MAI FALLA.
Òrgan d'expressió oficial de la Penya Bogarde, fundat l'any 2007 del segle XXI a la vila de Premià de Mar / El Maresme / Països Catalans / Univers / Tot.


diumenge, 11 de març del 2018

La Xampinyons ja està lligada ! Estem molt ben preparats i som geniols!



La Xampinyons ja està lligada. Resultat De Funes 3-0 i un Barça embalat sota la batuta de Messi i el cervell radical d'André Gomes

El Barça de Barcelona etziba una triple barraca al Xelsi de Chelsea de Londres. Som el que som.



El Barça viu a la dimensió desconeguda i ultrapassa totes les causes de la humanitat.





Estem molt ben preparats i som geniols! Anem a Màlaga, juguem contra el Màlaga de Màlaga i li etzibem un parell de gols sense fer gaire esforç. 0-2. Cutinyo ja porta barretina i els fa d'esquena. 


El que toca ara és una bona migdiada i preparar el tràmit del Xelsi.

Tenim imatges del palco del Màlaga. Tots porten tricorni. No podem dir res més.
Anem de cara a barraca. Clara Ponsatí abandona l'Anderlech i fitxa per tot un Saint Andrews de la lliga sobirana de la nostra estimada Escòcia. Mireu-la. Tota ella, la Clara, amb bandera estelada i bandera d'Escòcia. Anem massa fortes!



Escena històrica. Cafeteria Zurich. Plaça de Catalunya.Hem captat la trobada a la cafeteria entre el soci Oriol i la nostra enemiga número 1, Na Marga Bosch i el seu Verb. Canta molt!


Per tancar redacció us oferim el dossier de la trobada bogardista amb el Reducte Gris-Grana de l'equip germà del Jupiter. Ens estimem i farem moltes coses junts. Una aventura dominical amb un partit complicat: Jupiter de Poble Nou i de Barcelona 0, Mollet de Mollet 2. 
(fotos Francesc Txauni)



98 comentaris:

BANZAI MORREADOR PERO EDUCADO ha dit...

FANTOCHES
FANTASMAS
FANFARRONES
FANFARRIA
FANTA


BOBOS
BOBANTES
BOBERÍA
BOBALICONES


PERO PERO PERO
¿¿¿¿¿ OS JODE LO NUESTRO EN NUESTRA CHAMPIONS???

OS JODE LA LECHE

OS JODE

OS JODE

OS JODE


BANZAI TENEDOR
BANZAI SAPO
BANZAI HORMIGA

penyabogarde ha dit...

Només obrir el blog ja trobem les males maneres del feixisme blanc. Ets espantós, Banzai. Ets horrible.

Ted Berrigan Fàstic Bonada ha dit...

És necessari fer referència a la senyora Ponsatí?
No us heu plantejat mai que alguns no pensem com vosaltres i que tenim solucions diferents?
La heu tornat a cagar.

Pirino d'Ocata, Oliver ha dit...

L'anunci del Geniol en video em sembla molt graciós, sou collonuts

marga bosch i el seu verb ha dit...

Què és això que veig????????
Com es pot caure tant baix???
Quedo amb Hard i no arriba Hard i ara per escarni d'armadura em feu un fotomuntatge que no se si prendre com una broma innocente o com una atacada salvatge.
El que passa amb la foto trucada és problema bogarde però el que no passo de cap manera és amb la cara de quadros que encara tinc esperant Hard,
i això que ara diré és molt meu, quan us vai visitar a Premià i no em vau dir res per passar desapercebuda finalment em vau fer la retratada traidora i jo em vaig enfadar i ara resulta que estaveu avistats però m'heu castigat en el respecte que us demanava,
i qui castiga a qui ?
Jo castigo bogarde, però jo he de castigar a Hard, mentre que encara espero que Hard em digui algo, i no se ara a que ve que jo aparegui en una foto trucada amb un tiu que no conec ni amb sopa de sobre,
potser és el complot anti-Mataró?
I torno a dir si HaRD no es presenta per què em feu la broma de foto i amb un altre senyor que no és Hard i li canvieu el nom?
Demano explicacions o m'enfadaré com va passar amb Canaló i amb el grup sencer els dies de les altres plantades.
Una hora de plante i HARD res de res pero teniu la idea eralinistia de posar un altre fake en comptes de Hard o és que Hard és fantasma?

Vull explicacions per hora perduda i després vaig anar a comprar per no perdre el temps, però abans que m'enfadi per sempre la meva persona es mereix explicacions de Hard i disculpes dels que fan foto FAKE.

O Hard no és hard, o bogarde enganya o entre tots m'heu volgut fer una mala passada.

Faust Puig dels gudulermis de Vic ha dit...

Bosch: Vols dir que no ets una mica obssesiva?
Prova amb els gudulermis i el dia que vulguis quedem nosaltres amb tú i no fallarem.
Ho juro pels meus morts.
Soc en Faust i represento un grup.

marga bosch i el seu verb ha dit...

Accepto Gudulermos però no voldreu que vagi a Vic, oi?

Més sobre la trampa Fake que m'heu graficat, jo em sento amb ganes de jugar net i em sembla que Hard no és Hard si em guio per aquest Fake de baratillo.

Tinc un dubte sobre Hard, no serà Hard un més de la gola del llop que no surt però envia emissari?

Jo vaig anar però sense seure i em vaig limitar a gesticular amb l'anorak norueg i diari Sport, llavorens el Fake és la foto asseguda a taula i que em feu fake posant foto meva d'un diA DE pREMIÀ que estava i feieu veure que no em vareu veure però estava i es va especular amb mi deduint que era la de la foto i es cert però ara pateixo Fake.

Suposem que Hard no és Hard i també és part del formatge del Fake o que Hard em para trampa fent veure que el fake soc jo.

Encara no estic enfadada pero si es veu que el fake és un fake d'un altre fake em puc enfadar i tornarà a passar com amb Canaló o el dia de tots plantant al Blinco.

Ted Berrigan Fàstic Bonada ha dit...

No entro en les coses personals i particulars de Marga i em remeto a uns altres fets que em demostren el que acostumo a advertir, ja he dit el que em sembla la ficada de pota de la fugada Ponsatí però tampoc ajuda massa la imatge que desprenen fotos de grups radicals com les que han aparegut sense to ni son en aquest reportatge surrealista.

penyabogarde ha dit...

"Fakes" o no, la Penya Bogarde pren el pols a l'actualitat en base a fonts d'agències de notícies internacionals i no podem certificar les invectives de Marga Bosch, tret d'espigolar arxius i dispositius integrats de contra-informació, informació, espionatge o amistat telemàtica.

La Junta

penyabogarde ha dit...

Senyor Bonada, vostè no limitarà la nostra feina periodística. I puntu.

Faust Puig dels gudulermis de Vic ha dit...

Bosch diu que no anirà a Vic però els gudulermis no tenim cap inconvenient per desplaçar-nos a Puerto Rico o a Nova Delhi, potser serà la manenera que algú faci cas de la importància del GUDULERMI.

marga bosch i el seu verb ha dit...

Si tot és fake em pregunto si tot és fake o em feu passar per una trompa d'elefant en estat de poblot brut? Mereixo escarni? O us aprofiteu de ser bona persona de Mataró per cobrar el boc gros com si jo fos un tirsi de becany? O potser és Hard un altre tirsi de becany i el feu la pua entre dos i jo quedo com una pedra a la sabata que és el que falta per ser victima d'un Tirsi de Becany?????????????????????? Oblido poc, tinc més memòria que l'elefant de la trompa i per això responc amb el Tirsi de Becany.

O em dic si és fake i m'estalvio el Tirsi de Becany?
Pregunto per preguntar que encara no estic enfadada si hi ha resposta de Hard.


Ah? O preferiu Tirsi de Becany? Directament?

Joan Patateta ha dit...

Hòstia!

Fotia segles que no sentia parlar del Tirsi de Becany i més encara aplicat a les relacions humanes!

Farigola de Teià i estrelles de mar d'Ocata, lliures i culés.

marga bosch i el seu verb ha dit...

Doncs mira noi, el Tirsi de Becany només d'esmenta quan estas a les últimes i no trobes solucions normals per temes que semblen normals i són fakes. Els gudulermon són fakes també? T'ho pregunto a tú Faust, i si vols parlem del Tirsi de Becany. Ja hauria volgut parlar del Tirsi de Becany amb Hard o no-Hard que sembla fake o ho és de Hard?

Ted Berrigan Fàstic Bonada ha dit...

que la cosa toca fons està més que cantat només cal llegir com us denigreu entre vosaltres marga, hardmiod, patateta, faust, pirinote...
Us esteu cavant la tomba al all i oli. Jo no escric com abans, ja us he perdut el respecte que us he tingut molt temps. Ja sabeu panolis, esteu acabats.

marga bosch i el seu verb ha dit...

Ted a mi no em mesclis amb els noms que dius, val?
Si vols et bolques a veure els punts febres del Tirsi de Becany que jo els vaig notar com una punxada al pit just en creuar la cantonada amb Vergara de camí al Zurich, però Ted si em veus a l'altura dels metaprismes que has llistat, vas errat i de brut com de villorri polsagueramentat

marga bosch i el seu verb ha dit...

HARD eres tu o erets part del Fake?
Tirsi de Becany?

Conrad Canaló Stewart ha dit...

Em limito a números:
0-2
Em limito a lletres:
zero a dos
Em limito a números alfabetizats:
3+plet
Em limito a alfabets numerats:
tri(3)plet
Em limito a la geografia:
no hi ha cap (zero) poble de nom TIRSI DE BECANY.
Em limito a la història:
no hi ha cap personatge de nom TIRSI DE BECANY.

Si tot va bé la penya pujarà de cop i volta fins dalt de la glòria.

Pot ser que wikipèdia sigui curta
però jo soc més que wikipèdid

Si trobo Tirsi de Becany ho explicaré i tornaré a ser el MILLOR (+) AMIC de Marga Bosch i faré tot el que em demani.

Dedicaré la nit a TIRSI DE BECANY.

Amic Hardmod, jo vaig patir les ires de Bosch,
ara amb el Tirsi de Becany puc arribar a fer de les ires, les paus.

J.Farregarde ha dit...

Us agrada Tirsi de Becany i com si no passés res. No teniu mal gust, cigronets!

Conrad Canaló Stewart ha dit...

Si algú em pot ajudar amb Tirsi de Becany, espero col·laboració i regalo dos volums de l'enciclopèdia Salvat.

MADRIDISTA MORREADOR ha dit...

ME GUSTARÍA BERREAR ALGO EN TODA LA TRONCHA DE LOS MALDITOS BOGARDI-TOS.
¿¿¿¿¿ ME PONGO ?????
PUES AHÍ VA BOBOS.

ESTO DE HARDI-TO, TIRSICI-TO DE BECANY-TO, CONRADI-TO Y FARREGARDI-TO ES SIMPLE Y LLÁNAMENTE DE FRENOPÁTICO A LO GRANDE.

BOBAZOS A VER:

ESTO ES MUY BESTIA, ANTROPÓFAGO, DESCOJONANTE, VAMOS.


JUGAIS AL ESCONDITE Y OS HACEIS TRAMPAS AL SOLITARIO, A VER SI ME ENTENDEIS:


OS ESTAIS FAGOTIZANDO EN VUESTRA PROPIA LOCURA COMO LOS POLITICOS CATALANES PERO EN PLAN BOBAZO BOBALIZANTE.

¡¡¡¡¡¡¡ BANZAI MERIENDA !!!!!!

MADRIDISTA ETERNAMENTE FELIZ, MORREADOR, VENCEDOR Y SOLILIPTICO COMO UN PRISMA PODEROSO QUE LUCE EN EL HORIZONTE ha dit...

ME OLVIDABA DE CITAR A DOÑA MARGARI-TA LA DE LOS COLLARES DE PERLAS.
ESTA YA ME MOSQUEA SOLO VER EL TONO QUE SE GASTA. VAMOS QUE NO SE SALVA NI EL APUNTADOR.

BANZAI PLÁTANO Y ADIÓS MUY BUENAS, BOBERÍA BOBA

L'ESPERIT D'ESNAOLA ha dit...

Si es necessita ajuda ofereixo un servei complet.

Inundacions de bilis molt líquida a causa dels franquistes d'en Bonada?
Cap problema, tinc xalupes, Zodiacs i trajo de busso.

Mala mar amb amenaça de tempesta i llevantada?
Tinc vaixells per aturar un Tsunami.


Saliva acumulada de les escopinades de Banzai?
Solució en forma de secadors Esnalona que apretes un botó i sequen aigua condensada.


Llàgrimes inundadores de Marga Bosch que provoquen rierades?
Solució amb camions articulats medencs.


Si voleu visitar les meves instal·lacions només cal anar a les Medes.

Nico Nigèria Nubiola Niàgara amb llinatge del Tsar Nicolau II ha dit...

Morgen, доброе утро !
No em puc creure que algú i alguns esmentin Tirsi de Becany. Em passa un aire fresc per sota la taula de noguera que m'incita a la beguda russa: El Vodka. I com que no soc un qualsevol, sé perfectament com es beu i la quantitat exacte i més responsable, però només en prenc de la marca Zhuravlí (Журавли). Un dia no molt llunyà us visitaré amb un parell d'exemplars de Zhuravlí (Журавли). En temps del meu avantpassat, el Tsar Nicolau II, es practicava la disciplina beoda coneguda com el Mirevska que consistia en l'acte de mullar la taula de fusta amb gotes de vodka i llepar la seva superfície. El fet de combinar fusta i vodka em va frapar i a vegades ho tasto abans de clavar la meva mirada damunt d'un fustam disposat a ser esculpit. De moment ho deixo aquí i us recomano més futbol alemany que és fussball i la màxima disciplina coronària abans de cada apat i abans de cada exercici esportiu, però sempre alerta amb la picor que pot provocar un vodka mal begut, la picor provoca pessigolles i les pessigolles porten directament a la supina barrabassada del riure imbècil.

Dankeriev
Öbsteniev
Neubateniev
Holzeniev

Hard mod ha dit...

Marga BOSCH , ( i el seu verb) Les quedades UNILATERALS no funcionen , relaxi's, no vagi a ser que d'una pujada de pressió arterial tinguem un disgust.
No afirmis que has quedat amb mi per que no és així, per quedar queden dues persones, com a mínim , no només una... vaig demanar més d'un cop un mail que mai va arribar , qui ha plantat aquí a algú ha estat MARGARITA BOSCH !!!! Felicitats!!!
No m'acusis gratuïtament , seria imperdonable i mutiu de sesse.
Si penses que soc tan pagafantes que quedaré amb algú en un mur com aquest es que ets ben il·lusa. Es per això que el mail es fa IMPRESCINDIBLE , com et vaig dir.
Anem moltfort's i no de gairell Marga bosch , que ja fa dies que ens afaitem.
Va envia un mail... que no es digui que no tens oportunitats.

Hard mod ha dit...

Per cert la foto DEL Zurich us ha quedat geniol , SOU TAN MACUS !!!!!!!!!

Hard mod ha dit...

SENSE PLOM SP98 .... FAS CURT DE PLOM I HO SAPS, LA P-99 HO SAP, ET FATEN GOMETS I HO SAPS, EL PLASTIDECOR ET FA PUDOR D'UNGLA I HO SAPS, FAS CURT DE NEURONA I NO HO SAPS, A TU EL DIA DE LA MARMOTA ET VA ENTRAR EN BUCLE A P-3 I TAMPOC HO SAPS, FAS CURT DE LEXIC I HO SAPS.
PAGAFANTES.

BANZAI MADRIDISTA ANTI-BOBOS ha dit...

HARDI-TO LAS LETRAS MAYÚSCULAS SON SOLO MÍAS COMO LOS HELADOS DE CHOCOLATE.
SOLO MÍAS HARDI-TO. NO ESPERES QUE TERCIE POR TUS DECOROS, PASO MIL SAPOS DE LOS TEJEMANEJES SENTIMENTALES. LO MÍO ES COLECCIONAR TROFEOS QUE ES EXACTAMENTE LO QUE SABEMOS HACER LOS MADRIDISTAS.

LAS MAYÚSCULAS SON SOLO MÍAS

BANZAI HELADO

L'ESPERIT D'ESNAOLA ha dit...

"Ja sap el món terrenal que els problemes es poden resoldre en el mar"
Les odes del Rei Neptú. Joan Camps de Reniuvall.

marga bosch i el seu verb ha dit...

Hard,

no em barallaré amb tu per un motiu de justicia, si ets el noi del fake de la foto, fas cara de bona persona i podria ser que de ciutat fossis fins i tot.

Tinc coses més concretes que un trist correu electrònic i les trobaras juntes en aquesta adreça que et confio:

https://www.blogger.com/profile/15535874415254890310

Si no hem pogut estar de cos present, demanaré disculpes, si és que de ciutat ets com crec veient la teva imatge de persona bona que és bona persona.

Hard mod ha dit...

https://www.blogger.com/profile/15535874415254890310
Aqui només hi ha una informació d'usuari.
OKB.

Hard mod ha dit...

ARRABASSAIRE DE TIPOGRAFIA, SI SON TAN TEVES DEMOSTRA-HO , SINO CALLA PER SEMPRE MES, QUE SI EN SON LES DOIMINARAS I PODRAS ESBORAR-LES , SINO ES QUE ETS UN PAGAFANTES. PAGAFANTITO ... JJJJJJ DESPLEGA LES AURELLES DUMB-ITO. JJJJ JJJJ

marga bosch i el seu verb ha dit...

Hard, la meva informació apropa els gustos i saps el que m'agrada de la vida, de la distracció i les meves aficions i serà una bona manera de tenir com credencials de visita

mantinc la meva idea de que et veig bona persona

Mantis Forner AMPOSTA ha dit...

Parlaré de futbol amb esforç per no subsumir la meva veu en els que ara tenen lo dret a dir la seva sobre enllaços de perfil, el 0-2 confirma que podem estar davant del Chelsea en plenes condicions per guanyar

BANZAI MADRIDISTA QUE OS QUIERE BOBOS ha dit...

EL MEJOR AGRADO ES EL DESAGRADO HARDI-TO
PERO TODO LO QUE LLEVO DENTRO DE MI ALMA
ES UN COMPENDIO DE TRES COSAS QUE TE DIGO:

PRIMERA COSA MARIPOSA, EL CHELSEA OS BARRERÁ DE LA FAZ DE LA TIERRA
SEGUNDA COSA VENTOSA, EL PUCHEMONT SE FUGÓ PERO YA SE VERÁ
TERCERA COSA PRIMOROSA, EL PAPEO ES MI VIDA COMO EL MORREO

BANZAI MASTÍN NAPOLITANO

marga bosch i el seu verb ha dit...

He seguit la fila de comentaris i surt molt ben parada la idea del Tirsi de Becany.
Caldrà sapiguer si és nom de poblot brut o és una secreta treta de ciutat brillant, però l'amistat està segura

Calsapeu ha dit...

Ni flowers del Tirsi de Becany però em mola com una bola
Visca el Barça!

Apolo aquella nit ha dit...

He guipat el video de GENIOL i guauuuuuu quina canya!

marga bosch i el seu verb ha dit...

Us estimo a tots, i als de poble en el fondo també els estimo i crec que a la llarga seran comprensius amb Mataró.
En Hard m'ha fet repensar la meva manera de veure les coses, seguiré pensant el que penso dels que planten però vull ser exemplar i que els que fallen tenen oportunitats per ser perdonats.
Accepteu que Matató és ciutat i que els pobles poden millorar i ja està

Joan Patateta ha dit...

Ja no tens credibilitat Marga, ens has dit coses molt lletges i ara corre que t'estimo.
Ocata no oblida, maca!

Hard mod ha dit...

I per nostru sinyó que si no es veritat que del sel i de morros caigui la veritat del sant redemptor i sia acceptada en el si del fill del pare tota criatura empatadora , justa i igualada.
Nomes d'aquells que passaran pel forat d'una agulla lliures de pecat i nets d'ànima seran deslliurats al sel del sinyó.
Que els de tifes i escorrialles en siguin plens , quedaran fora de la tria, i vagaran per la eternitat en la indiferència dels creients, fills de pare i amarats de fe.
Aixi sia.

penyabogarde ha dit...


Què et passa Marga?
A on ets Marga Bosch?

Has vist la llum enmig del teu calvari fosc?
Només et queda un detall: Demana disculpes per totes les teves malifetes.
Teu serà el regne dels gols!
Esperem la teva sincera contricció, oh Marga, de Verb calent i de Bosc(h) misteriós!
Vinga, Marta, tanca el tema amb diligència i respecte.

La Junta

penyabogarde ha dit...




Canviant de tema.
La junta està molt interessada en saber que dimonis és el Tirsi de Becany.
Ho preguntem als altres socis (no a la senyora Bosch) que afirmen tenir coneixements del cas.
Moltes gràcies.

La Junta

Faust Puig dels gudulermis de Vic ha dit...

Ara us feu el despistat però de Gudulermi ja fa temps que s'en parla, però del Tirsi de Becany ni idea i per tant em sumo a la pregunta que al final no podrem ni fer la becaina.

Joan Patateta ha dit...

Qui no coneix el Tirsi de Becany no és digne de sopar a casa seva.

Hard mod ha dit...

Que Don Drummond ens guii fins l'empat final.

Conrad Canaló Stewart ha dit...

Si puc ser d'utilitat dic que:
G.U.D.U.L.E.R.M.I.
=
Gust
unit
divertidament
uniforme
li
està
ratolinitzat
mirant
illes

DON DRUMMOND
=
Don Tambor de Món

TIRSI DE BECANY
=
Tirso de Molina del Pla de l'Estany

MADRIDISTA TOPACIO Y RUBÍ ha dit...

ERES UN SOPLAGAITAS SABELOTODO QUERIDO CANALONCI-TO,
PERO EL PROBLEMA ES OTRO Y LO SABES DE CABO A RABO.

MIRA, MERLUZO CON PELUCÓN:

HARDI-TO CALLA PERO CANTA ALMEJON
MARGUI-TA MENEA LOMBRIZ PERO ESTÁ QUE SE SALE
PATATI-TA ESCUECE LAS HABAS DE ESNAOLI-TA

Y AHORA PARA MENEAR PERDIZ BOBA
VENGA A INVENTAR PALABREJAS DE MIERDA
COMO GUDULERMI-TO Y EL BERZAS ESTE DE TIRSI-TO

PERO MIRA QUE SOIS BOBOS

CADA VEZ ME LLENAIS DE MAS PLACER

MI PLACER CONSISTE EN COMER Y APREDREAR BOBOS EN INTERNET

Y ESO HAGO CON VOSOTROS MIENTRAS PREPARO OTRA CHAMPIONS




BANZAI RAMO DE FLORES


Hard mod ha dit...

El Madrit aquesta temporada tornarà l'import de l'abonament a tots aquells que facin un curses de lecto-escriptura i donats els mes que pobres resultats esportius. De moment no han comentat res sobre el millora,EMT de les sinopsis dels aficionats d'aquel clup tot i que son sabedors de la falta que els fa. Han perdut molt de gas, Florentongues es eteri.
Salut i republica ! Visca les medes lliure i tropicals.

Hard mod ha dit...

Mhouriny , xarrupa que vessa Hahahahaha

MADRIDISTA BANZAI 这是一个消歧义页 ha dit...


OYE HARDI-TO

ESAS MAYÚSCULAS SIN MI PERMISO, AY AY AY.

¿TE GUSTA VIAJAR?
TE ESPERO EN LAS CANARIAS CON UN LUMUMBA DE CACAOLAT CATALINO.
A VER SI APRENDES JUNTO A MI SOMBRA A DISFRUTAR DEL PLACER PLAYERO.
¿¿ HACE ??

HARDI-TO MÍO, CON LA CHAMPIONS BLANCA, NOS AMAREMOS A LO GRANDE.

BANZAI EFERVESVENTE

MADRIDISTA BANZAI 这是一个消歧义页 ha dit...

COMO ME MOLA ESE CHELSEA
ESE PEDRITO Y ESE CESC
ESOS DOS QUE ABANDONARON BARCELONI-TA
Y AHORA SON LO VERDUGOS QUE AJUSTICIARAN
A EL BOBO BARCELONI-TA

BANZAI GATO

Hard mod ha dit...

DON DRUMMOND
=
Don Tambor de Món
:-) de fet era drumbonista , com jo . i Mond no es igual a woldr, tot i que es pronuncii igual.

Hard mod ha dit...

Cal ressaltar com bé diu l'entrada oficial , que el júpiter es mes deBarcelona que no l'escanyol. que tots sabem que pivota entre el prat i cornella de Llobregat tot i que anyorin la plaça artós l'avenida del generalisimo i el ahabñleme en el idioma del imperio , com alguns que corren per aquí , es fotin cleques de cavallons a la colombiana o no.

MADRIDISTA BANZAI 这是一个消歧义页 ha dit...

YO TE PREGUNTO ALGO, HARDI-TO.
PERO TU NO ME CONTESTAS NI ALGO.
TE PREGUNTO POR SI TE VIENES A LAS CANARIAS.
PERO ME SALES CON NO SE QUE BERZAS DE TAMBORES.

LUEGO TE VEO VEO VEO CON LA TECLA DE MAYÚSCULAS EN EL DEDO
Y ESO YA SABES QUE ESO ES SOLO MÍO, SOLO MÍO SOLOMILLO.

HARDI-TO, NO IMAGINO TI VIDA SIN INSULTAR AL PRÓJIMO.

YO VOY DE CABALLERO Y SOLO DISPARO POR LA BOCA O POR LA TECLA Y EN DEFENSA PERSONAL.


BANZAI URBANIDAD

Faust Puig dels gudulermis de Vic ha dit...

Del Tirsi de Becany què en sabeu de nou?
Jo en sé alguna cosa peró no la dic si seguiu sense posar interès en el gudulermi,
perdonin senyors Hardmod i Banzai, no els vull interrompre en el seu duel.
Només era per reprendre el fil perdut del Tirsi i Gudulermi.

Faust

L'ESPERIT D'ESNAOLA ha dit...

Si em trobo de cara el Banzai, li envio uns submarinistes de joguina per l'entrecuix i no dic res més.

Maria Josep Rierol Altamirada ha dit...

Porto un dies observant i callant, miro de dir el que vull dir. La meva manera de veure el que passa és que es diuen coses que enfronten les persones i el resultat és un drama en comptes de ser una alegria, si ho pensem bé veurem que l'esport tractat amb comèdia pot anar molt bé per desintoxicar l'atmosfera carregada de la politica o els problemes laborals i familiars, però quan més observo els comentaris més em sento decebuda amb tantes proclames d'un contra altres fent la fractura.

D'un costat està un Hiard Mod que es venta a crits i per un altre costat una Marga que es limita voler fer amistat aparenment sense pas massa mala intenció, llavorens salten els palmeros de cada costat i tothom s'insulta i acaba sortint tota la ferramenta de si catalans de si espanyols i banzai amunt i avall.

Preguntaria si volem viure en un país de dos bandos i si no és més prudent de ser més neutrals i no deixar-se abraonar per tot el que divideix els bandos que surten a la televusió i als diaris.

Rediria que si ens limitem a comentar el partit de cada jornada podem viure més en pau, i no fer el que porta a xocar entre tots per la politica com si no hi hagués bons en cada bando.


Haurien de llegir les columnes de javier marías o escoltar els talls de iñaki gabilondo que són dues maneres de veure la convivència entre gent que només es baralla per les banderes.

L'ESPERIT D'ESNAOLA ha dit...

Maria Josep, sento dir que la maregassa que peta les ones davant de la Meda Gran no és per obra de la meteorologia adversa sinó per tot el mal que propaga l'enemic i que jo no soc neutral en aquesta guerra. Ja pots anar a fer oposicions a Nobel de la Pau a l'Antàrtida que els mariners de la flota bogardiana no ens rendirem com a tu d'agradaria.
Segur que llegeixes el Periodicu o la Vanguardia Española, jo només llegeixo EL VIGILANT DE LES MEDES i em consta fortament que estem en estat d'alerta bogardiana.

Conrad Canaló Stewart ha dit...

Ben dit M.A.R.I.N.E.R.
La senyora Maria Josep em sembla una magistrada del T.R.I.B.U.N.A.L.C.O.N.S.T.I.T.U.C.I.O.N.A.L.

Jo poso majúscules per raons tècniques i sintagmàticament alfanumèriques. Cada lletra té un punt correlatiu (.) que puntualitza i es pot entendre com a signe propi de la numerologia auxiliar.

Hard mod ha dit...

Sal coral de les meses no s'hi enterracap traidor.

MADRIDISTA MORREADOR ha dit...

¿¿¿¿QUÉ COÑO ES LA SAL CORALI-NA, HARDI-TO????

ESTOY MORREANDO Y ME INTERRUMPES CON ESTA BERZADA.

BANZAI LUCIERNAGA



MADRIDISTA BANZAI 这是一个消歧义页 ha dit...

HARDI-TO
¿JUEGAS AL ESCONDITE CON MARGARITI-TA?
O SIMPLE Y LLÁNAMENTE LO JUEGAS CONMIGO?
TE TENGO DICHO QUE CUANDO ANDO DE MORREO NO ME GUSTA QUE ME INTERRUMPAN.

BANZAI CABEZA

MADRIDISTA BANZAI 这是一个消歧义页 ha dit...



Y AHORA VIENE LO BUENO, MORATA OS DEDICÓ LO MISMO QUE OS DEDICO EN TODA LA CARA.
GRAN JUGADOR EL GRAN MORATA.

LUEGO HABLAMOS DE LA DIFERENCIA DE RIVALES QUE CONLLEVA EL MERO HECHO DE QUE EL REAL MADRID ARROLLÓ POR PARTIDA DOBLE A UN ENORME PARIS SAINT GERMAIN CON CR7 A LO GRANDE

PERO VOSOTROS NO HACEIS OTRA COSA QUE EMPATAR EN CAMPO DE CHELSEA Y TIRAR DE DON HORMONAS ARTIFICIALES EL ENANO DOPADO MESSI-TO QUE SOLO JUEGA A RÁFAGAS PARA ADMINISTRAR BIEN LAS SUSTANCIAS.


AHORA OS HABEIS QUEDADO DE PASTA CHINA

BANZAI ZANAHORIA
BANZAI PÁGINA
BANZAI BALDOSA

Oliver El Pirino d'Ocata ha dit...

És curiós de veure com els agents de la gestapo omplen el blog amb comentaris que distreuen de la gran notícia del gran futbol barcelonista davant del Chelsea.
Parlem amb fets, juguem amb gols i visca el Barça!

L'ESPERIT D'ESNAOLA ha dit...

M'encanta el que escriu el senyor Oliver, mereix un cap de setmana a les Medes, vingui senyor!
També ho veig així, si la GESTAPO ataca nosaltres a fer gols i a defensar la fauna abissal de les Medes

Joan Patateta també Williams OCATA BRUTAL ha dit...

Futbol és bogarde

La Junta de la Penya Bogarde ha dit...

L'estat castiga el barcelonisme prohibint manifestacions i advertint que seran delicte d'odi. És la ràbia de veure el partidàs del Barça davant del Xelsi.

Ted Berrigan Fàstic Bonada ha dit...

Ja m'ho esperava. Torna la matraca política en un web de dit humor esportiu, quina ironia que gasteu els indepes en formol. M'ho esperava i em preguntava a mi mateix "m'hi jugo un euro que els bogardins estan ja amb la matraca del Omnium", no ha tardat na de na que ja està

esteu d'un rallat que fot pena

L'ESPERIT D'ESNAOLA ha dit...

Serà pallús de peix espasa aquest Bonada de la Gestapo, arri tatano arri que no rius ni que et posin una ploma a la sola de la sabata i et rasqui la pell pessigollera. Vols un noray lliure per amarrar la teva barca legionaria?

Ted Berrigan Fàstic Bonada ha dit...

Què és pallús? Espero que no sigui un insult de la gravetat del que m'has fet amb vincular la meva vida a la Gestapo que ha estat vomitiu com tot el que s'escriu en aquest W.C.

L'ESPERIT D'ESNAOLA ha dit...

Au maco, avui seras una persona més culta gràcies a les entrades de LA GRAN ENCICLOPÈDIA MARINA DE LES ILLES MEDES.

Au pallús de la Gestapo!

pallús, -ussa adj.

[persona] Que és poc intel·ligent o que fa bestieses.sin: ruc

Faust Puig dels gudulermis de Vic ha dit...

Tirsi de Becany o Gudulermi?
És un parany, no hem de triar entre una i altra opció.
Tirsi de Becany, sí!
Gudulermi, també!

Anònim ha dit...

berrigan , tenim per tu un raconet al valle de los caidos, aquí ho deixo. sabem que faras festa grossa.

Ted Berrigan Fàstic Bonada ha dit...

Us penseu que m'afecten les critiques. mireu això de la Gestapo és massa subnormal com per seguir la trampilla, lo del Valle de los Caidos ni fu ni fa, jo miro a mansalva i us veig en caiguda lliure per terminals de tot, anda que us deixaré respirar amb lo que m'heu arribat a dir poca gent que sou que us cau la perilla

i vaig començar rient com tothom, després va sortir la poliituqueta i el rollete polonia i jo que volia ajudar a mantenir el nivell

i ara us ho feu de bordes amb mi

les ganes que teniu de que marxi només les podreu passar si teniu pebrots per esborrar la meva lletra

Com heu decaigut! És que ni us atreviu a posar el meu rostre en el blog que esteu fanatitzats i salteu d'un tema a l'altre per tornar al matracón de la indepe

Ted Berrigan Fàstic Bonada ha dit...

veig també que el marinerito d'aigua dolça em diu pallús i m'ho explica al dedillo

I si el pallús que em dius ara que sé que vol dir, ets tú, marinero?

Més llenya a la foguera, ¿pa-qué?

J.Farregarde ha dit...

Berrigante
a que cantes l'himno espaÑÑÑÑÑol a la dutxa amb la lletra de la artistassa Marta Sánchez?

Ted Berrigan Fàstic Bonada ha dit...

ja us pillo, ja us pillo, ja us pillo. M'ha sortit macanudo de deixar de ser correcte per passar a ser directe i ara la bèstia fanàtica que porteu a dins s'està treient la màscara bromista per ser la més inhumana de les cares de la intolerància, Heu caigut de potes a la galleda i heu quedat pillats al descobert com a folloneros fanatics terminals, si segur que tota la corte negra amb el hardimod i el marinerillo a davant em vindran a picar la cresta, pos no que no, que puc parlar equitatiu i també puc parlar com el merescut que teniu i ara heu destapat la bestia i esteu pillats molt pillats a la fanatinerreria fanaticorra que us ataca la bilis

la bilis bogardilla la bilis de ser fanàtics que heu caigut en la trampa que us vaig programar i jo seguint el rollet amb la cessió de la imatge del escriptor Berrigan americà que no està per pataletas i em sento a gust amb la meva feina de rol vigilant en aquest loquero que s'ha converrit la uauuuuuuuu Penya Bogarde saca-corchos, ale nenes seguiu amb l'OMNIUM CULTURAL i la xapa de bruselas, acà que soc culer pero no curt de mires com vosaltres

penyabogarde ha dit...

Per si un cas i per canviar el curs dels comentaris farcits de males maneres berriganeres, estem interessats en tot això del Tirsi de Becany i en el Gudulermi. Les dues idees semblen força interessants i de moment a la nostra redacció seguim sense lligar caps, però ens agradaria molt de coneixer el Tirsi i el Gudulermi.
Esperem més pistes i si s'escau es pot fer tota una festa amb els dos temes.

La Junta

Ted Berrigan Fàstic Bonada ha dit...

Excel·lentíssim senyor Bogarde, senyor molt fatxenda.
Vostè em diu que tinc males maneres i sense dir el motiu vol desviar l'atenció del que dic. Miri senyor excel·lentíssim, si es pensa que em callaré va ben errat per la vida.
Però em va de perillas que vostè em digui això, com que vostè és excel·lentíssim li diré que el seu excel·lentíssim web s'esta convertint en una caverna de xungus fanàtics amb estelada i bronca per la bronca, vostè que és excel·lentíssim hauria de fer alguna cosa per parar aquesta insultant manera de canviar un web que abans era divertit. Ja està dit per avui, no penso deixar de mirar, opinar i advertir.

La Junta de la Penya Bogarde ha dit...


Bonada:
No acceptem les ires del franquisme!
La Junta

L'ESPERIT D'ESNAOLA ha dit...


No esteu escarmentats, espanyolets d'aigua dolça?

Voleu un altre Trafalgar?

La Batalla de Trafalgar va ser una batalla naval que va tenir lloc el 21 d'octubre de 1805, en el marc de la Tercera Coalició iniciada pel Regne Unit, l'Arxiducat d'Àustria, l'Imperi Rus, el Regne de Nàpols i Suècia per intentar enderrocar Napoleó Bonaparte del tron ​​imperial i dissoldre la influència militar francesa existent a Europa. Va tenir lloc prop del cap Trafalgar (província de Cadis), on es van enfrontar els aliats Primer Imperi francès i Regne d'Espanya (al comandament del vicealmirall francès Pierre-Charles Villeneuve, sota el comandament estava per part espanyola el tinent general de la mar Federico Gravina) contra la Royal Navy al comandament del vicealmirall Horatio Nelson.

La batalla de Trafalgar va significar la derrota definitiva d'un estol combinat del Primer Imperi Francès i del Regne d'Espanya, que va esdevenir el 21 d'octubre de 1805 a prop del cap Trafalgar, a les costes de Barbate, Província de Cadis contra l'armada del Regne Unit, en la batalla naval més important de les Guerres Napoleòniques.

L'almirall espanyol Federico Gravina es va escapar amb part de la flota però va sucumbir mesos més tard per les ferides sofertes durant la batalla.

Marc Galí ha dit...

Bon cap de setmana tingueu amb la vènia i l'encàrrec del meu mestre Eduard, antiartista de Reus i flor de lotus del Bar Teïna.

Compromès amb la Penya Bogarde, us facilito la lectura del poema del divendres que arriba puntual a les vostres atentes pupil·les.


ETZAVARA GOLEJADORA

Ell xuta i punxa com les zetes lletres fines
i li diu al riva, ai las que soc astut!
Ell trampeja i adora la pilota de pell brillant
i ell de més en més rebrà l'aplaudiment
que no sigui un cas de rival en gent dement.



Bon cap de setmana,


Amb la vènia generosa i l'encàrrec en ferm del meu mestre Eduard,

Marc

La Junta de la Penya Bogarde ha dit...

Ho agraïm de tot cor, Marc. Et demanem que lliuris una salutació a l'Eduard i li dius que el trobem a faltar en els comentaris del blog. La teva literatura ennobleix el bogardisme i és un antídot davant de les amenaces dels feixistes que ens visiten com piranyes de riu sec.

Att / La Junta

MADRIDISTA MORREADOR ha dit...

MIRA GALI-TO, TU POESÍA ES UN BODRIO DEL COPÓN.
PIENSAS QUE ESTO GUSTA Y RESULTA QUE NO GUSTA.
ERES UN PRETENCIOSO SI CREES QUE ERES ARTISTA.
MIRA GALI-TO MARCI-TO GALI-TO, QUE MALO ERES,
TU POESÍA ES UNA PEONZA ANCLADA EN UNA MOSCA.
¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿ SABES QUIÉN SOY, POETI-LLO?????
MIRA BERZAS, YO SOY MÁS LISTO Y ARTISTA QUE TÚ.

EL SIGLO DE ORO SE RESUME EN TRES NOMBRES:

MIGUEL DE CERVANTES
LOPE DE VEGA
Y ESTE QUE SOY YO, MADRIDISTA BANZAI



TOMA BOTELLA NENE


BANZAI SABIDURÍA

MADRIDISTA EL POETA DEL MUNDO ENTERO ME PARTO EL ANO ha dit...

EL SIGLO DE ORO SE RESUME EN TRES NOMBRES:

MIGUEL DE CERVANTES
LOPE DE VEGA
Y ESTE QUE SOY YO, MADRIDISTA BANZAI
EL SIGLO DE ORO SE RESUME EN TRES NOMBRES:

MIGUEL DE CERVANTES
LOPE DE VEGA
Y ESTE QUE SOY YO, MADRIDISTA BANZAI
EL SIGLO DE ORO SE RESUME EN TRES NOMBRES:

MIGUEL DE CERVANTES
LOPE DE VEGA
Y ESTE QUE SOY YO, MADRIDISTA BANZAI
EL SIGLO DE ORO SE RESUME EN TRES NOMBRES:

MIGUEL DE CERVANTES
LOPE DE VEGA
Y ESTE QUE SOY YO, MADRIDISTA BANZAI
EL SIGLO DE ORO SE RESUME EN TRES NOMBRES:

MIGUEL DE CERVANTES
LOPE DE VEGA
Y ESTE QUE SOY YO, MADRIDISTA BANZAI
EL SIGLO DE ORO SE RESUME EN TRES NOMBRES:

MIGUEL DE CERVANTES
LOPE DE VEGA
Y ESTE QUE SOY YO, MADRIDISTA BANZAI
EL SIGLO DE ORO SE RESUME EN TRES NOMBRES:

MIGUEL DE CERVANTES
LOPE DE VEGA
Y ESTE QUE SOY YO, MADRIDISTA BANZAI
EL SIGLO DE ORO SE RESUME EN TRES NOMBRES:

MIGUEL DE CERVANTES
LOPE DE VEGA
Y ESTE QUE SOY YO, MADRIDISTA BANZAI
EL SIGLO DE ORO SE RESUME EN TRES NOMBRES:

MIGUEL DE CERVANTES
LOPE DE VEGA
Y ESTE QUE SOY YO, MADRIDISTA BANZAI

Joan Patateta Williams Cansalada d'Ocata ha dit...

Què et passa Madridista, ara ets escriptor?

penyabogarde ha dit...

Lope de Vega!
Cervantes!
Madridista Banzai!

Boníssim!
Això ens aporta idees de cara a la propera crònica.

Impresionant!
Gran nivell cultural, Madridista!

Antoni Segarra ha dit...

Jo és que EM tronxo de riure pensant amb el Banzai al costat del Cervantes i del Lope de Vega, és que és superior a les meves forces

MADRILES: ERES UN CRACK

gudulermi Faust de Vic ha dit...

uaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuauuuuuuuuuuuu Madridista Cervantes
el putu amo del Quijote
Lope de Vega Banzai

xaval només falta Calderón de la Barca

ets un catxondooooo!!!!!


a Gudulermi gudulermi gudulermi gudulermi gudulermiiiiii!!!

MADRIDISTA EL POETA DEL MUNDO ENTERO ME PARTO EL ANO ha dit...

¡¡¡¡¡¡¡ CUÁNTA INCULTURA JODER !!!!!!

OS BERRAIS LA LENGUA CONTRA LA CULTURA
ESO ME VA DE PERLAS PARA RETRATAR VUESTRA SAÑA INCULTA


CLARO QUE ME GUSTA LOPE DE VEGA, CERVANTES Y SI NO INCLUYO A LOPE NO ES POR NADA, PUES AHORA SUMO A LOPE DE VEGA POR SI OS PICA LA PATRAÑA


IGNORANTES AL CUBO


BANZAI CULTURA

MADRIDISTA BANZAI SIGLO DE ORO ha dit...

Y ADEMÁS ME GUSTA CALDERÓN DE LA BARCA Y CHITÓN QUE SOIS INCULTOS
¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿ DE ACUERDO ???????????

BANZAI GUISANTE

MADRIDISTA BANZAI 这是一个消歧义页 ha dit...

BANZAI
LOPE, CALDERÓN, CERVANTES, CRISTIANO
DE CUATRO EN CUATRO GOLEANDO CON CULTURA
BANZAI
LOPE, CALDERÓN, CERVANTES, CRISTIANO
DE CUATRO EN CUATRO GOLEANDO CON CULTURA
BANZAI
LOPE, CALDERÓN, CERVANTES, CRISTIANO
DE CUATRO EN CUATRO GOLEANDO CON CULTURA
BANZAI
LOPE, CALDERÓN, CERVANTES, CRISTIANO
DE CUATRO EN CUATRO GOLEANDO CON CULTURA

GIRONI-TA PUCHEMON K.O.

BANZAI MADRIDISTA ANTI-BOBOS ha dit...

GIRONI-TA PUCHEMON K.O.
GIRONI-TA PUCHEMON K.O.
GIRONI-TA PUCHEMON K.O.
GIRONI-TA PUCHEMON K.O.
GIRONI-TA PUCHEMON K.O.
GIRONI-TA PUCHEMON K.O.
GIRONI-TA PUCHEMON K.O.

Hard mod ha dit...

Banzai ets tan i tan miserable que no saps nio escriure Puigdemont , això demostra el teu nivellas d'incultura , ets un Ni-Ni pocapena, un arrossegat ignorant de la vida , un tros de carn amb ulls i un mòbil , un heroi al madrit de Madrit.
Tres Gols com tres campanades us han fotut un equip de segiona com el Girona i envara t'en vantes ... típic d'imbecil de Manzanares. Medica't, res que Fra ansel Turmeda hagués escrit ho podrien fer elks patans copia textos de Lope Calderon Cervantes i et deixes Quevedo .... mort de gana. Au llegeix, que et fa falta. I deixa de voler fer com si fossis un lletra ferit, que del que sempre presumiu s'us vomita entre tema i canya en bodegueta pudenta i fastigosa de polígon arrabaler.
East ender i Wanker.
Pixapins.
ah si ... Insulti-to hahahahhaha

MADRIDISTA BANZAI 这是一个消歧义页 ha dit...

OYE HOLGAZÁN HARDI-TO
ME IRRITA LA ESPINA ESTO
¿¿ SABES ??
ERES BRONCO
ERES SAPO
ERES HOMBRE BOBO

HABLAREMOS ENTRE BAMBALINAS
LAS BAMBALINAS DEL GRAN TEATRO DEL MUNDO
QUE BERZAS SABES TU DEL SIGLO DE ORO


BOBO


BANZAI LETRAS

La Junta de la Penya Bogarde ha dit...

Banzai,
ets molt mala persona i et dediques a fer mal a les bones persones.
La Junta

Hard mod ha dit...

Bobus simbolycus , benzinerus hispanicus ,
Amigos de la fauna iberica , en el siglo de oro y la Sierra de bernabeuzorla , existe esa especie de anatomia inexacta, arbritaria y absolutamente fuera de juego, de ojos con carne adosada como la ristra de un kebab, opinador fatulento y de baja estofa que ni las arengas de pitatarra ni quevedo ven en el buscon, que en san marcos alenta a su equipo ganador, y que a cual molino se avienta , cegadamente loco de ira y desamor, descargado como en fuentovejuna, que entre todos la cagaron y CR7 la perfumó.
Por los valles del jarama y el Manzanares discurre este prototipo roedor de mala ingenieria y patètico desenvolvimiento intelectual, saquea bolgs y asalta garitas, de montera su Nido procreador.
バンザイ

Banzai -ito , p-ito p-ito color-ito , tu que eres tan tont-ito, bo-bito y acaramelad-ito, te queremos como a un lor-ito, que tan bien repites como un refr-ito , vete a llorar la ligu-ita y championc-ita, eh? bon-ito?
Tienes dog-chow en la nevera , que nada te falte mientras balbuceas y en cervantino te escribo por que te faltan muchas letras.
Bambalinas ... esquina con que , payaso.

Le coffieur est fini. Claxinadet. ( clanxinad-ito) :-DDDDDDDD