PENYA BOGARDE. LA PENYA DEL BARCELONISME PROLETARI

Tribuna Dirk
Bogarde. L'organ oficial de la Penya Bogarde de Premià de Mar. LA PENYA QUE MAI FALLA.
Òrgan d'expressió oficial de la Penya Bogarde, fundat l'any 2007 del segle XXI a la vila de Premià de Mar / El Maresme / Països Catalans / Univers / Tot.


dijous, 25 de gener del 2018

Això és irreversible


Això és irreversible. El FC Barcelona-Molfort's entoma el camí del triplet desmuntant el bluff perico en un partit còmode, confortable, bonic, relaxat, cordial, calmat, estirat, bell, sensat, sensible, simfònic, plausible, amable, senzill, agradable i estrictament democràtic. 2-0, barraca a l'EspaÑol i pista lliure cap a la final. Una final, recordem-ho, que tornarà a ser un banc de proves davant de les autoritats del règim. Això és futbol i és, repetim, irreversible. El marcador parla amb exactitud conradiana: 2-0. Un marcador amb rostres humans i alegres: DOS DITS I CAP A CASA.

Ambient d'alt voltatge a Premià de Mar. El Molt Honorable President Puigdemont, KRLS, es presenta en el Golden Corner convertit en un eficaç cambrer. Mireu com s'ho fa el nostre President.


Entretant, a la sala "Vip" del Golden Corner...Aparició inesperada del Conseller legítim i exiliat Toni Comín, amb uniforme sanitari i la Consellera infermera legítima i exiliada  Clara Ponsatí  acompanyant Dembélé. Els Consellers assumeixen en primera persona la recuperació de l'astre francès. 
Vista general del palco del Nou Camp. Tots són KRLS. Enorme!
Ara ens toca tenir un detall amb efectes retroactius en record del Real Madrit. Primer de tot, cambrers i més cambrers...Lo del Leganés mereix un espai dins del memorial de la resistència antifeixista.


I tanquem edició amb la perspectiva del palco del Real Madrid. Aquesta vegada la meitat del palco és dels bessons Zoido i l'altra meitat dels bessons Berrigan-Fàstic-Bonada.


28 comentaris:

//*// Arnau Tallaferro Sang-Pilosa del Cor Barrat //*// ha dit...

el que és irreversible és que aquest blog s'ha convertit en el millor espai barcelonista del món, felicitats penya bogarde i visca la llibertat //*//

Hard mod ha dit...

Anem bé , anem moltfort's i encarant la via augusta fins llucar les medes, florentonguez i altres esbirros del delta del Llobregat han quedat escarxofats. hemoal i reflex.
Prepareu el pitet, calçotada a la vista i traguinyol de vi de la terra en porró.
Llorers i confetti , aquí no es va a mitges , es va a moltfort's. s'ensuma el triplet.

Joan Estruch ha dit...

Pistonut

El Cigró de Tona ha dit...

Adéu ESPAÑOL DE ESPAÑA

Ted Berrigan Fàstic Bonada ha dit...

insulteu

marga bosch i el seu verb ha dit...

Crec que la pluja ha mesclat el fang amb la caca i els poblots bruts han quedat pitjor de com estaven i la ciutat de Mataró està neta com una patena i resplandeix. Es molt normal que digui aixo dels pobles pensant en la gent que no ho sap, quan es planta dues vegades a una persona, el meu cas és així, no és de rebut el despreci que tinc sense demanar disculpes. També veig que abuseu del President Puigdemont i si alguna vegada torna serà a Mataró abans que al Premià brut que tothom ja sap el brut que està.
Si em sento galdosa és per raons sobradament justes.

Hard mod ha dit...

Al celobert , safareig i peixateria es comenta res mes? , ens tens a mitges i aquí necessitem prou informació com per valorar transplantament de mielina i saber si el rei porta o no vestit.
Marga sisplau , fes-nos-en cinc cèntims. no podem passar per alt la supervitaminització i megamineralització.
El pare mundina es amb tu.
Dir-te Margarita i deixar-te plantada es realment molt cruel, és anar a fer mal.Sugggerim un canvi de nom, si pot ser que no sigui de flor.
També i atesa la teva fixació amb les deixalles alienes volem NO recomanar-te on anar de vacances.
https://ca.wikipedia.org/wiki/S%C3%B6mmerda

Esperem amb delit les noves de mataró i la seva famosa coca.

Ted Berrigan Fàstic Bonada ha dit...

insulteu

marga bosch i el seu verb ha dit...

No sé amb qui parlo però veig interés en el que em va passar. Li dic que vaig quedar amb Conrad per mostrar Mataró i no va venir i sense avís palplantada a una cantonada de la ciutat, més greu quan vaig preparar visita a la ciutat per tota la penya bogarde i vaig fer cita en una altra cantonada de la plaça davant de Santa Anna, i cap explicació, disculpa i nova palplantada, més dolent va ser el dia que vaig anar a Premià i em van fer fotomatón vaig estar rodejada i ningú es va dignar a saludar-me però això si que de seguida em van fer sortir a la plana web
Comprensió seva amic HardMod? Està satisfet per explicacions de que per què soc galdosa quan la gent d'un poble fa el que fa i no demana disculpes?

L'ESPERIT D'ESNAOLA ha dit...

Si voleu a pau tinc una illa gran i una petita amb micro-illots a cada extrem de la rosa dels vents.

Visiteu Les Medes i aquest mariner llop de mar us farà fumar la pipa de la pau, com fem els mariners que amb la pipa a la boca mirem el món per randa bona encara que s'esveri el marejol.

Ted Berrigan Fàstic Bonada ha dit...

guasa

Rosaura Martínez ♥`*.¸.*´ ♥ ♥`*.¸.*´ ♥ ha dit...

´ ♥ ♥`*.¸.*´ ♥´ ♥ ♥`*.¸.*´ ♥´ ♥ ♥`*.¸.*´ ♥´ ♥ ♥`*.¸.*´ ♥
´ ♥ ♥`*.¸.*´ ♥L'amor és un bé que fa bé i és el gran afecte cap a altres persones, . Segons la intensitat sincera del sentiment s'hi distingeix amor de futbol o amor d'amistat qualsevol d'amics o amistat més intensa ¸.*´ ♥ ♥`*.¸.*´ ♥
amor de futbol o amor maternal ¸.*´ ♥ ♥`*.¸.*´ ♥
o qualsevol amor que es dóna entre membres de la mateixa cuadrilla, amor de parella, amor cap a les coses, llocs, animals... amor cap a una idea, amor de la penya Bogarde ¸.*´ ♥ ♥`*.¸.*´ ♥¸.*´ ♥ ♥`*.¸.*´ ♥¸.*´ ♥ ♥`*.¸.*´ ♥¸.*´ ♥ ♥`*.¸.*´ ♥

L'ESPERIT D'ESNAOLA ha dit...

Jo no crec que els problemes que ens causa una guerra de tsunamis i oratges contra el bogadisme i contra Catalunya s'hagin de resoldre amb amor i cors com si estiguessim en un conte de fades.
Si sabessiu com les gasta el temporal, potser pensariem més en tenir una flota enfilada a cada noray del port de cada poble, com a Les Medes

Calsapeu ha dit...

Us envio una abraçada, quin goig de blog!
M'apunto

Marc Galí ha dit...

Amb la vènia de l'Eduard, antiartista com jo, de Reus com jo i com Sergi Roberto, com jo.

El poema del divendres

SERGI ROBERTO, BONA PERSONA

Accionaré el botó i cantaran les sirenes
Per la transgressió de la transmissió
dels mots comtables de verí cromatic
il·luminar espais de fosca baula pilota
poc coneguts del ser, com Sergi Roberto
i aprendre el que hem viscut, el que xutem
esforç d’una memòria. Memòria esforçada.
Tornar a la pàtria de les àrees de joc
per uns camins perduts, seguint rondo
endins del bosc de les patades del rival
Entrar en el misteri de la xarxa portera
diversa, de tot crida com un gol de grada
per la paraula. Callaras si ho diu arbitre.
Sergi Roberto, Sergi Roberto. Bona persona!

...

Tingueu bon cap de setmana amics bogarders
l'Eduard que és qui el dóna la vènia també us ho desitja

Calsapeu ha dit...

Ha estat romandre uns minuts en aquest cel que ja aprenc el que l'escola no em va ensenyar, tururut violes Mataró té altres veus que no les que pugui dir na Marga, les veig venir i qui m'ha guiat fins aquí ja m'ho ha advertit.

Zane Grey ha dit...

La Penya Bogarde està en plena forma pel que es veu

Conrad Canaló Stewart ha dit...

Pronostic cientific del cap de setmana
(setmana SET/7 dies)

El Madrid quedarà a 22 punts: VINT I DOS.

19 d'ara + 3 de després = 22 comput total

En combinació amb /=/
derivada B de Barcelona
+ derivada F de futbol
+ derivada C de Club =
3 derivades (BCF) Barcelona Futbol Club)
Sumatori que afesta(+) tres (3) punts més (+)
i afecta per annexió (+)a la doble (2)derivada R+M
ergo (R de Real, M de Madrid).

Ergo: Eureka.

Ted Berrigan Fàstic Bonada ha dit...

desagraïts

NICNU Niàgara Nigèria ha dit...

Morgen,

plou massa i tinc mania a la pluja.
La pluja és un mal innecessari, dira que imbècil com el riure.
Si el terra és sec els arbres ofereixen fusta noble i estellosa.
Només vaig als bars quan estic al carrer i tinc maldecap.
Aleshores m'atanso al primer bar i demano aigua i aspirina.
És la meva relació única i minsa amb un barman o com es diu per aquí amb un cambrer.
No m'agrada veure cambrers que riuen i he exposat reiteradament el motiu del meu rebuig a la riallarda.
He de dir que les aspirines són alemanyes i això eximeix al barman del seu riure inutil i errat.

Danke
Öbs
Neubaten
Holz

Calsapeu ha dit...

Però que veuen els meus ulls !
us he repassat l'historial i aquest blog és excepcional
moltes felicitats

ja he dit que tururut violes per si alguna Marga parla sense sentit sobre Mataró

A Mataró hi ha gent millor, segur i jo en soc un


Conrad Canaló Stewart ha dit...

Jo comparteixo amb Nigeria-Niàgara el meu NO a la pluja.
Menys (-) per l'abril.
Ja sabeu bé (+) que per l'abril cada gota (1) en val per mil (1000)
i que m'agraden (+) els números.
M'agrada el 1000, però no m'agrada la pluja
però si és per l'abril m'agrada 1000.

Hard mod ha dit...

Nena que tens nom de flor i de pizza, de combinat i carlista , sembles mes banyuda que palplantada, pel rencor que els guardes, sembles verament enganyada, però de la resta res expliques, curulla de set venjança nomes aspires a tornarla sense esperança.
Els de la Bogarde son gent tancada amb qui amb mala baba entren a paraula trencada, amb la resta tot es festa i alegria sense rancúnia ni osadia.
Que ningú busqui en mi falsa empatia que el ploramiquisme em patina , i no gensmenys treu que comparteixi ratafia , que si bé no soc aquí per fer amistança, soc bevedor de confiança.


Goliat Valls Tarzan dels micos ha dit...


València / Barça
sorteig guapo
final amb Barça / Leganés

lliga, copa, xampinyons, gamper, supercopa de Hispania, mundialet de clubs, pilota d'or Messi, sabata d'or Messi, premi nobel de la pau Valverde.

Ted Berrigan Fàstic Bonada ha dit...

ajudo?

Hard mod ha dit...

Esperem amb d'elit la crònica , per altra banda a la plaça Artos el pijeriu de les estanqueres ha renegat de Cornellà
El patu blau fot aigües. I PUNTU.

Ted Berrigan Fàstic Bonada ha dit...

absurd

Ted Berrigan Fàstic Bonada ha dit...

insuportable