PENYA BOGARDE. LA PENYA DEL BARCELONISME PROLETARI

Tribuna Dirk
Bogarde. L'organ oficial de la Penya Bogarde de Premià de Mar. LA PENYA QUE MAI FALLA.
Òrgan d'expressió oficial de la Penya Bogarde, fundat l'any 2007 del segle XXI a la vila de Premià de Mar / El Maresme / Països Catalans / Univers / Tot.


dilluns, 15 d’agost del 2011

LA SUPERCOPA AL CABASSET I A PREPARAR EL GAMPER


Estava cantat. No té cap importància. La supercopa al sarró i ens importa molt poc qui ha estat el rival, el resultat o la vida dels crancs del riu Francolí. No gastarem Bits ni tinta. Feina feta i a dormir la migdiada.


Mireu aquest video i passeu una bona estona amb la resta de videos que li segueixen.
La temporada és llarga. Visca el Barça!


  1. Twilight Zone intro. - YouTube

    www.youtube.com/watch?v=NzlG28B-R8Y30 s - 19 Mar 2006 - Subido por xiete
    Classic Twilight Zone TV Show Intro. Click below for original video: http://www. distantcreations.com/twilightzone.html.

6 comentaris:

Mou ha dit...

Pito Vilanova, por qué me metes el ojo en el dedo? Por qué? Donde estan los recoge-pelotas que las llevo muy sueltas. Otra ves hemos acabado con dies. Lo ha visto todo el mundo, hasta Bogarde lo habrá visto. Por qué? POR QUÉ??? POR QUÉ??????????

Titot Vilanova ha dit...

S'ha acabat això de ser un bon noi, em poso un parxe pirata a l'ull dret i preparo la revolució vilanovista definitiva! A l'abordatgeeeeee!!!! A l'abogardatge!!!!

Òscar Roig i Carrera ha dit...

Messiiiiiii, Messiiiiiii, Messiiiiiiii, Messiiiiiiiiiiii...

Jo, Titus ha dit...

Jo, Titus Vilabona.

Aquesta nit darrera una bestiola anomenada mosca hispànica, variant portuguesa, amb el nom popular de tocacoglionius, m'ha atacat intentant, posant-se sobre el meu ull per intentar des d'ell xuclar tot el saber futbolístic que atresora el meu cervell i fer-lo seu, ja que la pobra tocacoglionius té mancances de coneixement futbolístic. Però l'he espantat amb una manotada i s'ha anat volant.

Així doncs, tinc que anunciar als meus estimats bogardistes que em trobo perfectament de l'ull. Gràcies per tot.

Respecte al partit, a l'equip de Florentino Corleone solament li faltava un gos al camp per tal de mossegar més. Aquest Madrid per la seva violència deu ser l'equip preferit d'en Felip Puig.

Paraula d'en Titus.

maria ha dit...

Aquest Mou ja sembla el bufó dels partits. Si no crida l'atenció no està content.Patètic!

Llopdelblues ha dit...

Felicitats Barça, ja tenim la primera d'aquesta temporada , els hem guanyat casi sense entrenar no com ells que fa un mes que preparavan aquest partit, jejeje quan estiguem rodats serà una passada.

Salutacions

Llopdelblues