PENYA BOGARDE. LA PENYA DEL BARCELONISME PROLETARI

Tribuna Dirk
Bogarde. L'organ oficial de la Penya Bogarde de Premià de Mar. LA PENYA QUE MAI FALLA.
Òrgan d'expressió oficial de la Penya Bogarde, fundat l'any 2007 del segle XXI a la vila de Premià de Mar / El Maresme / Països Catalans / Univers / Tot.


dilluns, 22 de gener del 2018

Això no té aturador


 
Cinc dits a la maneta. Saludem el món. Això no té aturador. Això és la república de la maneta. Això és un escac i un mat. Això és barraca. Això és blat lligat i al sac. Això és puntu i pilota. Som extremadament molfor'ts i els fem de cinc en cinc i en 45 minuts. Això és bogardisme. Això és barcelonisme. Això és llibertat. Palco a tota vela i barretines i corbates al vent : Mireu, mireu...Oriol Sort ,en companyia del bogardisme selecte: Pau Plana, Trento Trentíssim, Jordi Sabatés i Ametller, Àngel Vallverdú i Santi Almenar. Orgia al palco del Villamarín i 0-5 al totpoderós Betis de Betis.


Primicia brutal. No hi ha serveis secrets al món que puguin pillar el que ha passat al Golden Corner. Mireu, mireu...Enmig de les taules bogardistes tenim l'honorable president 130 de la Generalitat, senyor KRLS Puigdemont, la consellera Ponsatí, el conseller Puig, la consellera Meritxell Serret i el conseller Comín. Entaulats al costat del nostre bogardista ocatí , "Joan Oliver "El Pirino d'Ocata" gaudint de la televisió llampegant de la nostra seu, bogarditzats i preparats per prendre possessió dels seus legitims escons, càrrecs i despatxos. Les coses clares. Partit televisat i govern alliberat.  
L'exili s'acaba a Premià de Mar.


Això va encara més fort. Es gira feina a la pollastreria bogardista. La nostra motorista Laia Sanz , acompanyada del nostre "Xef Kalikenyo", acciona el manubri i fa rodar la rostidora amb el pollastre madridista panxut Carlos Sainz. És que el Dakar i les manetes seran sempre nostres. Felicitats, Laia estimada!


El palco del Bernabeu ha presentat un aspecte estrambòtic. Arriben tard, marquen gols inutils i la cosa ja no cola. El Madrit és un disbarat que viu dins del seu particular Matrix. El palco parla clarament. Tots els membres del palco del Bernabeu són zoidos. Tots. Presentem els zoidos del palco. Tots iguals. Bogardisme!


42 comentaris:

Faust Puig dels gudulermis de Vic ha dit...

No tinc paraules
el proper dia vull veure el Gudulermi que és la única cosa que falta per tocar el cel

Ted Berrigan Fàstic Bonada ha dit...

Podria fer el gest de riure si no fos una web que prenen fer paròdia esportiva, podria però no puc per sentir una sensació de pena barrejafa amb ganes de sortir a prendre l'aire. Com es pot ser tan turbina? Imaginació en teniu però us cau de les mans veient que sempre entreu en el recurs politic més facilongo. Ho dic per ajudar que tingui més exit el que ara és fluixet i descompensat

Joan Patateta Llavis ha dit...

quin luxe de tenir Ted fent de vigilante de la playa

Oliver El Pirino d'Ocata ha dit...

La vida em saluda amb alegria i em sento honorat de prendre birres amb el govern del meu país. M'agrada com un mugró de sex symbol, primer de tot les birres, després el govern i en tercera posició el mugró de sex symbol. Són Pirinades meves perdonin si sembla groller, el Patata ja sap de que parlo i quina fama tinc per tota Ocata que no em volen al Masnou

Xavi BICEPS ha dit...

Blasia emblassama Pirino Pirita de mina de ferro!

Conrad Canaló Stewart ha dit...

22 punts és millor (+)
que 19 punts (-)
Si esteu d'acord,
ho sumem (+) la propera jornada.

Hard mod ha dit...

Tabarnia fa el corcó .... compte enrere per la feria d'abril i que vagin a cagar a la fira i marxi la boira pudenta del blog. quin fàstic.
A Zoido que es un caradecul li cantaríem el mateix que a Barrionuevo. Oi!!
I si millor de birres a Ocata que no aguantar el lolailisme de fons.
restem com d'antuvi.

Bevíem a glops
aspres vins de burla
el meu poble i jo.

Escoltàvem forts
arguments del sabre
el meu poble i jo

Una tal lliçó
hem hagut d’entendre
el meu poble i jo

La mateixa sort
ens uní per sempre:
el meu poble i jo.

Senyor, servidor?
Som indestriables
el meu poble i jo.

Tenim la raó
contra bords i lladres
el meu poble i jo.

Salvàvem els mots
de la nostra llengua
el meu poble i jo.

A baixar graons
de dol apreníem
el meu poble i jo.

Davallats al pou,
esguardem enlaire
el meu poble i jo.

Ens alcem tots dos
en encesa espera,
el meu poble i jo.

B., 9 de febrer de 1968.

Mantis Forner AMPOSTA ha dit...

Sorpresa majuscula lo del govern
cracks bogarde!

marga bosch i el seu verb ha dit...

Galdosa de veure que no doneu seguretat als consellers i president i a MATARÓ estara més ben rebuts i sense la bruticia des poblots bruts que planten falses amistats, Mataró vol acollir exiliats i tenim tot el que cal per la felicitat

marga bosch i el seu verb ha dit...

Senyor Hard Miod
no m'agraden les poesies que van precedides de paraules grolleres. També sou de poble brut això sembla Hard Miod

Ted Berrigan Fàstic Bonada ha dit...

No havia vist el detall del martiri que li feu al pilot Sainz, us puc dir el que penso? Cal aquest desproposit moral per fer riure? Em sembla que no teniu línies vermelles i això us debilita, segueixo mirant, segueixo observant i segueixo ajudant.
No prengueu malament els meus consells que no busco brega i només vull riure sense macabritat ni talibanismes. Hard és un exemple de talibanisme amb insults.
El meu caracter em frena i un altre us empuraria fijo.

Arnau Xarrampió ha dit...

Berrigan sembla un pasma o ho és i no ho diu de cara

exPresidència de la Penya Bogarde ha dit...

Ted parla de macabritat i ell practica la Macartytat com als EEUU de la cacera de bruixes

Ted Berrigan Fàstic Bonada ha dit...

Fes-t'ho mirar, tú mismo, talibà de presidència de Penya talibana!
Jo de tú donaria les gràcies per l'ajuda que us presto per millorar la web.
I el que ara és més important és mantenir una mica de compustura i intentar fer riure amb bromes que tinguin més base argumental i no la facilonga talibana

Mantis Forner AMPOSTA ha dit...

Aquí lo que es necessita és toba garlanda, la garbella i una bona escudella per païr lo migdia sota les zumbetes de les mosques

Hard mod ha dit...

quanta misèria berrigania tabarnaria.... pasmarot... estudia dret penal , que ni puta no en tens. au intercepta la IP. que molta gracia tens.
Bosch ... tonteta,llepafils, si no hi pintes res, no mes que ser de poble gran per pensar que tots son de poble mes petit i tractar-los amb displacencia per això , al meu barri hi ha mes gent que a la teva comarca ... escombra viranys.
Taliba estudiant , pasmarot totalitarista i amenaçador de sala d'estar. au ensenya el carnet de la piscina. fots pena. Au a posar aigua al rioja que tens convidats.
Be rude stay rebel .

Ted Berrigan Fàstic Bonada ha dit...



Senyoret Hard, senyoret Hard:

em sembla que no farem bona amistat vostè i jo. Una persona que vol ajudar no és de rebut que tingui que suportar els insultes més vexatoris que persona humana com jo ha rebut en la seva vida. La manera d'escriure el desacredita com esser humà i s'acosta a la condició de cosa.

Senyors Bogardes:

haurien de cridar l'atenció al senyor Hard per molts motius que queden reflexats en la terrible concatenació de barbarismes inhumans que ha escrit el senyor Hard.

Jo intento ajudar.

Ted Berrigan Fàstic Bonada ha dit...



Senyoret Hard:
També observo amb alegria que no soc l'unic que critica les seves horribles maneres, com bé escriu la senyora Marga Bosch Verb.

L'ESPERIT D'ESNAOLA ha dit...

Sextant encallat i fort oratge a les costes empordanenques /
Rems i salvavides preparats a les Medes /
Rems i brides deslligades a coberta /
Zodiac inflada i disposada /
El president entrarà per mar /
Que el Déu Neptú l'acompanyi en la seva aventura /

Només a les latituds entre els tròpics és possible per al Sol trobar-se en el zenit mateix de Les Medes. Només al nord del cercle àrtic o al sud del cercle antàrtic és possible el sol de mitjanit, però les Medes fan miracles. La raó és que l'eix de la Terra té un angle respecte al Sol de 23° 26′ 21.41″ /

Sextant encallat /
calamars sense tinta /
musclos a la deriva /
medusses en zel /
verdet a les roques /
faroner fuma pipa /
pescador resa el rosari /

Jo tinc fred als timpans.

penyabogarde ha dit...

Ted Berrigan escolti:

La junta directiva comença a notar una malamaror per culpa seva.

Estem disposats a prendre una solemne decisió en relació a la seva amenaçadora presència en aquest blog.

Si voler ajudar vol dir el que vostè enten per 'ajudar', malament rai.

La Junta Directiva

penyabogarde ha dit...

Ted Berrigan apareix amb força quan Madridista Banzai s'amaga. Sospitós.

Ted Berrigan Fàstic Bonada ha dit...

Em voleu amonestar? Per ajudar? Si repasseu el que us dic no trobareu cap motiu per ser tractat així ; igual és ment retorçada així que a partir d'ara el meu paper serà més rigut amb paraules curtes i amb monosilabs, jo no combrego amb Banzai només he defensat alguna vegada el que escriu quan el veig acorralat per vosaltres i ara deixo a continuació el meu primer escrit monosilab per no cansar més la grima

Ted Berrigan Fàstic Bonada ha dit...

Desconsideració

Faust Puig dels gudulermis de Vic ha dit...

M'agrada l'economia de paraules del nou Berrigante.
Ja ens imita i tot. A Vic amb el Gudulermi com a paraula única ho podem dir tot.
Quan tractareu el gudulermi a la Penya Bogarde!

Joan Farregarde ha dit...

Lo dels zoidos ha quedat que ni pintat

Antoni Segarra (Arenys de Mar) ha dit...

La Bogarde cada jornada es supera, jo és que no hi ha diA que passi des de la tardor que no miri ni que sigui a ràfagues el web que em proporciona arguments per anar valent al currelo

dispenseu que vaig dir que escriuria més comentaris i no he complet la paraula, però segueixo atentament el cas de Fàstic Berrigan, corcó com mai vist

Ted Berrigan Fàstic Bonada ha dit...


Senyor Segarra d'Arenys de Mar,

Un moment. Responc per les seves al·lusions em dirieixo a vostè per recomanar-li que abans de fer un judici de valors en fals, millor que contrasti alguns comentaris anteriors i es podrà fer una idea més fiable de com tracta la gent a un servidor i aleshores vostè podrà opinar amb més criteri. D'entrada jo no el conec a vostè i he de creure que vostè no em coneix a mi. Només li demano això i ho faig per ajudar.
Rebeu una cordial i afectuosa salutació.

Molt seu,

Ted

Astronauta Romaní Nasa Catalana ha dit...

Com garla i es perfuma i es maquilla el rostre amable del Bonada!
El modosito que és més fals com un duro sevillano
tit tit tit tit que a la lluna no s'ho creu ningú tit tit tit
Ara baixo del coet tit tit tit
Modisito Bonada que sensible el noi tit tit tit

Hard mod ha dit...

Els perdonavides em rellisquen ja des de petit, és el que té ser de barri.
Que els pijus parabeneducats me la ressuen, també es una actitud apresa d'aquells temps preterits.
No sigui que per la forma, es vulgui abraçar la glòria del poca-pena que no te discurs per pobresa d’argument , incapaç de vertebrar un discurs coherent .
La Bosch sempre ha estat igual , amb la mateixa postura, i la idèntica frase feta, i res de nou, així que seguirà igual, pensant que a Mataro fan encara el vestit del rei i niolejant algún exabrupte sorgit del celobert .
Entrar criticant el blog , fent-se passar per algú necessari, quan no imprescindible per intentar una sutil extorsió de pressumte favor degut per part dels contertulians o participants, fa puta pena. Tan que ajudem , tant d’humor que aportem , tan que fem la pagina, tan que ... et fas la víctima per que se’t insulta, pobret , els rics també ploren , la tribuna també sua.
Al final cal fer i dir el que la senyoreta pepis proposa i disposa, per que s’ho merix , per que s’ho teixeix elaboradament.
A vendre motos , a montmeló , xato.
I si et mirem els pels del nas es per que en banzai ja cansa , que sinó ni cas.
Plega, massa misèria ja has passejat pel blog, un blog que de tenir algun defecte em callaria per no semblar un prepotent de tribuna com tu , fàstic etern.
au cançoneta que no cansi.
Cansoneta leu e plana,
leugereta, ses ufana,
farai, e de mon Marques
del traichor de Mataplana,
q'es d'engan farsitz e ples.
A, Marques, Marques, Marques,
d'engan etz farsitz e ples.
II
Marques, ben aion les peiras
a Melgur depres Someiras,
on perdetz de las dentz tres;
no.i ten dan que las primeiras
i son e non paron ges.
A, Marques, Marques, Marques,
d'engan etz farsitz e ples.
III
Del bratz no.us pretz una figa,
que cabreilla par de biga
e portatz lo mal estes;
ops i auria ortiga
qe.l nervi vos estendes
.A, Marques, Marques, Marques,
d'engan etz farsitz e ples.
IV
Marques, qui en vos se fia
ni a amor ni paria;
guardar se deu tota ves
qon qe.z an: an de clar dia,
de nuoitz ab vos non an ges.
A, Marques, Marques, Marques,
d'engan etz farsitz e ples.
V
Marques, ben es fols qui.s vana
c'ab vos tenga meliana
meins de brajas de cortves;
et anc fills de crestiana
pejor costuma non mes.
A, Marques, Marques, Marques,
d'engan etz farsitz e ples.

penyabogarde ha dit...

Enhorabona company Hard Mod!
Llegim el teu missatge i l'aplaudim. Dens i intens, fet i ben trabat. Categòric i degudament completat amb poesia de bell parlar. Lletra d'or et donarem, Creu de Sant Jordi ja s'albira, ets ferreny i de veu noble, fas del mot la teva ensenya.
Què més podem dir des d'aquesta ex-presidència, que no sigui acompanyar la teva veu de digne soci amb l'escalfor de l'aplaudiment i el més franc agraïment.
Fem bogardisme, així i ara, sempre al servei de les bones lletres, del contacte ferm i directe entre barcelonistes de bon veure i gent que va de cara.
Preguntem a sa excel·lència si el poema és propi de collita o és extracte dels clàssics de les nostres lletres?
En tot cas, gràcies per la teva docta, treballada i ben trabada aportació.

La Junta

Ted Berrigan Fàstic Bonada ha dit...

Deplorable

Faust Puig dels gudulermis de Vic ha dit...

Banzai? Estas per aquí?
Banzai? Hola! Banzai?
A Gudulermi!

Ted Berrigan Fàstic Bonada ha dit...

Provocar

Ted Berrigan Fàstic Bonada ha dit...

vexar

Ted Berrigan Fàstic Bonada ha dit...

ajudar

Antoni Segarra (Arenys de Mar) ha dit...

Amb paraules soltes o amb frases llargues, Ted Berrigan serà sempre un pesat,
no sé per quins set sous el manteniu en aquest web! Fa poc temps que soc bogardista i em sembla que estem davant d'un paio que igual és guripa.
Visca el Barça!

cesc "gorgui" fortuny ha dit...

Ja sabeu que quan vulgueu venir a veure un partit del Vilassar de Mar, esteu convidats al camp Xevi Ramon, només que vingeu a la porta pregunteu per un servidor i teniu llum verda i una tanda de refrescos sense alcohol o amb alcohol m´és igual una cosa que l'altre si us veig contents. Sou collonuts! Hostima quina idea més formosa que vareu tenir ideant el bogardisme! Això mateix que sou collonuts. Valents, atrevits.
En heràld, dic que aixeca la pota destra, s’aplica a un gall i crema el dit de Colón. Avinguda Colón, travessa Vilassar i té arbres als dos costats. VALENTS!

Doctrina Mistinguet ha dit...

19 punts a que en seran més dic jo

Apolo aquella nit ha dit...

ja jai!
Ja torno i pillo bogarde
no pensareu que no miro de vegades
torno a bogarde

Ted Berrigan Fàstic Bonada ha dit...

respecte

Hard mod ha dit...

QUE TORNI EN BANZAI, BOGARDE NO PAGA PAPANATES.
Respecte als versos només cal anar a cercar el clàssic dels classics, el trobador mes prolífic de les lletres mes nostrades, l' herència mes cuantificada que de poesia medieval se'ns ha regalat, llegat i disposat.
Autor càustic, allí on es busquin, trovador de lletra esmolada i mot clavat.
Guillem de Berguedà l'aixafa tribunerus menjapipes de l'epoca. Sens dubte un bogardista d'alt voltatge. Davanter centre de la lletra catalana.
Honor , gloria i respecte a qui ens plantà l'arrel del coratge lletraferit per fer front a tan ufanisme, a tanta soberbia i impostura vanguardista de paraula fàcil vàcua i eterea. Cap a Queralt anem, a buscar inspiració, que de les tres branques en farem comunió.
Visca la terra.

Josep ha dit...

Avui venen els paricus, oi?