PENYA BOGARDE. LA PENYA DEL BARCELONISME PROLETARI

Tribuna Dirk
Bogarde. L'organ oficial de la Penya Bogarde de Premià de Mar. LA PENYA QUE MAI FALLA.
Òrgan d'expressió oficial de la Penya Bogarde, fundat l'any 2007 del segle XXI a la vila de Premià de Mar / El Maresme / Països Catalans / Univers / Tot.


dijous, 11 de desembre del 2025

TOT VA A TOTA LLET



El Barça vola molt alt. El sector femení arrassa lliga i xampions. Primer de tot, mireu la senyora Alèxia guarnida de russa i degudament maquillada, davant l'escultura dedicada al nostre Winston Bogarde. Un detall que eleva el llistó de la perfecció esportiva.

Clinica Sbobet. El facultatiu William Sbobet i la molt eficaç infermera Alpari, vetllen per la ràpida recuperació de l'Aitana.

Homes. Mirem l'evolució dels homes soldats de Hansi Flick. Les victimes van passant, Betis, Eintrach... mireu el pare de Lamine totalment passat de voltes davant de Can Francisquet en companyia del dependent major Oriol Sort, Festa grossa a la nostra merceria.
Volem ser contundents. El Podrit té problemes i volem que en tingui més i més. Aquí tenim Florentónguez, Xabi Alonso, el periodista botifler Sique Rodríguez i Donald Trump. Tots de blanc. Tots reunits al Valle de los Caidos.

 Posem-hi uns cambrers a la salut del Celta de Vigo.






402 comentaris:

1 – 200 de 402   Més nou›   El més recent»
Jim Cordial ha dit...

M'agrada molt i recupera estol de riures sincretics i artístics amb grossa vida de la seva obra en un món de yupi mal fet com voldria el Madrid. Les ganes de fer el mateix que deia el poeta que no es desblocarà de la seva colla de diables del prat vermell enmig de les seves dades personals que ens veiem aviat ens posarem en contacte amb l'empresa al costat de l'altra setmana santa de Mataró i la resta és una bona estona de lectura

Boniatoalexandra ha dit...

Jim Sexual

Pere del Golden ha dit...

No heu pas vist Ogro Trenca Vidres?


Pis pis pis pis pis pis pis pis pis pis pis pis pis pis pis pis pis pis pis pis pis pis pis pis pis pis pis pis pis pis pis pis


La Renda, torna

Hard Mod ha dit...

Ens encanta que ens idòlatris.
De res.
Muhahahaahahahahahahahhaahahahahahahahahahahhahahahh
Muhhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
#OKB
#OKMITIC

Hard Mod ha dit...

Als cambrers se’ls fa el cul pepsi-cola .
Ara Florentongo Penaltyvar diu que si Merdicius no signa contracte que te sobre la taula , que el posa en venda , mentre la premsa esbomba una crisi en el vestidor i literalment escriuen que a ALONSITO li estan fent el llit ( Mogigata no regalimessis amb aquesta expressió) .
Quin mal perdre i que poc empatat tot plegat, l’antítesi del Bogardisme, no tenen sistema Biosca i puntu.
Xabi …. Quedate.
Papà llama.
Muhahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Muhahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
#OKB
#OKREPSOLITOPALMA
#OKKEDATE

FRANCESC ha dit...

Admiro la velocitat de reacció de Hard Ogro per llegir titulars de ii simular expertesa futbolística, ell que mai ha estat futboler.

Ja se sap, la política...
Estar a tot arreu i fer el pancarta

Ara acollonant candidat Comú per rabbieta amb la regidora

Ted Berrigan Fàstic Bonada ha dit...

Ahir al bar de l'Amistat va ser motiu de conversa. Em recordava el cas d'en Vicenç Sabarich quan va sorprendre al històric PSUC ingressant a CiU. Memòria tenim dels canvis de jaqueta a Premià i ja no vindrà d'un pam. Però el cas ViriPsMart té un punt de revenja pels errors de Festes a la comissió de cultura de la regidoria de Cultura i la festa major passada. Penso jo.

Hard Mod ha dit...

En canvi tu paquirrin , ni futbol ni de política ni de petanca , per no avet bo saps fer ni de cunyat.
T’escau.
De res.
Muhahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahhahahaahhahaahahahahahhahahahahaahahahahah
Muhahahahahahhahahahahahahahahahhahahahhahahahahhahahahahahahahahahaahahahahahahhahahahahahahahah
#OKB
#OKtiracapalaurnaicalla

Em dic FRANCESC, collons de Déu!!!!! ha dit...

Et faig una pregunta Hardviri-Ogro:

Com justifiqués el teu ingrés als Comuns?

Artur Vegal Arenys de Mar ha dit...

El futbol és el principal argument del senyor Hard Mod com ho veig mirant el seu esportiu comentari

Pere del Golden ha dit...

Pregunto exactament el mateix

Hard Mod ha dit...

Continuant amb el panteix patètic i mai mes escaient de la piltrafilla, Frikirrin dels collons de deu ( mai havíem sentit aquest cognom), va i planteja sense pensar-ho, que hem de justificar el que li rota…
A veure paquirrin de pacotilla de kirrin ( el poble dels cinco) … tu com has cregut que anàvem a justificar res ni que haguem de fer-ho, ni que ho anéssim a fer …. Tonturcú!!!
El que es injustificable son els teus posts tan paupèrrims i ridiculitzants.
Que ens justifiquem diu ….. K n’és de pallasso.
En fi, puta Espanya i puta 155.
Que xarrupin que els vessa.
UHhhuuuu que veee VOOOXxXxXx
I puntu.
Muhahahahhahahahahahahahahaahahahhahahahahahahahaahhaahahhahahahahahahahahahahahahahahaahhaahahahhaha
Muhahahahahahhahahahahahahahahaahqhahhahqqhqhahqhqhahqhhqhahahahahahahahahahahagahahahahahahahaah
#OKB
#OKPesesé
#OKIlla
#OKdepacotilla

Anònim ha dit...

El donar opinió sobre els nostres escrits es el principal argument que poses sobre el blog, es com veiem que ho fas .
De res.
Muhahahahhahahha
#OKB
#OKomHoveiem

Boniatoalexandra ha dit...

Estic amb ganes de molt sexe

Artur Vegal Arenys de Mar ha dit...

Sintonitzo amb els teus missatges

Washington Colmenero Badalona Esferica ha dit...

Migdia de Yzaguirre blanc i gambes al passeig de mar. Saludo Ogro amb vermut BASC

Marga Bosch i el seu Verb 🎉👄🎃💥😀😀😀 ha dit...

Bon dia i ara parlo amb definitiva claredat. Primer per dir que accepto el contingut del post. Esteu encaminant el bogarderisme per millors senders. Crec que podem fer un encontre entre Junts Penya i La Idea. Estic repassant darrers dies de controvèrsies sobre el fet bogarderists i veig que ja queda clar que Brut Ogro Hard no és Sant de la devoció de ningú exceptuant el bon home Artur d'Arenys de Mar que ja s'hi trobarà ben galdós.
Ho hem comentat en WhatsApp de La Idea i advertim nois aires. El mer fet de que Junta Bogarde no segueixi la boleta del malvat ens fa pensar que aquest ésser insultador és un mandala de la seva obra i gràcia. Vist el seu aïllament hem entès a La Idea que ara ja podem restablir unitats perdudes i desfer malentesos.

Passades les festes nadalenques tenim el propòsit de fer més gran i unit el bogarderisme i fer una gran trobada conjunta per llimar asperesses i fer més gran Bogarde Penya.
Mataró no fallarà. Només queda l'escull dels que encara no saben res de la maldat indultadors del Zorro Ogro.

Bones festes

Mat Cluny ha dit...

Reafirmo que el Ogro s'ha autoputejat i ja no és ben rebut de res ni de puta manera. Tothom, Penya i Idea som de puta mare sense el putu Ogro

Washington Colmenero Badalona Esferica ha dit...

Com he dit abans...Yzaguirre blanc i basc amb gambes avui!!!
Com es diu aquí ja hem derrotat i aïllat el dolent Ogro i en farem de més fresques junts uns i altres sense ell

Boniatoalexandra ha dit...

Abans de tot polvorons sexuals de Nadal. Polvo polvo i coit de plàtan espès i després amor i més Bogarde

Pocahontas Mermeliu ha dit...

Contrasenya rebuda WhatsApp Idea
Fem gran bogarderisme tothom d'aquí sense ogro solitari

Jim Cordial ha dit...

No entenc massa el fet però veig cordialitat

Maria Josep Rierol Altamirada de Vilassar de Dalt des del castell 1960 ha dit...

Whats xulo avui i una bona iniciativa. Xerinola unida a Bogarde

Javi Mingorance del Clot ha dit...

Tengo mis dudas però la intención és sana. De manera sensata nuestro MENSAJE es muy claro. Me causa grima que pugne por aflorar el sujeto Ogro habitual en su mal procedent. Però somos muchos ante su corte mirada.

La navidades ofrecen momentoscde cordura. Nuestro afan és sumar amistades

Besis

Astrid Barriada ha dit...

Confia, Cordial. Ens mou la senzillesa barcelonista

Pere del Golden ha dit...

Veig consens general davant qui trenca vidres, persones i esport. Veig esperança total de que el nou polític fracassi estampat al vidre de la mà del saltimbanqui dels malabars que li segueix la bola tots els dies de partit

Joana de la colla BBPP ha dit...

Després de molt temps seguint les trifulgues ara veig més clar el que parlem els BBPP fent la birreta al Marina. Els BBPP per la gent de fora que no ho sap, som Ben Parits i Parides Premianencs i Premianenques.
Colla eterna que veu enganys al poble. Aquest tema és de xerrada sovintejada. Em tindreu per aquí ficant cullerada

Joana de la colla BBPP ha dit...

Mingo, si ho dius en català tindràs el meu vist i plau o la meva crítica. Visca Catalunya Lliure!
Estelada roja i lluita popular!

Javi Lidon Mingorance del Clot ha dit...

Querida Joana

Yo amo el catalán, llengua Hermida. Oido cocina que pido el mismo respeto por mi lengua vernacula

Besis

Javi Lidon Mingorance del Clot ha dit...

¿ Pillas, Hard, lo de Llengua Hermida ?

Se trata del fraseo de Jesús Hermida cuando el susodicho periodista dijo lo del "llengua catalana y llengua de lengua la castellana". Esta frase ha marcador mi vida idiomatica.

Besis

Sklop Romesco de Bordils i ara resident a Darnius ha dit...

Mingorance
Voxorance
Quins amics per La Idea
El fatxa cunyat

Boniatoalexandra ha dit...

El comentari de la meva bona amiga des de fa 6 anys, na Marga Bosch, és per llegir sense descans mil vegades.

Orgull de ser amiga seva i de tenir informació bona

Maria Josep Rierol Altamirada de Vilassar de Dalt des del castell 1960 ha dit...

Bonica Joana, ets de bon pastís i et convidem a fer xerinola amb la bona gent que agrupa i creix aquí

Marga Bosch i el seu Verb 🎉👄🎃🎃💥😀 ha dit...

Som la suma nova de La Idea i Bogarde Penya i un que sabem queda exclòs per sempre

Hard Mod ha dit...

Si es que ens partim la minga de tanta tonteria i de tanta tinta tonta , ho pilles mingarrancia …. Nah ….no ho pilles.
Quin posat de macarra de taverna estil SXVl , el que passa es que a tu t’escriu el mateix que el del lazarillo de tormes.
El castellà el pots gastar per on has vingut , i tenir de referent a l’Hermida fa de pobre intel·lectual , t’escau.
Ets un minga rància famèlic, muntant vermut de rotllo imesrso … que gran ets tiu!
No et menges una rosca .
Geniol.
De mentre anem comentant bogardisticament l’escena futbolística , la piltrafilla no.
No hi ha mes preguntes.
I puntu.
OKB, OKMB
MUHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
MUHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
#OKB
#OKONESREPSOLITO
#OKBUROFAX
#OKBOCAMOLLS


Ted Berrigan Fàstic t ha dit...

Ja pots cridar Viri Ogro Pa Mart!
Despista que avui estem forjant la unitat entre tota la Penya i La Idea, gràcies a les teves invectives de brontosauri.

Has quedat al marge de tothom i estaves molt advertit

Joana dels BBPP ha dit...

Felicitat de ser puntual aquí i presenciar la caiguda de l'imperi del que es prodiga per places i carrers foscos. Estic disfrutant el moment just el primer dia que us escric. Visca el Barça!

Boniatoalexandra ha dit...

Excitació sexual máxima

Hard Mod ha dit...

Fastigós … ja voldries tu que cridessim, es la nostra compostura la que mes et neguiteja , i ho saps .
De res.
Mihahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahaahah
Muahahahahahahahahahahahahahahhahahahaha
#OKB
#OKNOETSURTBE

Hard Mod ha dit...

Osasuna Palma i ens posem a set punts …. REPSOLITITOOOOOOOOO
Pollastrot … Kooooock coco coooooock !!!!
Xarrupa que et vessa !!!
Muhahahahhahahahahaahahhavaahahhahahahahahahahahahahahha
Muhahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahhahahahahahahahahahahahaahhaha
#OKB
#OKOsasuna
#OKVermutdominical

Joana dels BBPP ha dit...

Veig tot Cristo unit i aquest tiu del mujaja més sol que la Pantoja

Hard Mod ha dit...

A tu de la Pantoja el que et veiem es el bigoti.
De res .
Muhahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahhahahhaahahahah
Muhahahahahahhahaahahhaahahahahahahahahahah
#OKB
#OKBigoti

Hard Mod ha dit...

Anem MOLTFORT’S !!!
A set punts de can cambrer, Var Merdabeu, tapes i txacolí, Alonso, quedate.
Repsolito es fa KK i no te ni boles ni espumilló per l’arbre de Nadal i a mes es queden sense torrons ….. OKB.
Ser un bocamoll es el que té, i perdre contra els darrers de la taula es impagable .
A xarrupar el cul de la lleona.
Moltes felicitats Florentongo !!!
Burofax o barbàrie !!
Muhahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahhaahhahahah
Muhahahahahahahahhahahahaahhahahahahahahahahahahaahhahahahahahahahahaagahahahaha
#OKB
#OKSetpuntsiPuntu

Francesc ha dit...

És extraordinària la capacitat d'autobombo que genera el caigut transformista de Fleming-Verdaguer. Queda palmariament demostrat que ningú està amb ell ara que la pinya Idea + Bogarde és un tot total. Però aquest ogro de pà amb tomàquet i ceba caducada es dedica a fotre pals de sec amb tothom. Goita la Joana que només entrar li fot la plantofada de rigor. Estayfatsl aquest ogro i el més patètic del cas és que ara juga a fer futboleria sense haver mostrat mai aquesta cara en ambients locals.pet no parlar de la pirueta política de pasar acser del pinyol cultural català municipal a fer pinitos amb els Comuns. Hòstia és que no hi ha qui pugui entendre el seu insistent rebombori en aquesta web. No té ningú i ell vinga a ratllar. S'ha de ser molt curt per no veure que ningú segueix llur cordam no és una corda, és una cadena de phantasma arrossegada sota un llençol.

Oufffffffffffffffffffffffffffff
més vist que el TBO

Boniatoalexandra ha dit...

Abans polvet, morro amb llengua i plàtan... desordre i sado, després....el que vulgui tothom i porta!

Hard Mod ha dit...

El millor de la tropa de la piltrafilla es la seva immaduresa.
Geniol.
Resulta que tot l’argument que tenen es que ens quedem sols… mes sabent que som mes d’un. Esperpèntic.
Cuanta importància li donen a assegurar que se’ns ha arraconat … ens encanta aquesta visió infantilista i avida d’auto complaença emocional que pretén justificar-los.
Feu vermuts , teniu whatsapps blog i la hòstia … però entreu aquí perquè esteu molt sols i avorrits, es una malaltia de la modernor , la solitud emocional.
Qui esteu ben sols sou aquesta colla de merdosos que entreu aquí al blog a plorar i plorar i quedeu a fer vermuts vacus.
Unes paparrutxades que us buiden.
Us felicitem !!! Ara ja sou modernets de merda.
I tu mogigata, a veure si et foten un bon clau i no la merda del que se’t han estat follant fins ara, estàs claríssimament insatisfeta, a mes de tanta mancança emocional i se’t converteix en un peix que es mossega la cua. En bucle. Deixa el fuet i el colutori sabor semen… no disfressis mes el que et manca, deixa d’oferir-te sexualment per tapar el teu aïllament social. Espavila .
De res .
Piltrafilles.
Sistema Biosca , Mai, mai , mai …. Mai falla.
Això es la Bogarde, aquí no hi ha opes com al Sabadell.
També de res .
Xarrupeu …. Que us vessa, tu també mogigata.
Anem a 7 punts i puntu .
Muhahahahahahhahahahahahaahahhaahhahhahahahahahahaahhaahhaahahahahahahahahhaahha
Muhahahahahahhaahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhaahahhahahahahahahahahah
#OKB
#OKBogarde
#OKA7PUNTS

Pere del Golden ha dit...

Coneixes, Ogro, el llibre de la senyora Víctor Català que porta per títol SOLITUD?
Doncs això, ogro, això per tú que no tens ningú amb tu

Tururut

Artur Vegal Arenys de Mar ha dit...

Com teniu el pati a Premià!!!!
Batalleta entre un que diu que representa a molts i a uns altres que són molts i que segons el primer no són tants. Podeu demanar un laboratori de comptes humans

Boniato Alexandra ❤️ ha dit...

Hardy, m'he comprat un flascó de Cacharel. Estic irresistible i compto amb el teu amable nas ensumador. La previa dels actes és el millor. Gestos, fragàncies, tocs, despullar cossos, perfum, carícies, petons suaus, llengües externes fent molinets de saliva, 69, relació consentida, clau, crits, orgasme, dutxa, tornar amb làtex, cadenes, antifaç, pintures, vida total. Som un duet invencible

Sklop Romesco de Bordils i ara resident a Darnius ha dit...

Llegint Boniato és que trempo

Joana dels BBPP ha dit...

Carambes! Sembla un club puticlub

Pere del Golden Goldings Cornings ha dit...

El pavo estrella vidres resulta que està sol i té una dèria per fotre el despistat. Al costat de l'altra en un món que ens permet observar que la seva colla no existeix gens de res però que molt pocs polítics com ell fan canvis tant radicals de roba roba de nadó comú

Boniatoalexandra ha dit...

Primer el sexe i després pixar bandurria i cap a la frontera de Suècia

Hard Mod ha dit...

Perquè ho sàpigues indiot, estem molt sols, tan i tan sols que en 4 dies passarem de 60 comentaris … mes sols que la birra que aguantes sobre la taula.
De res .
Pidolaire.
Muhahahahahhahaahahhahahahahahahahahahahahahahhahaahhahahahaha
Muhahahahahahhahahahahahahahahahahahahhahaahahah
#OKB
#OKCaixacobri

Pere del Golden Goldings Cornings ha dit...

M'agradarà veure com sempre el número de missatges que et donen suport. Ni un. Ets un ninot de fira sense corda a l'esquena ni piles als peus.

Ningú

Ted Berrigan Fàstic Bonada ha dit...

Goita Viri Ogro Hard!
En Pere ha tocat un tema molt precís. Parles de que aquest web té molts comentaris i surts amb que per això no estàs sol. Ben mirat el que repasso només veig uns semi-comentaris que et volen aprop i són els de la Boni Alexandra que pel que veig sempre et convida scfer l'amor com s pas previ a oblidar-te
Vas molt malament de números i el teu malaltís ego et fa veure s la resta de comentaristes com a mostra d',un suport que no tens.

Potser el Mirilla ara que vas de Comú. Potser potser potser potser

Fernando Atienza ha dit...

Hablemos de Soledad.
Para muestra un botón.
Mi botón.
És decir: No me gusta Hardero Modero

Francesc ha dit...

WhatsApp activat.
Demostrem que Hard no agrada a ningú. És ogro.
Disparo i dic No a Hard

#ogrohardno

Astrid Barriada ha dit...

#ogrohardno

Està sol. Dic no a Ogro Hard

Boniatoalexandra ha dit...

Després del plàtan mai més Ogro

Ted Berrigan Fàstic Bonada ha dit...

Mil oportunitats per resoldre la solitud. No les ha volgut aprofitar. Per tant i amb encert de la Idea. Hard no.

Pocahontas Mermeliu ha dit...

Perfecte. Campanya nadalenca ni un ogro a la taula. Hard prou Hardcdol i solet.

#ogrohardno

WhatsApp La Idea activat amb enginy

Washington Colmenero Badalona Esferica ha dit...

Efectiu whats de La Idea amb aquesta prova fefaent de la total marginalitat solitària del Ogro.

Hard Ogro no m'agrada. Seguim sumant, s veure si li agrada a algú., el molt cregut

Pere del Golden ha dit...

Hard no ni amb vidres ni amb comuns

Hard Mod ha dit...

Caganius, Burofax i puntu.
Ja saps que el teu en tenim enrrotlladet i a punt.
De res.
Muhahahahhahahahahahahahhahhahahahahahahahahahahahhaaahahahahahahahah
Muhahahahahhahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahah
#OKB
#OKBurofax

Hard Mod ha dit...

Gràcies petrus maximus, per no esmentar-nos … ets taaaaaan mono !!!!
Ens encanten els teus comentaris cuquis que sobretot NO ens esmenten… darrerament no ens fas ni cas …. Estem sols.
Geniol
Una cosa es estar amb nosaltres i la Bogarde i una altra es estar mal acompanyats … que es el que passa amb la púrria de la piltrafilla, i puntu.
Muhahahahahhaahahhahaahhahahahahahahahahahahahaahahahhahaahhhahahaha
Muhahahahahahahhahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahhahahahaha
#OKB
#OKNosaltreSols

FRANCESC ha dit...

Hard és un ogro solitari que no té res més que la seva ombra quan el sol solitari el registra i un dia fins i tot el sol li girarà la cara, l'esquena i el membre

El més xungo és que la seva solitud la vol convertir en un plural mentider

No em cansaré de dir que Hard és una ombra solitària del que va ser i aquí es verifica

Mat Cluny ha dit...

Putu solitari

#ogrohardno

Mat Cluny ha dit...

Putu solitari

#ogrohardno

Mat Cluny ha dit...

El putu Hardpolla solitari i Ogro atribueix el rebuig de tothom com un suport. Està com una puta regadora

Mirilla Observarem que Bingo Pillety en Comú ha dit...

Per aclamació, Hardware ha deixat de ser Spatxurrat. No està sol com diu la caverna idea merdosa que piula bilis aquí. Acas és negatiu que algú faci una reflexió política i decideixi donar suport al projecte de Premià en Comú Podem????

Bling bling intolerància Zoom !

Artur Vegal Arenys de Mar ha dit...

Noto càrrega de nervis i ara vindrà Nadal

Francesc ha dit...

Sens dubte no està sol del tot. Té unes sorprenents amistats amb les quals va tenir merder i ara oh sorpresa amb la colla Urtasun, Albiach i Coscubiela en versió premianenca

Mat Cluny ha dit...

Francesc, ni cas, un putu solitari que està sol en aquesta penya fusionada amb La Idea. Totalment un putu solitari. El que faci amb els putus Comuns no té res a veure amb la seva puta singularitat marginal en sa puta estada en aquest blogg

Boniatoalexandra ha dit...

Ja hi he dit moltes vegades primer plàtan i després adéu siau i sol com el greu ogro que és

Ted Berrigan Fàstic Bonada ha dit...

Carai Comuns! Quin fitxatge més contra natura i total per fer una revenja particular amb la regidoria d'ERC per un absentisme de festa major

Però aquí queda molt sol

FRANCESC ha dit...

Artur, el que notes és la caiguda en picat del pobre home solitari de la cantonada Fleming i Verdaguer. Un fracàs que ara canvis la jaqueta política

Hard Mod ha dit...

Muhahahashaahhaahahhahahahahahashaahhaahahhahahahahahashaahhaahahhahahahahahashaahhaahahhahahahahahashaahhaahahhahahahahahashaahhaahahhahahahahahashaahhaahahhahahahahahashaahhaahahhahahah
Muhahahashaahhaahahhahahahahahashaahhaahahhahahahahahashaahhaahahhahahahahahashaahhaahahhahahahahahashaahhaahahhahahahahahashaahhaahahhahahahahahashaahhaahahhahahahahahashaahhaahahhahahah
Muhahahashaahhaahahhahahahahahashaahhaahahhahahahahahashaahhaahahhahahahahahashaahhaahahhahahahahahashaahhaahahhahahahahahashaahhaahahhahahahahahashaahhaahahhahahahahahashaahhaahahhahahah
Muhahahashaahhaahahhahahahahahashaahhaahahhahahahahahashaahhaahahhahahahahahashaahhaahahhahahahahahashaahhaahahhahahahahahashaahhaahahhahahahahahashaahhaahahhahahahahahashaahhaahahhahahah
Muhahahashaahhaahahhahahahahahashaahhaahahhahahahahahashaahhaahahhahahahahahashaahhaahahhahahahahahashaahhaahahhahahahahahashaahhaahahhahahahahahashaahhaahahhahahahahahashaahhaahahhahahah
#OKB
#OKMuhahahashaahhaahahhahahahahahashaahhaahahhahahahahahashaahhaahahhahahahahahashaahhaahahhahahahahahashaahhaahahhahahahahahashaahhaahahhahahahahahashaahhaahahhahahahahahashaahhaahahhahahah

Marga Bosch i el seu Verb 🎉👄🎃💥😀 ha dit...

Derrotat el fraudulent solitari hem de fer un anunci. En breu farem una convocatòria per passat festes on La Idea organitzarà una trobada històrica de tot el bogarderisme, gent de la Penya, de la zjunta i de La Idea. Units i forts.
Anirem abastint informació

#ogrohsadno

Mat Cluny ha dit...

Putu Ogro Solitari
Putu Ogro Solitari
Putu Ogro Solitari
Putu Ogro Solitari
Putu Ogro Solitari
Putu Ogro Solitari
Putu Ogro Solitari

Boniatoalexandra ha dit...

Sexe primer i comiat ogro després

Hard Mod ha dit...

Ah , la junta …
Els que tantes vegades heu al·ludit … la junta.
Ploramiques … colla de caganius .
Ens encanta !!!!
Muahahaahahahahahaahahahahahahahahahahahahhahahahahahhaahahahahahaahahahahahahahahahahahahhahahahahahhaahahahahahaahahahahahahahahahahahahhahahahahah
Muahahaahahahahahaahahahahahahahahahahahahhahahahahahhaahahahahahaahahahahahahahahahahahahhahahahahahhaahahahahahaahahahahahahahahahahahahhahahahahah
#OKB
#OKLAJUNTA

La Junta de la Penya Bogarde ⚽ ha dit...

Som la Junta.
Fem el blog.
Desconeixem altres juntes
Estem oberts a créixer amb valors de bogardisme.
No entenem aquesta campanya.

Visca el Barça!

Mat Cluny ha dit...

Mulleu-vos, puta Junta!

Hard Mod ha dit...

Regalima Matat, regalima i escumeja, es el que t’escau, fins i tot el que et cal, i regalima molt perquè mentre regalimes i escumeges no puteges ni fas cafès de merda .
Felicitats .
Rabentaras…. Tenim ja les crispetes preparades per l’ocasió, serà un espectacle … PUM!!!
Ooohhhhhh .
Muhahahahahahhahahahaahahahahahahahhaahhahahahahhaahahhahahahahahahahaha
#Muhahahahhahahahahahahahahhaahahahahahahhaahahhahahahahahaahhahahahaa
#OKB
#OKPutejat
#OKLajunta
#OKPum

La Junta de la Penya ⚽ ha dit...

Reafirmem el nostre missatge

Som la Penya

Mat Cluny ha dit...

Mulleu-vos Junta! No sigueu equidistants com els putus Comuns.
Mulleu-vos

Marga Bosch i el seu Verb 🗣️🗣️🤩🎉🤩🎉👄 ha dit...

Seguim amb el missatge acordat de total unitat bogarderists i fent zero Ogro i preparant per passat festes la trobada del GRAN BOGARDE

#OGROHARDNO

Francesc ha dit...

Com diu el títol del post, a tota llet. La Idea va a tota llet i sumant més bogardistes. Clar que si, gent que sent els colors i no gent com un que ve aquí a roncar la tenora

#ogrohardno

Hard Mod ha dit...

Com vitoregen a L’Està passant” queremos cobertura” … esperpéntic.
Us escau. A l’amargada més. Una tieta fent de cunyat. Ni a Teresines SA, ni a la cubana se l’hi hagués acudit.!!
Ens encanta .
Es maravellós veure com en la tradicional impostura de la piltrafilla, ara es fan seva la junta, i oh ves per i un cop mes , el tret al peu ….. com d’habit.
Quina moto els has venut Peret !!! Enredant per aquí i enredant per allà !!!
Muhahahahhahahahahahahahah
Vas mamat Peret … que no estava muerto no, no… que estava de parranda !!
Muhahahahahahahahahah
I ara som a can peta, flauta i quisso… Geniol !!
Una altra mamada … (mogigata apunta, mira que n’és de fàcil i tu no t’en surts, ni ho rasques). MOLTFORT’S. Quesiquespot the collons!!! Muhahahahahahah
El sistema Biosca, a l’estat patentat, es irreproduïble, incopiable, es genuí i infal·lible … es Geniol i mai, mai , mai, ….. mai falla.
I puntu
Muhahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahah
Muhahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahah
#OKB
#OKEstabadeparranda
#OKQueremoscobertura
#OKSistemaBiosca.

Ted Berrigan Fàstic Bonada ha dit...

No ho volia en altres ocasions, però ara sí. Pantallasso fet del teu comentari. Directe a la comissió de cultura. Sé que jugo amb foc i puc rebre de tú però amb aquest pantallasso et jugued la carrera de trepa que et portes amb els Comuns. Sortir de la comissió de cultura per fer aquest paper agressiu només et farà mal d'imatge. Fer política com acrevenja és poc ètic.
El llenguatge que he pantallassat ara et farà perdre embat electoral. Però tinc la consciència molt calmada i tranquila.

No seré el mestre d'aixa del teu vaixell foradat.

Reculls els fruits de tot el que has bolcat aquí malgrat mil avisos i oferiments d'ajut

En fí pantallasso i no excedir la teva nota serà millor per evitar sobrecàrrega, aquesta té prou valor

FRANCESC ha dit...

No et tallis Ted, si es tracta de fer llum en aquest cas i davant de la classe política, doncs millor i ja n'hi hauria com per creu i ratlla

Pere del Golden ha dit...

Com vingui avui a veure el partit del Guadalajara des dels vidres electorals amb el saltimbanqui dels malabars !!!!!!!!

#ogrohardno

Hard Mod ha dit...

Fastigós ,,, vols pantallasso … Geniol

XARRUPA’NSLA SANTISSIMA POLLA DE DALT A BAIX , ENS LA MENGES AMB PA BIMBO I ELS CROMOS PER TA PUTA MARE I AIXI FAS CULTURA.

Suposem que aixó ja et va be per anar fins l’ajuntament.
Si en necessitessis algun altre , només has de demanar-ho.
De res.
Muhahahahahahhahahahahahahahahaahahhahahahahahahahahahahhahaahhaahahahgava
Muhahahahahahahahhaahahahahahahahhaahhaahahahahahahahahahahahahhahaahha
#OKB
#OKBIOSCA
#OKGILIPOLLES

Ted Berrigan Fàstic Bonada ha dit...

El problema el tindran els Comuns quan vegin quin fitxatge han fet amb la teva fila de matón

Haré Mod ha dit...

El problema el tens ja tu quan la regidora de cultura llegeixi el mail dient que uses la comissió de cultura de l’Ajuntament de premià a xarxes socials per llençar amenaces extorquidores, amb pantallasso adjunt . Papanates.
Fer el fantasma per les xarxes socials desprestigia molt.
Ara bé , que no sigui per cromos i així et fas l’àlbum complert.
Segur que els comuns sigui múltiple o divisor , es cardaran un fart de riure amb aquest post .
Ets ara ja el caganius de premia … de res.
Muhahahahahhaahahahahahahhahahahaahahhahahaahahahahahahahhahahahahahahahahhhaahhahahaahahhahahahhaahahahahahahhahahahaahahhahahaahahahahahahahhahahahahahahahahhhaahhahahaahahhahahahhaahahahahahahhahahahaahahhahahaahahahahahahahhahahahahahahahahhhaahhahahaahah
Muhahahahahhaahahahahahahhahahahaahahhahahaahahahahahahahhahahahahahahahahhhaahhahahaahahhahahahhaahahahahahahhahahahaahahhahahaahahahahahahahhahahahahahahahahhhaahhahahaahahhahahahhaahahahahahahhahahahaahahhahahaahahahahahahahhahahahahahahahahhhaahhahahaahah
Muhahahahahhaahahahahahahhahahahaahahhahahaahahahahahahahhahahahahahahahahhhaahhahahaahahhahahahhaahahahahahahhahahahaahahhahahaahahahahahahahhahahahahahahahahhhaahhahahaahahhahahahhaahahahahahahhahahahaahahhahahaahahahahahahahhahahahahahahahahhhaahhahahaahah
#OKB
#OKCromos
#OKganius

Ted Berrigan Fàstic Bonada ha dit...

La regidoria està al cas de la teva doble vida. Ja pots garlar

Hard Mod ha dit...

Amb o sense el teu permís … llondro.
Esperem que vagis a plorar-li.
Tens el
Nostre vist-i-plau, de res .
Es l’únic que saps fer … plorar com una nena. T’escau.
Per altra banda FlorenTongo, ara que ja no van primers, ressuscita el cas Negreira i Xabito quedate en fa esment.
Geniol.
Repsolito xarrupa’t el fistre, la llengua al cul, l’or a Moscou i la flota al moll.
Muhahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahha
Muhahahahahahahahahhahahahaahahhahahahahaahahahahahahhaabahahhahahaah
#OKB
#OKLlondro

Ted Berrigan Fàstic Bonada ha dit...

Estàs tdol i acorralat

Ogro de pantallasso

Comú!!!!!!!

Observatori Mirilla pillety ha dit...

Deixeu de fer scratxe a Hard.
Us molesta que sigui Comú.
Poseu vassssselina nazionaleros

BOIB Boing de boing

Hard Mod ha dit...

0-2 , Guadalajara en un llano, fàstic en una laguna .
Asqueroso, estàs enfangat fins al coll.
L’has ben cagada.
No et voldran ni al cau dels dissabtes a la tarda a la plaça.
Quina pena fastiguín , bocamoll.
Ara vindrà la mogigata i intentarà arreglar-ho a base de pela plàtans, pèsol sistema .
No teniu sistema Biosca. Així us va … i es que com sempre la bocassa et perd.
T’aprofiti i en gaudeixis, pidolaire.
Muhahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahah
Muhaahahahahahahahahahahahahahaahahhahahahaha
#OKB
#OKPidolaire.

Hard Mod ha dit...

Efectivament Srs. La Junta , això va a tota llet, com anuncia la crònica , una setmana mes de 100 comentaris, tot i que alguns de ben lamentables , però tot engreixa el bestiar.
Exigim nova tarifa pel 2026.
Un Blog amb aquesta capacitat val un Potosí
Per un conveni just, ajustem les tarifes.
No a la precarietat al blog, aturem la piltrafilla, la Bogarde serà sempre nostra, per un conveni just, especulació ni aquí ni enlloc, menys plàtans i mes Winstons.
A les barricades, i puntu .
Us heu assabentat , la junta ? Tenim la garantia dels comuns i no dubtarem en usar-la.
Can Francisquet no es toca.
I puntu!!!
Muhahahhahahahahahahhahahhahaahahaahahaha
Muhahahahahahahahhahahahahahahahahahhahahah
#OKB
#OKinaVaga!!

Mat Cluny ha dit...

Empatolles putes mandarines, infumable ogro putu bola

Sara Sinaí ha dit...

Dono mogollon de fe del que ja és la caiguda pilota picada del mosquit Hardit, les seves dades personals queden prenyades de gas natural mal farcit. Els monstres són monstres. Jo lluito per lluites de gènere i veig en ell un rastre local. Em pregunto què esperen els Comuns d'un pebroter com aquests masclot!

Som vulnerables i tenim que dir "me-to"

Boniatoalexandra ha dit...

Amor salvatge amb Ogro flash

Washington Colmenero Badalona Esferica ha dit...

Ogro cagat i ogro No
#ogrohardno

Observatori Mirilla pillety ha dit...

Ok Brodas

Heu fet marcatge amb zero respecte a la gent. Passa algo si Hard ex-Hardware vol participar del nostre repte En Comú per dir prou al govern nacionalista municipal?????

Té tot el dret i Nosaltres també

Hard Mod ha dit...

Tu pava necessites un bon polvo, ho portes escrit en uns pancarta , demana referencies a la mogigata que te contactes , potser algun client seu igual s’hi presta …
De res .
MuhAAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAAHHhahhahHahhahaaahahhaahahhhahaahayaahahahahah
MusahahhahahaahahhaahaahahhaHhhgHhHHgggggagagggaagaggagggagaagagjajahahhaahhaahHah
#OKB
#OkinanecesditatdepolvuTquetelasinaï,

Hard Mod ha dit...

Els cambrers tornen a reviure amb un penal inexistent , marca de la casa i gens Sport- iu.
Florentongo segueix plorant cas Negreira i en Jan aguanta com un lleó el català en seu judicial. Podrit es poder podrit i el Barça es llibertat, sistema Biosca.
A4 punts s la lliga i els covards de merda stxanten la mui, ens encanta xapar gargsmelles amb gargall.
Geniol !!
Muhahshahahahahahahahahahahahahahahahhahah
Muhahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
#OKB
#OKVAR

Francesc ha dit...

Tú parlant de futbol?
No em facis riure.
Polític i dels que canvien de jaqueta

Encara gràcies

Joan Patateta també Williams ha dit...

Suposo que Hards és lliure de fer el que vulgui en política i té dret a fer opinions sobre esports

Hard Mod ha dit...

Quina enveja Frikirrin… se t’escola per arreu, tu que no pintes res enlloc.
A tu fins i tot et salten la presidència de comunitat de veïns que ningú vol.
No deus ni estar inscrit en el cens electoral.
OKB
Muhahahahahahahahahahhahahaahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahaahahahahahah
Muhahahhahahahahahahhahahahahahahahahahahahahhahahahha
#OKB
#OKElectoral
#OKpaquipoltrona

Em dic FRANCESC ha dit...

Punyetes de mal Ogro!
Polític de mal exemple.
En dic Francesc

Francesc Francesc Francesc Francesc Francesc Francesc Francesc Francesc Francesc Francesc Francesc Francesc Francesc Francesc Francesc Francesc Francesc Francesc Francesc Francesc Francesc Francesc Francesc Francesc Francesc Francesc Francesc Francesc Francesc Francesc Francesc Francesc Francesc Francesc Francesc Francesc Francesc Francesc Francesc Francesc Francesc Francesc Francesc Francesc Francesc Francesc Francesc Francesc Francesc Francesc Francesc Francesc Francesc Francesc Francesc Francesc Francesc Francesc Francesc Francesc Francesc Francesc Francesc Francesc Francesc Francesc Francesc Francesc

Accelerador Santiveri ha dit...

Què és la Penya Bogarde? Costa seguir els fils però ullarem la solfa

Boniatoalexandra ha dit...

Amb el OGRO Hard, primer sexe i després, no pateixis Francesc, que el deixaré escurat i calladet

Hard Mod ha dit...

Les pretencioses sou marca de la casa a la piltrafilla .
Somnia.
Marcofa.
Muhahahahahahahhahahahahahahaahahahhaahhahahahahahaahahahahahah
Muhahahahahahahhahahahahaahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
#OKB
#OKMarcofa

Marga Bosch i el seu Verb 🎉👄🎃💥😀💰😀 ha dit...

Resposta fàcil, Senyor Accelerador Santiveri.

La Penya Bogarde és una penya del Barça que ha viscut bons temps fins que un agressor va intentar fer una razzia contra la bona colla que escriu aquí. Anys després ens vam agrupar les persones ofeses i vam crear la colla LA IDEA. Hem fet trobades a Barcelona, Mataró i a la muntanya de Can Bruguera. Ara estem derrotant el senyor Hard-Mod i estem trobant el gran moment de fer un salt tots junts fent bogarderisme units amb Penya.

Així espero haver respost la pregunta del senyor Accelerador Santiveri

Atentament

Marga del grup LA IDEA
100% BOGARDERISME

Hard Mod ha dit...

Margdosa, en ta vida has estat al golden córner , no saps ni on es can Francisquet, ni el bar del mig, ni l’amistat, per no dir que ni tens carnet de la Bogarde i entres aquí a donar lliçons barates.
Ets tu en essència, impostura i manipulació, supèrbia i ufanosa, ets un cucut a la Bogarde i persona non grata a premià, i que contràriament a la teva opinió, mil vegades vessada en aquest blog , no es cap poblot brut i el teu Mataró degradat, el paradís .
Ets una merdosa gran com el massís del
Montseny , i no , imbècil , no fem pudor, mes que de salnitre del mar, de pins, de carrer i de bar de poble, de nens que juguen a la plaça, de fil de cotó i de tinta d’estampar, de lluita popular i de bimba… i tu fas pudor a perfum barat.
Venim d’un silenci antic i molt llarg … de la foscor de personatges com tu.
Tu a la Bogarde no ets res, ni persona, menys referent i mai autoritat, i et prens la llicència amb altivesa manifesta de parlar i definir la Bogarde ….. quina peneta que fas, para Pija .
A qui vols enganyar , tros de mòmia .
Mai tindràs sistema Biosca , mai…
Muhahahahahahahhahahahaahahahahahahahahhahaahahhaahahahahahahahahah
Muhahahahahahahahahahahhahahahahaahahahahahahahahhahaahahahah
#OKB
#OKMomia

Accelerador Santiveri ha dit...

Ara tinc dues versions del tema. Jo consulto al tió i em decanto per Nadal

La Junta de la Penya Bogarde ⚽ ha dit...

Informació complementària.
Ens consta que na Marga Bosch, la de la bossa i el verb, si que va estar al Golden Corner i també podem afirmar que en ser retratada en el blog va optar per fer-nos oposició.

Va ser lamentable.

La Junta de la Penya Bogarde

Hard Mod ha dit...

Gracies per l’aclariment!!! Srs La Junta.
Amb mes motiu encara doncs .
Margdosa …. Dissident!!!
I puntu.
Muhahahahahhahaahah
Muhahahahahahahahahahah
#OKB
#OKDissident


Marga Bosch i el seu Verb 🗣️🗣️ 🗣️🤩🎉🤩🗣️🤩 ha dit...

Jo també sé dir el que crec. Aquell dia em vàreu escarnir publicant una foto meva al blogg web. Però sóc de fer paus i anirem juntant gent de Penya i Idea.

Ogro Brut solitud tururut

Pocahontas Mermeliu ha dit...

Sempre al teu costat, Marga. Ets l"ànima del bogarderisme i pots estar ben orgullosa del que has fet cohesionant La Idea. Ell és un ogro fariseu i la Junta no es mulla.

Boniatoalexandra ha dit...

Et veig un bonic exemplar, Santiveri. T'agrada sucat plàtans amb sal?

Washington Colmenero Badalona Esferica ha dit...

Total suport a Marga, terrible el tracte inhumà del nefast Ogro. Com es pot ser així de mala persona ara que vé Nadal? Entretant La Idea obre la generositat a la resta de la Penya Bogarde. A veure si tot va millor abans que ens caigui un nou projectil d'ogrositat terrorífica. Ja esperarem nous fonaments més ètics.

Bon Nadal i ogro no

Boniatoalexandra ha dit...

Ogro primer melindro de plàtan i després zero

Hard Mod ha dit...

Són aquests que confonen el poder amb el despotisme, que no il·lustrat, són aquests que practiquen el cinisme i una prepotència desproporcionada, són aquests que tenen un nyap de televisió, que només vomiten mentides i intoxiquen de manera constant i permanent, a aquests el que els dic és que el Barça torna a estar fort, dins i fora del terreny de joc, i mentrestant desvirtuar-lo, no ho aconseguiran, nosaltres estem construint una etapa esplendorosa de la història del Barça que tornarà a tocar la glòria i fer història, i això és gràcies a vosaltres, fonamentalment”.
Aquesta dimensió que tenim genera una enveja que es porta malament per part d’aquests que, amb males arts, se salten tots els codis de conducta, ètics i morals, i no només esportius, em refereixo en general. M’imagino que sabeu a qui m’estic referint, a aquests que són artífexs de campanyes permanents de desprestigi del nostre escut i de les nostres essències, i això no ho permetrem. compromís amb la llengua i la cultura catalanes, la nostra lluita contra la intolerància en tots els àmbits i defensar de forma radical tots els valors relacionats amb la solidaritat i la democràcia


Que n’aprenguin !!!
I puntu
Muhaahhhhahahahahahhahahahahahahhahahahahahahaha
Muhahahahahahhahahahahajajajajajajajajajajajajajajja
#OKB
#OKJan
#OKBogarde
#OKBiosca

Mat Cluny ha dit...

Ja tenim el putu ogro en Comú fent "retalla i enganxa" del discurs del nostre president Laporta. S'ha de ser un putu gat mesquer que vé de mesquí. Fots puta pena.
El futbol no és puta cosa teva.
Circula, fuig, porta que en Laporta no mereix ser purament violat per la teva puta mandonguilla cerebral

La cagues de puta manera a cada pas, a cada putu per. Ets un putu ogro.

Mal Nadal !

Pere del Golden Goldings Cornings ha dit...

La enèsima ficada de gamba del Hard Ogro Hard. Disfressat de culer. Impostor de campionat. Vinga candidat Comú que diumenge toca vidres al nostre Golden. Moca el moc que no vull que facis bafarada al vidre principal. Tú al carrer amb el saltimbanqui dels malabars i acrobàcies amb el seu gos guarro

Et tenim calat, candidat Comú

Accelerador Santiveri ha dit...

Estic a punt de prendre partit per una de les dues opcions

Accelerador Santiveri ha dit...

No entenc el teu missatge

Accelerador Santiveri ha dit...

No entenc el teu missatge

Hard Mod ha dit...

Ens entusiasma que us veieu reflectits en les paraules d’en Jan , al loro … a qui voleu enganyar colla de Piltrafes .
Sou el Despotisme, i piltrafilla n’es sinònim.
En doneu fe a diari en els
Posts, ratlla a ratlla , mot a mot, clenxa a clenxa , moc a moc .
Us escau.
De mentre en Repsolito s’ha retirat a caserna d’hivern… estan tocats pobrets, haver de guanyar per penal inexistent a un d’equip tan modest… VERGOGNA!!! E basta.
FlorenTongo intenta distreure l’ampliació publica … es piltrafilla , un ploramiques.
Ja a portes de Nadal , l’idiota putejat intenta endabades ficar cullerada.
Tindrem un Nadal de cullerada, de cal sogre i panxa contenta , mal et pesi… i ens alegrem moltíssim … que la bromera que et raja pel morro t’ofegui. De res.
Ah … quina Tortosa i quines neules .
Sistema Biosca … i puntu !!
Muhahahahahhahahahahahahaahahahahahahahahhaahahahahahahahahababababahahahhaah
Muhahahahahahahahahhaahahahahhaahhaahhahahahahahahahahaahhahahahahahahahaahahahahahahahah
#OKB
#OKQuinapenafotsmatat


FRANCESC ha dit...

Lo teu és de reformatori. Per més desgràcia vols ser la solució comuna per Premià. Com per tirar coets. Polític ets i ens vols per votar. No compris amb ningú del món local futboler Barcelonista

Hard Mod ha dit...

Frikirrin de Kirrin ( el poble dels cinco) , on vas … si es que no et superes ni a tu mateix … dèspota .
Si no saps de futbol no entris al blog de la Bogarde.
Si vols parlar de política, estudia.
Compra’t un parell de neurones i un llibre.
Aquí no ets capaç ni de fer un post menys patètic que l’anterior.
Només podem felicitar-te i donar-te ànims a tal efecte, no defalleixis , encara pots arribar a ser tan o mes gilipolles que el matat, aprèn a fer cafès , a veure que tal. Igual t’ensurts.
Amb Das Kapital, ni ho provis, igual se’t fregeixen les neurones.
Prova amb des-de els turons a l’altra banda del riu… igual t’obren un compte corrent a Andorra.
De res .
Muhahahahhahahahahahahahahahahahahahhahahahahha
Muhahahahhahahahahahahahahahahahhahaahhahahaah
#OKB
#OKPaguipujol




Francesc em dic FRANCESC Francesc Francesc Francesc ha dit...

Penses fer campanya electoral dels Comuns amb aquestes credencials escrites?
Són conscients els teus nous companys de Premià en Comú del que representa una aposta com la teva basada en un rebotat de la comissió de festes per inacció i males maneres?
Creus que la revenja és la solució?

Per aquí ja s'ha parlat de pantallasso. Ets conscient de la ficada de gamba que pressiona ser un proscrit?

De debò que mai has pensat en el paperot que jugues en aquest espai barcelonista?

Ja saps que això de fer escudella esportiva sense ser deportivista canta i sorprèn molt aquesta acomodació al que no és propi d'un mateix.

Per favor, amb tots educació, et prego que em tracti de Francesc i jo et tractaré com desitgis.Cas contrari dic el teu nom, la qual cosa protegim en Ted i jo per respecte. En Pere també.

Per si les mosques, grava amb tattoo el cognom Folch.

Ja saps: les eines més utilitzades per fer una visita guiada al teu mausoleu de Fleming Verdaguer. Ja veus com un dels més grans i petits per fer fumarola et fan perdre la feina feta durant els anys de vida cultural.

Hard Mod ha dit...

Quin bodrio de post …
I puntu .
Muhahahahahhahaahahbaahabahababbahahahaabahabahahhahahaahhaahahahahaha
Muhahahahahahahahhahaahahahahahhaahhaahahahahahahahahahahhahaahahah
#OKPaquirrin
#OKBodrio

Hard Mod ha dit...

són aquests que practiquen el cinisme i una prepotència desproporcionada, són aquests que tenen un nyap de televisió, que només vomiten mentides i intoxiquen de manera constant i permanent,

Asquerosin … un día d’aquests pillarás , pillarás pels frikis als que engalipes …
I ja falta poc, perquè a mes , son una bocamolls.
Tan covards que es pensen ser una valents
I a la Bogarde ho saben i el Dia que passi , no et podràs amagar.
Burofax serà poc.
I a nosaltres ens la sua … o potser no, potser ens entusiasma.
Ves per on.
Muhahahahahahahahahhaahahhahahaahhhaahahahaahhaahhaahahahha
Muhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahaahahahha
Muhahahagaghagahahahahhahahahahahahahahahahaha
#OKB
#OKEngalipats
#OKBurofax

Hard Mod ha dit...

Qui diu marques diu asquerosin ,
que es renta amb detersolin.

Cançoneta lleu i plana,
lleugereta i sense ufana,
escriuré de Mon Marquès,
traïdor de Mataplana,
que d’engany és ple i obès.
Ai, Marquès, Marquès, Marquès
que d’engany sou ple i obès.

Brindo, Marquès, per les pedres
de Melgur , prop de Someres ,
on, de dents, vau perdre’n tres;
prô no essent les davanteres
es pot dir que no ha estat res.
Ai, Marquès, Marquès, Marquès
que d’engany sou ple i obès.

Vostre braç, pobreta biga,
té menys força que una figa
i el teniu bastant malmès;
si li feu fregues d’ortiga
el podreu tornar a dur estès.
Ai, Marquès, Marquès, Marquès
que d’engany sou ple i obès.

De vós, Marquès, qui es refia
no té amor ni companyia;
i ha de tenir ben après
que amb vós pot anar de dia,
prô de nit, ai!, res de res.
Ai, Marquès, Marquès, Marquès
que d’engany sou ple i obès.

Ben boig, Marquès, és qui es vana
de jeure amb vós sense b’rana
ni calces de cordovès ;
mai cap fill de cristiana
costums tan bruts s’ha permès.
Ai, Marquès, Marquès, Marquès
que d’engany sou ple i obès.
Muhahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
Muhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahaha
#OKB
#OKAsquerosin

Pere del Golden ha dit...

El trencavidres està fatal. Quin tríptic de missatges delirants! I es vol dedicar a la política municipal.
Cagada de vaca borda.

Pantallasso!!!!!!

Washington Colmenero Badalona Esferica ha dit...

Hòstia que estic empinant el colze amb un Yzaguirre blanc basc i collonut i llegeixo la darrera diarrea textual del blog de can Hard. El Ogro fot pena
Molta pena. Moltíssima pena. Quin greu veure com un xicot pot caure en el pou del desastre psíquic

Una altra de Yzaguirre a la barra!

Washington Colmenero Badalona Esferica ha dit...

Sí, heu llegit bé, el blog de Can Hard. Aquest ogro es creu que aquest és el seu blog i només és el lloc a on va a pixar la seva depressió anal, mental i esfinteica

Mat Cluny ha dit...

Un ogro putu Ogro de merda totalment cabró putu cabró mal moment de quan va néixer el molt brontosauri mogut per l'actor de tot ogro agre i magre. Ogrus porcus de greu mordacitat inoperant de la seva bola de drac en un món millor que el que es va fer una mica més enllà dels temps. Capítol, putu Hardpolla capítol de la seva mala llet que no es pot veure si no es creu de tanta ignomínia diària com escriu putament de la sacsejada més puta del putu cervell vandalitzat per rmatons convertits en putus aranzels del bosc podrit de la puta mare que va putejar botxins. Un fanàtic putu Hardpolla solitari fet ogro ciclop

Ogro ciclop mono-ocular ogro ciclop mono-ocular ogro ciclop mono-ocular ogro ciclop mono-ocular ogro ciclop mono-ocular ogro ciclop mono-ocular ogro ciclop mono-ocular ogro ciclop mono-ocular ogro ciclop mono-ocular ogro ciclop mono-ocular

Ogro de puta merda

Pere del Golden ha dit...

Ogro trencavidres segueix la mateixa matraca i el cas és converteix en tempesta politica municipal coincidint amb la seva sorprenent aliança amb............els Comuns!
Aquests missatges desacrediten tot el que aspira a ser.

Demà més saltimbanquis i malabars davant del Golden. Partit Vila-Real, vidres amb bafarada ?

Boniatoalexandra ha dit...

Ets poeta, fem làtex, unim la carn, extenuem-nos junts i després poesia i porta

Hard Mod ha dit...

No podem para de riure.
I puntu.
Muhahahahahhahahaahahahahahahahahahhahahahahhaahhaahahahhahahaahahahahahahahahahhahahahahhaahhaahahahhahahaahahahahahahahahahhahahahahhaahhaahahahhahahaahahahahahahahahahhahahahahhaahha
Muhahahahahhahahaahahahahahahahahahhahahahahhaahhaahahahhahahaahahahahahahahahahhahahahahhaahhaahahahhahahaahahahahahahahahahhahahahahhaahhaahahahhahahaahahahahahahahahahhahahahahhaahha
Muhahahahahhahahaahahahahahahahahahhahahahahhaahhaahahahhahahaahahahahahahahahahhahahahahhaahhaahahahhahahaahahahahahahahahahhahahahahhaahhaahahahhahahaahahahahahahahahahhahahahahhaahha
Muhahahahahhahahaahahahahahahahahahhahahahahhaahhaahahahhahahaahahahahahahahahahhahahahahhaahhaahahahhahahaahahahahahahahahahhahahahahhaahhaahahahhahahaahahahahahahahahahhahahahahhaahha
#OKB
#OKMuhahahahahhahahaahahahahahahahahahhahahahahhaahhaahahahhahahaahahahahahahahahahhahahahahhaahhaahahahhahahaahahahahahahahahahhahahahahhaahhaahahahhahahaahahahahahahahahahhahahahahhaahha
#OKKomuns

Maria Josep Rierol Altamirada de Vilassar de Dalt des del castell 1960 ha dit...

M'aguanto fins que no puc més i faig una pensada sobre Ogrohard.
Pels confins de la vila veïna de Premià de Mar altres kilòmetres amunt on sóc jo Vilassar de Dalt. Espero que estenen el que us vaig a dir sobre Hard. Les millors ofertes amb el suport dels grups del futbol són arriscades quan en boig penetra dins de la vida dels altres. La meva expertesa de 65 anys em fa pensar en tantes escenes de violència amb pretextos de futbol i de política quan ara tenim aquí al davant Hard zogro follonero que arreplega les dues opcions més representades i bol fer política sense de ser conscient que es comença amb els bla bla és segueix amb muhahaha i s'acaba com Mucriety Percival de Ganduxer, aquell bruixot que va adquirir notorietat s Kibor fent sarró robant marges del riu que despertaven fruites afamades. Sentiment culer arreu del territori català que fa als resultats de la sèrie els millors números són els següents idiomes 1,2,3 en català i 1,2, 3, en vilassarenca

Estàs delicat Hard

Hard Mod ha dit...

Quina vida mes desaprofitada , Mari Pepi.
65 anys per arribar a les mes altes quotes de la misèria .
Felicitats.
Ens encanta que pensis que estem a les últimes … es millor que l’aroma de Napalm quan volem fer surf.
Quin flaire, tu!!!
Ens encanta !!!!
Burofax, això fa olor a burofax electrònic .
OKB
muhahahhahahahahahahhahahah
Muhahahahahahhahahahahahahahahahahahhahaahahahahahahah
Muhahahahahahhahahahahahahahahahahahhahaahahahahahahah
#OKB
#OKMariPepi

FRANCESC ha dit...

A l'atenció dels Comuns.

Mireu quin desastre inhumà heu fitxat. Repasseu els seus missatges misògins, agressius, masclistes, plens de rància rancúnia i malles maneres.

Us perjudica i no sóc dels vostres, jo voto ERC

Hard Mod ha dit...

Paquirrin si quedateeeee
Paquirrin si quedateeeee
Paquirrin si quedateeeee
Paquirrin si quedateeeee
Paquirrin si quedateeeee
Ole friki!!!!!!
Muhahahahhhahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahhahahhhahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahhahahhhahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahhahahhhahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahah
Muhahahahhhahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahhahahhhahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahhahahhhahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahhahahhhahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahah
Muhahahahhhahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahhahahhhahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahhahahhhahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahhahahhhahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahah
#OKB
#OKQuedateeee!!!!

Hòstia que sóc Francesc!!!!! ha dit...

Passo de OgroHard

Comuns, us convé aquest candidat?

Ell no desmenteix res i el temps juga en contra vostra

Hard Mod ha dit...

Komuns … komuuuuns … kokomuuuuns !!!
Frikirrin dels collons .
Els Komuns compren candidats, els convenen pok pel ke sembla.
Els de la Orriols també busken kandidats.
K avorrit això de fer llistes elektorals.
Pitjor es ser en Frikirrin.
De res.
Frikirrin , ja tenim la flauta …. Només ens pots fer de quisso.
Au mira qui. Dog chow que tenim per tu
Muhahahahhaahhahahahahahahahahaahahbabaahahahaahaahahahahah
Muhahahahahhahahaahhahahahahahahahahahaahhahaahha
#OKB
#OKKisso

FRANCESC Francesc Francesc Francesc ha dit...

Ara és caga en la política, el candidat retratat i rebotat de la regidoria quan feia equip a cultura i festa major

Empanada d'ogro

Washington Colmenero Badalona Esferica ha dit...

Bon dia a tothom menys a un

Passeig de Badalona
Vermut basc Yzaguirre blanc
Olives
Musclos
Família
A la tarda TV futbol a un bar de la ciutat

Perfecte

Hard Mod ha dit...

Komuns , Koooomuuuuuuns KoKomuuuuunnssssss
OKB
Muhahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahhaahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahhaahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahha
Muhahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahhaahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahhaahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahha
Muhahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahhaahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahhaahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahha
#OKB
#OKKomuns
#OKYzaguirredeReus

Observatori Mirilla Observarem ha dit...

Quina problema hi haxsibun antic seguidor d'un partit decideix donar el pas i apropar-se a Premià en Comú????

Bling bling bling bling bling
Les marxes dibSoccccc
Som Komuns
Som alternativa
Som pujada total

Boing de boing de boing de boing

Boniatoalexandra ha dit...

Jo voto Junts però vull plàtan comú i després gomaviva i cristal·lina

Anònim ha dit...

T’escauria mes voltar coalició canària.
Quina risa!!!
Ara que amb el PDIE o el PP amb el
Puterus que son , segur que t’anava bé .
Muhahahahahhaahahahahahahahhaahahahahahahah
Muhahahahahahhahahahahahahahahahaahahahhaha
#OKB
#OKPuterus

Boniatoalexandra ha dit...

Resposta enginyosa i libido augmtada

MADRIDISTA BANZAI NIÑO DE LA BOLA ⚫ ha dit...

BOBOS

NUESTRO ALIENTO EN VUESTRO COGOTE. PREPARENSE PARA EL ADELANTO QUE OS VAMOS A DAR.

COMPRAD LA BALIZA

BANZAI ALARMA

Hard Mod ha dit...

Xabi quedateeeee
Xabi quedateeeee
Xabi quedateeeee
Xabi quedateeeee
Xabi quedateeeee
Xabi quedateeeee
Xabi quedateeeee
Xabi quedateeeee
Xabi quedateeeee
Xabi quedateeeee
Xabi quedateeeee
Xabi quedateeeee
Xabi quedateeeee
Muhahahahahahhahahahahahahahahahaahahahahahahahahhahaahahahahahahahahhahaahahahha
Muhahahahahahhahahahahahahahahahaahahahahahahahahhahaahahahahahahahahhahaahahahha
Muhahahahahahhahahahahahahahahahaahahahahahahahahhahaahahahahahahahahhahaahahahha
#OKB
#OKXAbiquedate

Hard Mod ha dit...

Alabès 1 Barça 6.
Empat bogardista
Alabès ha fet 3 gols i el braça 3 mes.
Sistema Biosca i puntu.
Muhahahahahhahahahahahahahahahahahahahahhaahhaahahahhaahhaahha
Muhahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
#OKB
#OKBogarde

Hard Mod ha dit...

De mentre ….. a 4 punts , i puntu.
Muhahahahahhahahahahahahahhaahahhahahahahahaha
Muhahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahah
#OKB
#OKBogarde

MADRIDISTA BANZAI NIÑO DE LA BOLA ⚫ ha dit...

BOBO

COGOTE COGOTE COGOTE


BANZAI VOY A REIR MUY
PRONTO

Boniatoalexandra ha dit...

Quan estàs content penses amb el que és la meva boca pintada i oberta

Hard Mod ha dit...

Pwr riure de veritat i sense esperes , petons al cul de la lleona, aixó si que fa riure , piltrafa.
Muhahahhahahahahahahahahahahahahahahahahhahahaahahhaahahhahahahahahahahahahhahaqhhahahahahahahhahahahahahahah
Muhahahhahahahahahahahahahahahahahahahahhahahaahahhaahahhahahahahahahahahahhahaqhhahahahahahahhahahahahahahah
Muhahahhahahahahahahahahahahahahahahahahhahahaahahhaahahhahahahahahahahahahhahaqhhahahahahahahhahahahahahahah
O
#OKB
#OKGeronita
##OKBobito
#OKRepsolito

Hard Mod ha dit...

Ni de conya… que mes voldries tu .
Au segueix fen-te il·lusions com en Mas…
De res .
Muhahahhahahhahahahahaahahhaahahahahhaaahahahah
Muhahahahahahhahahahahahahahahahahahaahahha
#OKB
#OKPestaPorcina

Pere del Golden ha dit...

Típica resposta d'un Comú.
Què té a veure Artur Mas amb que una dama et faci arribar el seu desig? Res, noi, res Manoi!

Hard Mod ha dit...

Ens encanta la teva resposta , i es que Peret , ets la pera , no et lligues un cromo desde l’album del mundial 82amb el naranjito.
Geniol !!!
Tampoc deus recordar la
Imitació que feia Bruno Oro del president Mas al Polònia … amb il·lusió.
No rasques bola ni ventilador, Peret .
Inepte.
Muhahahahahahahhaaha
Muhahahhahahahahaahahahah
#OKB
#OKAmbil·lusió.
#Elventiladorcamina

Washington Colmenero Badalona Esferica ha dit...

Espero que Ogro Hard no vingui a Badalona que ja en tenim prou aguantant el fatxa Albiol.

Però si vol venir que demostri el bon cor que tenen la gent que lluita contra el fatxa. Gent maca dels Comuns, ERC, CUP, entitats dels barris

Badalona és esfèrica i antiracista

Comptem amb tothom de voluntat i aquí tindrà lloc i oportunitat de ser coherent el senyor Hard Mod i deixar de ser Ogro

Hard Mod ha dit...

A Badalona hi ha badalonins que impedeixen que als desnonats els atenguin en un Acolliment en una església parroquial, i son badalonins .
A Badalona 50.185 electors votaven a Albiol.
OKB
Lliçons de merda sobre Badalona .
Posim un Turnemi i puntu.
Des que parlem de futbol , lampiltrafilla no apareix .
Geniol.
OKB
MUhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahha
Muhahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahhaahah
#OKB
#OKBadalona

Washington Colmenero Badalona Esferica ha dit...

Conclusió. No ets un bon polític i no tens ànima humana

Igual que amb el futbol

Ogro mu ha ha ogro mu ha ha

Pocahontas Mermeliu ha dit...

M'estava perdent la nova activitat del monstre de les galetes, Ogro Hard, convertit en espasa política alliçonant la plebe. Com a dona quedo perplexa que similar exemplar pugui fer un servei públic progressista amb el partit de Pisarello i Urtasun.

Em deixa sense alè. Millor que xuti la pilota a la paret de casa seva

Boniatoalexandra ha dit...

Tot i que m'agraden més els bunyols amb sucre, imagino estar amb Hardy en una cafeteria compartint el mateix turmeni a doble boca i enllacant salives abans de l'acte suprem del plàtan. M'agrada fer l'amor s les barricades i amb la panxa plena de llaminadures

Accelerador Santiveri ha dit...

Començo a simpatitzar amb el senyor Hard & Mod. Espero no estar equivocat i ja vaig dir que intentava jo de definir el meu posicionament entre dos bàndols. Aquests darrers comentaris inclinen la balança

Hard Mod ha dit...

Si bé hem anomenat el Tornemi , que es com anomenen el xuixo a Badalona de forma endèmica , el que esdevé un localisme, estem buscant on hem dit que ens apropaven als comuns , i no ho hem trobat , ves per on si no és només pel bocamoll de Asquerosin.
De fet nosaltres tenim el bastió a can Francisquet i el mantenim inexpugnable.
Ens encanta i ens entusiasma fervorosament tan una cosa com l’altra .
Komuns , Koooomuuuuu s Kokomuuuuuns .
Ens encanta com sona , es de l’estil Mihahahahahhaha … només podem afegir un “ que venen els de voooooox “ , tan caquejat arreu.
Yo soy revelde perquè el mundo ma esho asín” que cantava la janette i ara la Janet plega després del seus nyaps a Barcelona , la kuki de Komuns!!! Barsalona ca si la as pot… quina merda que han deixat.
Als de VOX els varem tenir 40 anys amb exercit i tota la pesca i ara la penya es caga les calces perquè posen guinguetes de tela …. Geniol !!!
Au colla d’arreplegats, que aneu mes esnifats que el Maradona .
Tranquils , després de Nadal venen els reis i els camells.
Mogigata , demana als reis unes calces vermelles que es transparenti el parrús, així, de guarra de reglament.
Per la resta, aneu fent llista, aneu certament mancats.
De tes.
Muhahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
Muhahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
Muhahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
#OKB
#OKKomuns
#OKTornemi
#OKvenenelsdeVox
#OKKamells
#OKKalcesvermelles
#OKBonadal

Ted Berrigan Fàstic Bonada ha dit...

Prou marejar la perdiu. Qui està en el rovell d'ou de la vida social i política premianenca sap que significa un CANVI DE JAQUETA i el que representa que aquest canvi és motivat per UNA REVENJA AMB LA REGIDORIA DE CULTURA regentada com de bé per ESQUERRA REPUBLICANA DE CATALUNYA. Tot per una desídia a la comissió de festes per part del qui fou Viriato brutal de fa vint anys

ÉS UNA JUGADA CONTRA ESQUERRA REPUBLICANA DE CATALUNYA

Artur Vegal Arenys de Mar ha dit...

Collons quin sarau teniu s Premià de Mar!!!!

Accelerador Santiveri ha dit...

Encara no som al dia dels innocents

Pere del Golden ha dit...

Vaticino una precampanya electoral carnavalesca i no parlo de les presidencials de Can Barça. Parlo de les municipals de Premià de Mar i del ball de jaquetes, canvis i traïcions que s'estan dirimint en aquests fil comentarista. El més patètic és que el causant de la mala maror utilitzi un blog barcelonista per trabar fets i desfets que tocarien en altres indrets de la xarxa

Aquí no toca. Ho dic com a usuari del Golden Corner

Boniatoalexandra ha dit...

Santiveri no acceleris. El sexe va per fases. Per això opto per Hardy

Francesc ha dit...

Ted. No es pot dir més clar i català

Hard Mod ha dit...

Avui Peret t’has guanyat la medalleta.
Efectivament es patètic el que heu fet , esteu fent i fareu la piltrafilla , perquè està clar que has de remarcar que tu vas de ser del golden córner per desmarcar-te de la púrria aquesta que entra aquí a dir que no ens podem canviar la jaqueta amb el fret que s’ha girat… motiu de cesse!!
Es lamentable !!!!
Entrar aquí com fa el Asquerosin , a airejar roba que aquí no toca es esperpèntic .
Realment espantós.
Asquerosin … ets un merda .
No cal ser gaire espavilat per poder afirmar que això deu perjudica els teus interessos a l’Ajuntament, o sia … que et dona pel cul el trencament de sinergies i equilibris que fas a l’Ajuntament de premià entre grups municipals… no serà que tens una “mordida” de dineret públic a l’Ajuntament ? … nooooo que vaaaaaaa!!!!!
Muhahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhaahahah
Asquerosin , posa’t les piles … que et vessa.
Per altra banda tu Pere Peret …. Que tal si en contra de rondinat del que no toca escriure al blog fas algun comentari futbolístic , es que saps que passa que els teus comentaris fan moooolta pudor a hipocresia argumental, tu també parles del que no toca, serà que tampoc en saps.
De res.
En fi , que la mogigata vol slow sex…. Doncs pel que portem donant pel cul , quasi que ja ho tindries…. Bananera.
Muhahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
Muhahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
#OKB
#OKdatspelKul
#OKAdorablespiltrafes

Pere del Golden ha dit...

Fas xuleria de saber futbol i quan jugues amb els dels malabars s la cantonada t'estampes als vidres, et fas notar, et fas el guais i de piloteta ni flowers. El teu interès pel futbol és nul. No saps ni qui és l'entrenador del Barça ni de quin barri és en Lamine ni el que és una llarga posessió, ni un passi, ni una parada de porter

Estampavidres

Bafarada al vidre

Hard Mod ha dit...

Medalleta 2.
I puntu .
Muhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
Muhahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
#OKB
#OKMedalleta

Pere del Golden ha dit...

Els que entenem de futbol diem que has comès un penalti

Ets dels que desconeixen les regles del joc

Ignorant i polític de ventada

Hard Mod ha dit...

Merdos … sabessis quan ignorant ets … i es que la TEVA ignorància es moooolt atrevida , pallasso.
Parla de futbol i no de nosaltres curt de gambals .
Muhahahahahahahhaahahahahhaahhahahahahahahahah
Muhahahahahahahahahahhahahaahahahahahahahahahahahahahah
#OKB
#OKLlondro.

Pere del Golden ha dit...

Fora de joc!!!!!!

Marga Bosch i el seu Verb 🎉👄🎃🎃 ha dit...

El joc de La Idea
El millor i la millor del Barça 2025

Raphinha
Claudia Pina

Boniatoalexandra ha dit...

Lamine sexy
Aitana Bonmatí

Hard Mod ha dit...

Comentaris futbolístics d’alta complexitat técnica … a alguns de la piltrafilla els ha explotat el tarro.
OKB
Muhahahahahhaahahhahaahhaahhaahahbaahhaahhaahah
Muhahahahahahahhahaahahhaahahahahhaahahha
#OKB
#OKNivellàs

Francesc ha dit...

Activat el protocol WhatsApp

Gran idea de La Idea

Pedro
Cata Coll

Boniatoalexandra ha dit...

Estàs avorrit, no vols jugar amb La Idea. Jo et divertiré. Baixa la cremallera que per Nadal toca la neula

Francesc ha dit...

Ha sortit Pedro

És PEDRI

Washington Colmenero Badalona Esferica ha dit...

Gran joc 2025

Voto a Fermín i Graham Hansen

Sara Sinaí ha dit...

Lamine i Alexia

Sklop Romesco de Bordils i ara resident a Darnius ha dit...

Cubarsí gironí
Cata Coll

Sklop Romesco de Bordils i ara resident a Darnius ha dit...

Cubarsí gironí
Cata Coll

Fakir Vampus Bayo de Vallvidrera ha dit...

Lamine
Ona Batlle

Mola participar

MADRIDISTA BANZAI NIÑO DE LA BOLA ⚫ ha dit...

BOBOS NAVIDEÑOS

MI VOTO PARA...

MBAPPE
Y VIRGINIA

BANZAI CONCURSAZO

«El més antic ‹Més antic   1 – 200 de 402   Més nou› El més recent»