PENYA BOGARDE. LA PENYA DEL BARCELONISME PROLETARI

Tribuna Dirk
Bogarde. L'organ oficial de la Penya Bogarde de Premià de Mar. LA PENYA QUE MAI FALLA.
Òrgan d'expressió oficial de la Penya Bogarde, fundat l'any 2007 del segle XXI a la vila de Premià de Mar / El Maresme / Països Catalans / Univers / Tot.


dilluns, 23 d’octubre del 2017

Seguim segant...Barça Moltfort's 123456789876543321 - Reino de España - 155

COPETA DEL REINO


Guanyem 0-3 als 'pimentones' (a Mùrcia també saben com les gasten amb les porres) i acceptem el triplet sense rebre la copa-objecte. Seguim endavant. DEULOFEU AL PODER.



No ens xupem el dit. Anem Molfort's i som Massagrans. Primer de tot, la crònica del partit. El Barça no perd gairebé mai i, en un cas, empata. Som una màquina molt ben engreixada i sabem el que volem. Escac i mat al poderós Malaga: 2-0 amb ziga-zaga d'en Deulofeu i golet d'Andreu Inyiesta. Barraca, sac, lligat, blat i gatzara. Atenció al palco: Hristo Stoitchkov i Jaume Creixell prenen el poder i acompanyen Núria Feliu, Ferran Martinis i Carles Belda des de les localitats d'honor del Nou Camp.
Tenim imatges del nou dorsal de Cristiano Ronaldo. Mireu-lo. Tres xifres que formen un número màgic. El número menys numèric de tots els números. No el volem ni pronunciar.

També oferim una imatge del mestre alfanumèric Conrad Canaló impartint a pissarra plena, la seva teoria del maleït número de tres digits, al Marianu Rajoi i, pel que sembla, l'alumne té serioses dificultats per entendre el que li estan explicant.
Messi adoctrina la mainada. Oferim la banda sonora del cançoner domèstic de la llar familiar de l'astre de la pilota daurada. Missatge dedicat al tandem Soraya+De Vigo.


Les coses s'embalen. Tots som de Reus. Imatge fraternal de la maxi-senyera del Reus amb presència addicional dels amics del Júpiter. Partit clandestí entre els dos equips. Reus 1, Jupiter 1. Empat i germanor.
Jordi Sabatés Ametller, Francesc Txauni i Oriol Sort llueixen equipació blaugrana i reben la Creu de Sant Jordi en una cerimònia oficiada per l'Abat de Montserrat.
Nico Nubiola treballant al seu taller amb la seva nova escultura 'Quatre barres de fusta'. El nostre artista no para mai i ja esperem ansiosos poder veure el final .

24 comentaris:

Ted Berrigan Fàstic Bonada ha dit...

res a dir de futbol? cau tot pel seu propi pes. Tristor i gall dindi a taula amanit amb fanatisme de web perduda.

Hard mod ha dit...

Per un dia canviem la ratafia per aromes de montserrat i que Sant Jordi dalt el portal ens guardi i vetlli per sempre.

nNico Nnubiola ÖBS! ha dit...

Morgen,

m'ha agafat per sorpresa la fotografia. Mireu seriosament que he dit "m'ha agafat" i que si digués "m'ha pillat" hauria comès una errada garrafal i supina parlant com un marrec de poca solta i mirada perduda.

Heu posat una càmara oculta. M'agraden les cámeres ocultes, la televisió alemanya en té tal com diuen els anals de la seva història noble i recta: Ein Großteil der Sender ist rund um die Uhr und täglich in Betrieb, lediglich einige kleinere Anbieter teilen sich je nach Empfangsart einen Kanal.

Disposo d'una joia mental anomenada paciència i és la que permet albirar una superació de la mala ratxa de l'Hertha de Berlin que vaga errant per la meitat de la taula classificatòria del fussball intel·ligent.

Us recomano la televisió alemanya i les seves càmeres ocultes.
Si sou supins podreu sortir de l'entotsolament individual i gaudireu de les multiples facultats comunicatives de la televisió alemanya i de les seves càmeres.

Un consell que haureu de saber traduïr:
Dies war nicht immer so, aus Kostengründen wurden vor der Marktöffnung nächtliche Sendepausen gemacht.

Us dec una visita i necessito cotxe, xofer i partit entre setmana.

Danke Öbs Neubaten !

MADRIDISTA BANZAI 这是一个消歧义页 ha dit...

ESTAIS MACHACADAMENTE LERDOS.
GOL DESDE LA BANDA CON BALÓN FUERA DEL CAMPO.
REBOTE DEL BALÓN EN UN RIVAL PARA EL SEGUNDO GOL.
PENOSO FUTBOLI-TO ANTE EL COLISTA.

EL REAL MADRID MENEA EL RABO Y ENDOSA TRES DIANAS AL EIBAR.
¿¿¿CÓMO LLEVAIS EL ALIENTO DEL REAL MADRID QUE OS PREPARA UN AVANCE COJONUDO???

PERO NO ME QUEDO AQUÍ PUES VEO VEO VEO BASURI-TA POLÍTICA EN LA VENTANI-TA.
¡¡¡OS PARTA UN RAYO CON TANTA BOBADI-TA!!!

VEO VEO VEO
VEO VEO VEO MEDALLAS, MEDALLI-TAS, CURAS Y MEDALLITAS.
VEO VEO VEO
NUEVOS BOGARDI-TOS BOBOS
MALECÓN MANGOSTA ESCORPIÓN SOMBRILLA
BANZAI CALENDARIO.
BANZAI SORBETE DE ARROZ.

BANZAI SILLA.

cesc "gorgui" fortuny ha dit...

Ensumo el triplet com a minim. Un triplet és la seqüència de tres nucleòtids en un àcid nucleic, i en particular en un ARN missatger. Els triplets de l'ADN reben el nom de codó. El codó és un municipi d'Aragó, situat a la província de Saragossa i enquadrat a la comarca del Camp de Belchite. SEGUIU EL QUE DIC...................El Codó o el codo és com el códol sense la vanitosa lletra ela i és un fragment de roca de formes arrodonides com a conseqüència de l'erosió i transport dels agents erosionadors. Si així no guanyem que vingui SANTA RITA i canti el RASCA RICA.

Teniu llibreta?
Porteu una llibreta sempre a la butxaca.

Porteu-la sempre.

Voleu fer el favor de portar una llibreta a la butxaca?

M'escolteu?

Voleu fer le favor de portar una llibreta a la butxaca?

M'escolteu o no m'escolteu?

Feu el favor de portar una llibreta a la butxaca.

I un boligraf amb tinta i recanvi.

Voleu fer el favor de portar una llibreta a la butxaca i un boligraf amb tinta de recanvi?

Ho voleu fer? Per favor?

Joan Patateta ha dit...

Jo puc portar una llibreta a la butxaca i un boli, d'acord Gorgui Fortuny.
I ara què puc fer?
Visca el Barça i visca Catalunya!

Joan Farregarde ha dit...

El meu avi Josep Farré de Cal Xavo m'ho deia jugant a fet i amagar:
"Si et deixes trepitjar pensa que ets com una formiga i quedaràs esclafat. Fés un niu profund i sortiras a la llum com un arbre". Així som els catalans i els culés.
Tenim beceroles de manual i porronets esquitxant la cara i m'en fot un sidral el que digui la caspa.

Conrad Canaló Stewart ha dit...

Feu numèros i lletres tal com sempre he volgut inculcar a la Penya Bogarde
i estic orgullós del que esteu aprenent.

Jo he suprimit (-) la xifra 155 i el número 155 de les meves taules de la llei alfanumèrica.

Teniu el meu veredicte: 10, matricula d'honor.

cesc "gorgui" fortuny ha dit...

només trobo una persona que em fa cas de moment.
Voleu fer el favor de portar una llibreta a la butxaca i un boligraf amb tinta de recanvi?

L'ESPERIT D'ESNAOLA ha dit...

Jo et faig cas també, des del mar mariner de la meva costa brava entremig de les ones i dels pedrots de les meves Medes bogarderes.

Albert Sinderes ha dit...


petúnies, petúnies,
soc l'Albert que torna al cau
i s'acosta a Premià de Mar
em coneix gent de quan hi vivia més
però torno a tocar la vila
he tornat i si volgués em quedaria
ho penso més
adoro les petúnies
que soc l'Albert
Petúnies dues sempre dues petúnies.

marga bosch i el seu verb ha dit...

sE M'ESTÀ xambant la pirodal quan llegeixo agres paraules entre pobleristes i el madridista insultador i el pesat de sempre que és el plantador Canaló, galdosa estaré de can Patuel, de la lecheria, del carrer Sant Josep, del llanero solitario i del ricardo corazón de león o de la desdantada de l'atic, no sé com dir amb orgull que jo soleta soc Iluro. Jo soleta soc Iluro i mai més em plantaran els de poblot sense muralla.

marga bosch i el seu verb ha dit...

Jo soleta soc Iluro
Jo soleta soc Iluro
Jo soleta soc Iluro

marga bosch i el seu verb ha dit...

Jo soleta soc Iluro

marga bosch i el seu verb ha dit...

Mataró és millor
Mataró
MATARÓ
ara dic fortificant de Can Patuel que MATARÓ SOC JO

marga bosch i el seu verb ha dit...

revenja mataronia laia l'arquera
boomerang de can Graupera!
mataró
mataró
mataró
mataró

no podreu amb mi

marga bosch i el seu verb ha dit...



Voleu un tortell de ca l'Uñó, Mataró Mataró
jardins de la Bohemia
el prat de la saliva


La botiga de l'Arenas

Plaça dels caiguts

Cuba la plaça i els platans sense pell

Mataró



Iluro

cesc "gorgui" fortuny ha dit...

Senyora Bosch, soc de Vilassar de Mar i les ones del seu terratremol han bellugat plats i forquilles de l'armari del menjador de la meva llar.

marga bosch i el seu verb ha dit...

Senyoret Gurgo cesc li dic que cada saczejada que rebi un poblot li pot fer més bé que mal i li netejarà el carrer i dic que fins avui no havia tingut problemes amb Vilassar de Mar i ara començo a tenir-los

penyabogarde ha dit...

Bosch: Ets molt simpàtica!

cesc "gorgui" fortuny ha dit...

No em dic Gurgo, em dic Cesc Fortuny i em diuen "Gorgui". Àlies Gorgui i soc prou respectat per la gent de Vilassar de Mar i per la multitud de seguidors de l'equip local a les grades del camp Xevi Ramon.

No em canviarà el nom senyora Marga Bosch o com es vulgui dir amb el seu verb.

Joan Patateta ha dit...

el país està fet un joc d'ous i aquí surt una pava parlant de Mataró.
I el BARÇA? I la república?

Syd Barretina (sad, sed, syd, sod i sud) ha dit...

ja està bé de tanta monserga matarona!
Bosch vés a fer footing!
canta la canta de la canta canta Moneyyyyyyyyyyyyyyy!

Dick Turpin Mojals de Manresa ha dit...

estic dels nervis amb tanta estanquera