PENYA BOGARDE. LA PENYA DEL BARCELONISME PROLETARI

Tribuna Dirk
Bogarde. L'organ oficial de la Penya Bogarde de Premià de Mar. LA PENYA QUE MAI FALLA.
Òrgan d'expressió oficial de la Penya Bogarde, fundat l'any 2007 del segle XXI a la vila de Premià de Mar / El Maresme / Països Catalans / Univers / Tot.


dissabte, 6 de maig del 2017

EL BARÇA ÉS D'UN ALTRE MÓN. DIGUEM NO A FLORENTÓNGUEZ!

Barça 4 Vil(l)are(i)al 1. Som i anem molt forts. Escac i mat. Sac i ben lligat. Barraca. Muts i a la gàbia. Feina feta. Caixa i faixa. Perfecció. 


I ara la crònica. El trident dispara sense pietat. Torpediner termonuclear bogardià i sense miraments cap a la xarxa:


Hem rebut una videoconferència Skype des de la base llunar bogardiana. Tenim imatges animades de  l'astronauta Romaní, membre destacat de la NASA catalana i bogardista 100%. S'observa el suport del nostre astronauta a la causa de Can Sanpere. 100% públic. Evidenment.



Entrem en matèria reservada. Messinenka. El que faltava per acabar-ho d'adobar. Penal Panenka. MESSINENKA pilota d'or "in secula seculorum" i punt pilota. Tot fet i certificat.



I tanquem barraca i redacció amb una imatge molt delicada. Avui hem rebut un madridista en el Golden Corner. Les coses clares. Entre gols i més gols, presència blanca i massoquista a càrrec de Castorcillo Merengue. Pressing total de les joventuts blaugranes al madridista infiltrat a la sala. Per sort no es tractava del famós Madridista Banzai. La salut és el primer. Benvingut al teatre dels somnis!


Per cert: ULTRATONGO a Granada. Ja ho cantava en Raimon i ara que el de Xàtiva es retira, convé repetir-ho per sempre més: 





"No, jo dic no, diguem no. 
Nosaltres no som del Madrit...
No, jo dic no, diguem nooooo...
No-sal-tres-no-som-del-
maaaaaa-driiitttt!"


Mireu-los: 


Ted Berrigan Fàstic Bonada i Florentónguez. Repartint-se els guanys del Castor, Miserables!
I ara la traca final: Florentónguez s'inscriu a l'ANC i demana la independència. Quina una en porta de cap aquest home?

 

44 comentaris:

Mentolat Mantis Forner Amposta Catxondeo ha dit...

Florentino està a Junts pel Sí, aquesta si que és bona, senyal que guanyarem la independència i lo malvat aquest ja es vol quedar Catalunya al sarró

Esclop Romesco Sklop Bordils ha dit...

Gran Barça, únic mereixedor del títol.

Perill d'alt risc. No us fieu del Padrino amb la papereta del Sí.

vampir Bayo EXORCISTA I FAKIRISTIC Prados†๑۩۞۩๑†A ๑۩۞۩๑† ha dit...

No serà que Floren vol sang? ۩۞۩๑†A ๑۩۞۩๑†
Tinc dubtes. ۩۞۩๑†A ๑۩۞۩๑†۩۞۩๑†A ๑۩۞۩๑†۩۞۩๑†A ๑۩۞۩๑†

MADRIDISTA MORREADOR ha dit...

ME RONDA POR LA CABEZA UNA PITANZA EXAGERADA
¿¿¿¿¿¿¿SABEIS QUE VAMOS A GANAR LA LIGA Y LA CHAMPIONS?????
SOIS BERZAS DE BETANZOS Y OS PICA LA CABEZA
CULEBRA ESCUECE A BOBOS BOGARDI-TOS
SIENTO DECEPCIONAR A LA EMPRESA BOGARDI-TA
PERO
PERO
PERO PERO.... LIGA Y CHAMPIONS PESCUEZO CABEZA MANGOSTA ADOQUÍN MESA ISLA CEBO

Y LA PITANZA
CON CELTOLLOS A LA SILVANA
CAACOLES RELLENOS CON MOSTAZA AL GRANO
MENUDILLOS DE ARMADILLO A LA DOÑANESA
LEANDROS EN ACEITE
MEJILLONES A LA DULCIMER
GRANOS DE CAVIAR GUISADOS CON ESPUMITA LOGROÑO
SARDINAS DISECCIONADAS A LA SARTÉN LENTA
CORIAS EN LATA
CALDOS DE JEREZ Y BOBADILLA POR LA TRAQUEA
TARTAS DE ROMANILLA
ROSCOS DE VINO DULCE
PRALINÉ CON CHOCOLATE Y GUINDILLA
REQUESÓN DE CABRA JIENENSE
PLATANOS ABIERTOS CON MIEL DE LAS BÁRDENAS

Y UN BUEN ERUCTO EN LA CARA DE TODA LA CULERADA
GRONNNNCHCHCHCHCHCHHHHH
GRUGGGGGGGGG
GRAOOPPPPPPGGGGG


BANZAI CULEBRA SARTÉN
NEÓN ROSA CARGO COSAS
A MORREAR SIN DESCANSO

Joan Estruch Mestre ha dit...

pistonut

Goliat Valls Tarzan dels micos ha dit...

Què li passa a la teulada al madridista aquest?
El trobo poc inspirat i menja massa

Ted Berrigan Fàstic Bonada ha dit...

No tinc inconvenient de que el meu rostre sigui utilitzar per a fer una obra benèfica o per millorar aquest blog, el que em sembla trist és que em poseu un cos de simi i m'aparelleu amb el president del Real Madrid. He dit milers de vegades que soc barcelonista però que això no té res a veure amb ser fanàtic. No em feu cas i seguiu convertint els meus consell en alçaprems per barrilar-la sense limits. Podria abandonar les meves visites cosa que també he dit milers de vegades i no faré el gest per la senzilla raó de que visitant amb regularitat la pantalla estic al dia del que va començar bé, només us exonera el mer fet de que en el fons no és culpa vostra i us limiteu a seguir la riota oficial i a donar relleu als topics trillats de cada humor de la televisió sempre llepant el cul als dirigents i als equivocs de la politica però tampoc cal forçar el caminar i tard o d'hora, més d'hora que tard canviaran les tornes a la Generalitat i tindrem Ada com també tindrem un sentit de l'humor més reconegut i obert a més maneres d'entendre el futbol i especialment el Barça, co per exemple maneres de ser del Barça sense haver de fer escarnissament al Madrid que provoca coses com les comentades estripades de Madridista Banzai que ben probablement sinó s'el provoqués cada setmana, ben segur que ni estaria cada dos per tres tirant dards.

Astronauta Albert Romaní NASA CATALANA ha dit...

estic segur que els motius del meu tripi per l'esterior de la superfiecie de la lluna estan justificats, desconec la causa però si m'arrba per via Bogarde no tinc més remeu que assentir les vostres instruccions.

m'agrada que el bogardisme reconegui els riscos de la meva feina, la noble feina d'astronauta.

marga bosch i el seu verb ha dit...

Galdosa de veure astronautes, potser la solució és que la bruticia de poble navegui per les estrelles.

Dick Turpin Mojals de Manresa ha dit...

Si en Florentónguez vota SÍ vol dir que això està guanyat i voldrà ser l'amo de Catalunya. Tenim un problema. Millor que fem la D.U.I.

MADRIDISTA BANZAI 这是一个消歧义页 ha dit...

A VER, VAMOS A VER, BERZAS:
ALGUIEN CON DOS DEDOS EN LA FRENTE,
COSA RARA EN UN CULERO, PUEDE CONTESTAR A ESTA PREGUNTA:
¿QUÉ ES UN "HARTÓN DE COPAS"?
¡¡¡¡¡SEAN VALIENTES, BERZAS!!!!!!

Esclop Romesco Sklop Bordils Acció Botero ha dit...

Quina endevinalla més fàcil!
Hartón de copas: El que portem els blaugranes des de Reikjaard fins a Luís Enrique passant per Guardiola i el plorat Tito. Copes, copes i més copes de cava català.

Falcó d'Igualada Bogardista ha dit...

Fart de copes mangonejades en els despatxos del Bernabeu amb diner negre

Artiach (La Llagosta) ha dit...

en català "hartón de copas" vol dir PANXA PLENA DE PRIORAT

Pep Gatell ha dit...

Fart de mafies

Esclop Romesco Sklop ha dit...

El bogardisme ho entendrà, doncs jo soc empordanenc, encara que visqui a gust a la meva vila del gironès que és Bordils i per això mateix ho dic i us ho planto aquí i serà entes de ben segur.
Records dels Aiguamolls

Quanta gent es va retrobar el passat diumenge als Aiguamolls! El grup d'antics monitors i monitores va preparar la gran Trobada dels 35 anys de campaments als Aiguamolls amb molta il·lusió. Una il·lusió que l'amiga i sòcia Mireia Mata ha captat en un article que va publicar per convidar a la jornada. Us convidem a llegir-lo, encara que el dia ja hagi passat, perquè segur que us hi reconeixereu:
Passat els anys, no puc deixar d'admirar-me quan sento el claqueig de les cigonyes, o veig un vol de martinets. El voluntariat a la IAEDEN, els camps de treball, els campaments als Aiguamolls van ser una escola de participació i de compromís. D'amor al país i a la natura, de descoberta d'allò que no ens havien explicat a l'escola, !aquell recer vivent que ja de lluny enyoren tantes ales", que va escriure l'enyorada maria Àngels Anglada. Un espai de creixement personal, de complicitats, de trobades.
No tot és futbol i a vegades el carinyo per l'Empordà em fa pensar des del Gironès en aquesta terra promesa.

Sklop

Esclop Romesco Sklop ha dit...

és aquest el fragment de la Mireia Mata que us deia abans:
Perquè us asseguro que més impressionant que un vol de flamencs, més
majestuós que el vol de les àligues daurades, més captivador que el cant d'un rossinyol, és l'estol de generacions compromeses que al llarg de tot
s aquests anys han passat pels Aiguamolls de l'Empordà, i que han aixecat el seu vol a la vida, que han desplegat les seves ales al compromís, a la feina, al respecte a les persones i a la terra. La prova evident que l'amor a la natura és força que ha fet de nosaltres millors persones. Gràcies a tothom
que ho ha fet possible.

MADRIDISTA BANZAI 这是一个消歧义页 ha dit...

PALOS DE CIEGO
ESO, PALOS DE CIEGO
BOGARDI-TOS
ESTAIS JODIDOS
NO SABEIS NADA
BOBI-TOS BANZAI 消歧义页消歧义页消歧义页

OS DOY OTRA OPORTUNIDAD:
¿¿¿¿QUÉ OS EVOCA EL NÚMERO 12????

exPresidència de la Penya Bogarde ha dit...

els dotze apostols de Messi, representant de Déu a la terra.

Joan Patateta ha dit...

ben pensat. 12 al costat de Messi

Conrad Canaló Stewart ha dit...



12 /1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1=12
12 / onze(11) jugadors + un(1) entrenador = Barça
12 / onze(11) ninots + un(1) president = Real Madrid

Eureka!

cesc "gorgui" fortuny ha dit...

Pregunta apassionant: s'acosta el 12 de maig.
El 12 de maig és el cent trenta-dosè dia de l'any del calendari gregorià i el cent trenta-tresè en els anys de traspàs. Queden 233 dies per a finalitzar l'any.

Marta Coma ha dit...

M'agrada Messi amb el bigoti, Si el beso li estampo Bougois Rouge d'Amour del 44 i segur que li queda suspès en la pilosa. 12 pels del mostatxo, número de pels 12.
Una resposta amb aroma de petó marca de la meva casa.
Smuak smuak.

Marc Galí Reus Antiartista ha dit...


EL MEU DOTZE

"Les dotze van tocant.
Ja és nat el Rei Infant,
Fill de Maria.
Ja és nat el Rei Infant,
Fill de Maria, fill de Maria"


Per una vegada que ho faci no serà dolent. M'agrada escriure els meus propis poemes però hi ha ocasions especials que es pot tirar de tradició encestral i aquesta nadala ens recorda que a les dotze neix Messi. Espero haver encertat la pregunta formulada per sa Majestat El Madridista.

Marc Galí
(sempre i sempre més, amb la vènia del meu mestre Eduard Antiartista)

MADRIDISTA BANZAI 这是一个消歧义页 ha dit...

¡¡¡¡ GRACIOSOS !!!!
¿¿¿¿ O TAL VEZ IRRESPETUOSOS ????
PREGUNTO SOBRE EL NÚMERO DOCE, ERGO ESPERO RESPUESTAS.
LEO RESPUESTAS, ERGO LAS VOY A VALORAR CASO POR CASO:

MARQUI-TOS GALI-TO MENEA UNOS VERSOS INFANTILES, ERGO FALLA. MÁS AÚN SI HABLA DE MESSI-TO EL VIOLENTO.

MARTI-TA COMI-TA SE VA POR LOS CERROS DE ÚBEDA. ERGO, MARTI-TA FALLA.

GORGORI-TO LA CAGA CON FRENADOL. LO ENTIENDE SU GATO.

CANALONCI-TO DISTINGUE Y SELECCIONA LAS ESPECIES COMO UN CELADOR ORANGUTÁN, ERGO CANALONCI-TO APORREA SIN TON NI SON.

EX-PRESIDENTI-TO QUIERE SER MÁS PAPISTA QUE EL PAPA Y SOLO LE FALTA MENEAR UN ROSARIO Y HACERSE FRAILE CARTUJO. ERGO EX-PRESIDENTI-TO FALLA Y HUELE A SARNA.

PATATI-TA GRITA COMO UN BOBI-TO Y NO APORTA NADA ORIGINAL. ERGO PATATI-TA NO DA PARA MÁS EL POBRE.

PERO PERO PERO PERO LA RESPUESTA ES:

12 COPAS DE EUROPA EN CIERNES
12 COPAS DE EUROPA EN CIERNES
12 COPAS DE EUROPA EN CIERNES
12 COPAS DE EUROPA EN CIERNES
12 COPAS DE EUROPA EN CIERNES
12 COPAS DE EUROPA EN CIERNES
12 COPAS DE EUROPA EN CIERNES
12 COPAS DE EUROPA EN CIERNES
12 COPAS DE EUROPA EN CIERNES
12 COPAS DE EUROPA EN CIERNES
12 COPAS DE EUROPA EN CIERNES
12 COPAS DE EUROPA EN CIERNES
12 COPAS DE EUROPA EN CIERNES
12 COPAS DE EUROPA EN CIERNES
12 COPAS DE EUROPA EN CIERNES

12 COPAS DE EUROPA EN CIERNES
个消歧义页 BANZAI CULEBRA, ERGO SOMOS SUPREMOS.

NICNU ha dit...

Morgen,

M'he llevat coix. Ahir em va caure una poma damunt del dit gros del peu dret.


Danke per l'atenció.
Öbs Neubaten.

NN

Dick Turpin Mojals de Manresa ha dit...

NICNU, estimat, jo tinc tirites i pomada.
Si en vols...

Visca el Barça!

NICNU ha dit...


Morgen, Herr Turpin!

Entenc l'oferiment del Senyor Turpin com una decisió seriosa.
Lamentaria que es tractés d'una estratagema destinada a fer riure.
Riure per riure i sense una inevitable pessigolla física és d'imbècils.
Si el senyor Turpin em vol enviar les tirites i la pomada, només puc dir que ho faci arribar al conseller de sanitat senyor Comín i ell ja em coneix d'altres ocasions.

Danke Öbs Neubaten

NN

MADRIDISTA BANZAI 这是一个消歧义页 ha dit...


PORRA CACHIPORRA, ERGO YO HABLO CON PROPIEDAD Y SIN PREMURA:

ATLÉTICO DE MADRID 0
REAL MADRID 4

¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿ DUELE ??????????

Dick Turpin Mojals de Manresa ha dit...

Nicnu, tinc un didalet que em vaig posar al dit del peu un dia que em vaig trencar l'ungla mentres intentava tallar-la amb les tisores i crec que pot servir.
També l'envio al conseller?

NICNU ha dit...

Morgen, Herr Turpin: Tot el que s'hagi de fer que es faci amb seriositat pristina.
Ja he explicat el quit de la qüestió: El conseller de sanitat.
Danke Öbs Neubaten.
NN

MADRIDISTA BANZAI 这是一个消歧义页 ha dit...

DOCE ES 12
DOCE ES 12
DOCE ES 12
DOCE ES 12
DOCE ES 12
DOCE ES 12
DOCE ES 12
DOCE ES 12
DOCE ES 12
DOCE ES 12
DOCE ES 12
DOCE ES 12
DOCE ES 12
DOCE ES 12
DOCE ES 12
DOCE ES 12
DOCE ES 12
DOCE ES 12
DOCE ES 12
DOCE ES 12
DOCE ES 12
DOCE ES 12
DOCE ES 12
DOCE ES 12
DOCE ES 12
DOCE ES 12
DOCE ES 12
DOCE ES 12
DOCE ES 12
DOCE ES 12
DOCE ES 12
DOCE ES 12
DOCE ES 12
DOCE ES 12
DOCE ES 12
DOCE ES 12
DOCE ES 12
DOCE ES 12
DOCE ES 12
DOCE ES 12
DOCE ES 12
DOCE ES 12
DOCE ES 12
DOCE ES 12
DOCE ES 12
DOCE ES 12
DOCE ES 12
DOCE ES 12
DOCE ES COMO MUCHOS GRITOS DE ALEGRÍA BANZAI 这是一个消歧义页

exPresidència de la Penya Bogarde ha dit...

Estas equivocat del tot, madriles!

Final Xampinyons: Joventut de Torí / Real Castor. 1-1 + penals.

a) Primer gol en pròpia porta de Cristiano per sota les cames de Keylor Plastas.
b) Empata el Madrid amb un gol de rebot en el cul de l'arbitre i aquest valida la jugada (previ Whatsapp de Florentónguez).
c) Pròrroga. Empat.
d) Penals. Primer penal: Alves. Penal decisiu: Higuain. Així fa més mal i s'olora una revenja antològica....
e) Pilota d'or BUFFON.

Annex i balanç:
La lliga a can Barça i temporada en blanc a la Casa Blanca.

Bogardisme.

NICNU ha dit...

Morgen, Herr Turpin!
Hallo, hallo?
No tinc notícies de la pomada. No tinc notícies de les tirites.No tinc notícies del didalet. Demandes serioses, ofertes proporcionalment serioses. Vaig indicar el protocol de lliurament.
Hallo, hallo? Herr Turpin?
Encara em fa mal el dit gros del peu dret. Una poma endurida, és més que una poma.
Es pot considerar com una poma alemanya. Rígida, pètria, fornida, aspra.
Danke, Öbs, Neubaten

NN

Joan Patateta ha dit...

Nicnu
i si proves amb la seguretat social, segur que per urgències et posen la tirita, et fan una recepta de pomada i el didalet el pots trobar a la merceria del poble, com a molt pagar un parell d'euros i encara et queda per la propina.

NICNU ha dit...


Herr Johannes Cartoffel-Klein!

M'ho prenc com una broma que no fa riure
o m'ho prenc com una seriosa recomanació.

NN


<< Cartoffel-Klein = Patata petita = Patateta >>

NICNU ha dit...

< Klein > es com dir-ho a la prussiana,
però el teu cognom adaptat a l'alemany modern quedaria com:
< Johanness Lützel-Cartoffel >
Amic: espero la teva supina gratitud.
Em puja la mosca al nas i a vegades un nas amb mosca pesa més que un dit amb poma.
Danke

NN

Joan Patateta ha dit...

Hi ha coses que fan que un home sigui feliç i jo en vull dir tres de les coses que em fan molt feliç. Ser de la Penya Bogarde, haver recuperat l'autoestima quan em miro al mirall i veig la meva boca poderosa i ara aquesta del meu cognom en alemany.

Arnau Xarrampió ha dit...

Crec que guanyem la lliga

Joan Farregarde ha dit...

jo no ho crec, jo ho celebro i aviso: Està fet.

Alfredo Amestoy ha dit...

Cunde el optimismo,
pero deberemos estar al loro con la mafia.
Jana me advierte que seamos cautelosos.
El Real Madrid porfía en los despachos del jerifalato mundial.
Por tesón no será

Marc Galí ha dit...

La poesia del cap de setmana.

ANSIETAT DE LA CARLINGA

Amb els teus cucs oberts ompliries l'establia
on el teu cos cabut fóra el meu senderi,
i el teu pancreas, que té la curva impertinent,
daria el dringar atroç del fogot de la dansa.

Obririen l'espai esglais d'esgarrifança,
i entorn del cocsis silenci, una viga ardent,
fingiria en en el tanoca veí un ample firmament
on aus taciturnes farien contraband i sopa.

I hauríem, de la verdor, els til·lers més rebels:
monstres que ordenaries en la buidor dels gels
i anirien a bufar a l'ocàs de la malalta

on caguen a lliure faixa com uns bombins ...
Jo et planxaria el ventre com una immensa capa
i tu em sol·lictaries que te'l planxés per dins.

Encara que en el fons del ventre només posi BARÇA.


Amistosament i sempre amb el consell amic del meu amo Eduard Antiartista de Reus.

Marc. Reus 2017.

MADRIDISTA ︻╦╤─ BANZAI ha dit...

AHORA ME ESTOY CABREANDO Y ES LA PRIMERA VEZ QUE ME PASA.
A PARTIR DE AHORA VOY A EMPLEAR OTRO TIPO DE FIRMA.

MADRIDISTA ︻╦╤─ BANZAI

COTORRAZOS.

MADRIDISTA ︻╦╤─ BANZAI ha dit...

AHORA ME ESTOY CABREANDO Y ES LA PRIMERA VEZ QUE ME PASA.
A PARTIR DE AHORA VOY A EMPLEAR OTRO TIPO DE FIRMA.

MADRIDISTA ︻╦╤─ BANZAI

COTORRAZOS
AHORA ME ESTOY CABREANDO Y ES LA PRIMERA VEZ QUE ME PASA.
A PARTIR DE AHORA VOY A EMPLEAR OTRO TIPO DE FIRMA.

MADRIDISTA ︻╦╤─ BANZAI

COTORRAZOS
AHORA ME ESTOY CABREANDO Y ES LA PRIMERA VEZ QUE ME PASA.
A PARTIR DE AHORA VOY A EMPLEAR OTRO TIPO DE FIRMA.

MADRIDISTA ︻╦╤─ BANZAI

COTORRAZOS
AHORA ME ESTOY CABREANDO Y ES LA PRIMERA VEZ QUE ME PASA.
A PARTIR DE AHORA VOY A EMPLEAR OTRO TIPO DE FIRMA.

MADRIDISTA ︻╦╤─ BANZAI

COTORRAZOSAHORA ME ESTOY CABREANDO Y ES LA PRIMERA VEZ QUE ME PASA.
A PARTIR DE AHORA VOY A EMPLEAR OTRO TIPO DE FIRMA.

MADRIDISTA ︻╦╤─ BANZAI

COTORRAZOS
AHORA ME ESTOY CABREANDO Y ES LA PRIMERA VEZ QUE ME PASA.
A PARTIR DE AHORA VOY A EMPLEAR OTRO TIPO DE FIRMA.

MADRIDISTA ︻╦╤─ BANZAI

COTORRAZOS
AHORA ME ESTOY CABREANDO Y ES LA PRIMERA VEZ QUE ME PASA.
A PARTIR DE AHORA VOY A EMPLEAR OTRO TIPO DE FIRMA.

MADRIDISTA ︻╦╤─ BANZAI

COTORRAZOS