
L’AC Milan, rival al Gamper
www.fcbarcelona.cat
El 25 d’agost se celebrarà la 45a edició del Trofeu Joan Gamper amb l’AC Milan com a rival. El partit servirà per conèixer el Barça de Guardiola de la temporada 2010/11, a l’hora que també es voldrà agrair els anys que Ronaldinho va estar al club.
Ja és coneix el dia del Trofeu Joan Gamper d’aquest estiu i el rival que s’enfrontarà al nou Barça de la temporada 2010/2011. Aquest divendres a la tarda, el president Sandro Rosell ha informat que s’ha arribat a un acord amb l’AC Milan perquè aquest sigui el rival del torneig que organitza el club barcelonista i que serveix cada any per presentar la plantilla de la pròxima temporada. I el duel entre el Barça de Guardiola i un dels equips europeus més forts com és el Milan tindrà lloc el dimecres 25 d’agost.Segona visita del Milan
Reconeixement a Ronaldinho
Beso Iker Casillas y Sara Carbonero | ||||||
![]() | Beso Iker Casillas y Sara Carbonero, menos mal que se lo dio, no podía esperar mas!!! w |
cricket !!!!!!!!!!!
cricket !!!!!!!!!!!!!
cricket !!!!!!!!!!!
el nostre esport !!!!!!!!
Beso Iker Casillas y Sara Carbonero | ||||||
![]() | Beso Iker Casillas y Sara Carbonero, menos mal que se lo dio, no podía esperar mas!!! w |
Beso Iker Casillas y Sara Carbonero | ||||||
![]() | Beso Iker Casillas y Sara Carbonero, menos mal que se lo dio, no podía esperar mas!!! w |
CRICKET !!!!!!
EL MILLOR ESPORT !!!!!

8 comentaris:
LO VUESTRO ES DE JUZGADO DE GUARDIA.
TENEIS TODO EL BARCELONI-TA DENTRO DE LA ROJA Y OS METEIS A MERODEAR BASURA CON EL CRICKET
DESAGRADECIDOS
Madriles, ves marejant la perdiu que nosaltres us hem salvat la roja i ara anem a demostrar al mourhinho el que val una pentinadora elèctrica
hola amic Joan , si els madridites volen guanyar alguna cosa els recomano que s'apuntin a la lliga de cricket ( tampoc això els assegura cap títol) ja que els nostres jugadors , tot i estar segrestats a Sudàfrica, els han ensenyat els secrets del bon futbol però no crec que n'hagin après gran cosa.
Interessant la teva pentinadora elèctrica, ja la veig funcionant a plè rendiment el dia que juguem contra els madridites .
fins aviat ...
LO VUESTRO ES PEOR AÚN PUES DESTILA SAÑA Y RESENTIMIENTO
AHORA A TRAGAR SELECCIÓN.
PRONTO A CAGARSE EM LOS CALZONCILLOS
PUES...PUES...PUES
SOLO UN NOMBRE YA OS PONE EL CULETE DE DIARREA,
EL NOMBRE QUE OS CAUSA DOLOR...
MOURINHO
!!! espectacular i històric !!! tots els madridites corejant els noms de Xavi, Iniesta, Puyol, Piqué, Busquets, Pedrito,Villa , Valdés i el "futurible" Cesc ... amb un parell o tres més hauríeu acabat cridant !!! Barça, Barça !!!
jajajajaja !!!
pensa xavalet madridita que tots aquests jugadors us vindran a visitar al vostre camp , abans us enviarem tones de dodotis .......
fins aviat !!!
LA ENVIDIA CORROE EL SEBO DEL BARCELONITIS-MO DE PIZARRÍN QUE NO ADMITE EL PODER DE ATRACCIÓN DE LA ROJA.
GUARDIOLI-TA ES EL APRENDIZ DE BRUJO DEL MAESTRO INCONTESTABLE QUE NO ES OTRO QUE DON VICENTE DEL BOSQUE.
DON VICENTE DEL BOSQUE HA EDUCADO LOS NIÑOS DEL BARCELONI-TA PARA POSEER EL DON DEL BUEN COMPAÑERISMO Y ESTOS SE HAN DEJADO DE MONSERGAS GUARDIOLI-TAS PARA ABRAZAR EL ARTE DEL FUTBOL DE LA ROJA.
BIENVENDOS LOS BARCELONI-TAS DE LA SELECCIÓN QUE HAN PASADO DEL MAESTRILLO GUARDIOLI-TA AL CATEDRÀTICO DEL BOSQUE.
BIENVENIDO SEAN AQUELLOS QUE ABANDONAN EL EQUIPITO PARA ABRAZAR EL OLIMPO DEL BUEN FUTBOL DE VICENTE DEL BOSQUE.
MORALEJA: VICENTE DEL BOSQUE ES EL SENDERO QUE LLEVA A MOURINHO.
¿¿¿¿¿ DUELE ?????
MOURINHO PIDE A FLORENTINO QUE FICHE A PEDRO.
¿¿¿¿ DUELE ????
PUES A TOMAR CALMANTE VITAMINADO DE LA ABUELA LEOCADIA
vostè madriles no pot viure sense nosaltres, gràcies
Visca visca els bogardes també a l'estiu
Publica un comentari a l'entrada