PENYA BOGARDE. LA PENYA DEL BARCELONISME PROLETARI

Tribuna Winston
Bogarde. L'organ oficial de la Penya Bogarde de Premià de Mar. LA PENYA QUE MAI FALLA.
Òrgan d'expressió oficial de la Penya Bogarde, fundat l'any 2007 del segle XXI a la vila de Premià de Mar / El Maresme / Països Catalans / Univers / Tot.


dissabte, 27 de febrer de 2010

PEDRITO, ÉS, POSSIBLEMENT EL MILLOR JUGADOR DE FUTBOL DE TOTS ELS TEMPS


La realitat és aquesta. Pedrito, és possiblement el millor jugador de futbol de tots els temps. Els ignorants li diuen Pedro, els de TV3 -curts com són- ni l'anomenen. La Penya Bogarde, senzillament, el va descobrir i així estem. Pedrito. Pedrito el gran. Pedrito el diví. Pedrito, el marit prohibit de la Moreneta. Pedrito viu una profunda història d'amor amb la Mare de Deu de Montserrat.



Pedrito la clava i demostra el que nosaltres sempre hem dit: Pedrito és, possiblement, el millor jugador de futbol de tots els temps. Màlaga -terra de xipirons i llamàntols- ha caigut als peus del nostre futbol. Només 2 a 1, però el suficient per recordar que ja hem guanyat la lliga i que seguim sense rebre els honors dels rivals. No hi ha punyetera manera de que ens facin el passadís.



Saludem Pedrito, el marit ideal de la Moreneta!

I ara parlem del tongo absolut del Tenerife que s'ha deixat fer uns gols (lletjos, antiestètics i dubtosos) per un Real Madrid totalment lliurat al ball de maletins. S'ha de reconeixer que Florentino té unes arts crematístiques molt acusades.


Gasta barbaritats per comprar arbitres, per pagar talonaris sense limit, per apanyar partits, per vulnerar quinieles, per fitxar paquets portuguesos i brasilenys o per protagonitzar la més escandalosa de les capitalitzacions esportives possibles. Però té un punt d'ignorant: Florentino no és conscient que la lliga ja fa dies que l'ha guanyat el Barça. Un "derroche" de diners absurd, inhumà i cruel. Mentres la crisi fa mal a tota la gent treballadora i als pobres d'arreu del món, arriba aquest senyor i llença la casa per la finestra.




Total, per mostrar a un tal Cristiano pentinat com un gall dindi que no sap ni el que és una pilota.

74 comentaris:

MADRIDISTA GANADOR Y FELIZ ha dit...

SIGUE LA FANTASÍA Y LA CEGUERA DEL BARCELONI-TA QUE AYER SE ARRASTRÓ ANTE EL MALAGUI-TA PERO...
TENGO UNAS GANAS TITÁNICAS Y SATURNALES DE DECIR A TODO EL MUNDILLO BARCELONI-TA ESTO:

EL REAL MADRID ES UNA MÁQUINA DE FELICIDAD ...

ONCE GOLES EN DOS PARTIDOS....

EL MEJOR EQUIPO DEL MUNDO
AJAJAJAJAJAJA
AJAJAJAJAAJAJ
JAJAJAJAJAJAJA
JAJAJAJAJAJAJA
JAJAJAJAJAJAJA
JA
JA
JA
JA
JA
JA

CRÓNICA DE MARCA

1. Remates de primera. Dieciséis goles con lo que queda de temporada por delante ya es una marca importante como para comenzar a pensar que el "Pipita" puede terminar siendo un goleador acreditado. De lo que no se puede dudar es de su evolución ante el gol. De desesperarse y desesperar al prójimo fallando unos contra uno ante el portero a una efectividad altísima cada vez que encara y remata.

Su especialidad son los goles de primera, al primer toque, según le viene, como ayer hizo el primero con la derecha y el segundo con la izquierda. En el primero el pase le llegaba en profundidad y corrió al hueco para armar el remate. En el segundo, el pase le llegaba lateral y él atacó el balón desde atrás, llegando en carrera. Para completar su faena suyo fue el pase al hueco en profundidad a Kaká del tercero. El gran acierto del argentino está siendo la aceleración de las acciones. Ya no controla ni pierde un segundo. Ahora recibe y dispara. Gol.

2. Más contragolpe que elaboración. Aunque tiene bastante más la posesión del balón que a principios de temporada e intenta hacer un juego más combinativo, la realidad es que el Real Madrid es más efectivo cuanto menos mastica las acciones. Casi todos sus goles llegan en pocos toques y casi siempre en balones en perpendicular a los espacios que encuentran sus delanteros. Ayer no fue una excepción.

Los de Pellegrini se sienten cómodos cuando salen desde atrás y explotan la velocidad de sus hombres de arriba. Los laterales aprovechan que los pasillos de sus bandas están libre, Granero se incorpora al ataque cuando el equipo tiene el balón y Kaká, Higuaín y Cristiano son tres bengalas. Ese estilo le está dando resultados, sobre todo ante la puerta contraria y poco a poco los goles se reparten entre varios jugadores, no son exclusividad de uno.

3. Las ocasiones del Tenerife. El Barcelona le metió cinco y el Madrid otros cinco, pero en ambos partidos los de Oltra tuvieron sus ocasiones de marcar. Más, incluso, de las que habitualmente les suelen crear a estos equipos que defienden con la posesión del balón, más los azulgrana que los blancos. Es loable la forma de entender el fútbol del Tenerife que es la forma de entender el fútbol de su entrenador. Nunca renuncia al ataque, aunque el contrario sea tan superior como ayer lo era el Madrid y después confirma su buen trabajo con un buen repertorio de jugadas de estrategia que va desde saques de banda largos -jugada del primer minuto que saca Albiol-, córners y faltas laterales.

Eso sí, como MARCA había descubierto las señas de sus jugadas a balón parado, ayer las cambió y de la mano a la cabeza y la mano en el pecho se pasó a levantar un brazo en horizontal y los dos a la vez por encima de la cabeza. Eso es improvisar.

Llançá insisteix ha dit...

tres preguntes personals al que signa "madridista":

primera:
ja saps que estas molt obsesionat amb el Barça?

segona:
saps el que és u retrovisor?

tercera:
saps el que és un passadís?


I ara tres consells:

primer:
tens síndrome-Barça. Pren pastilles!

segon:
no surtis a la carretera sense retrovisor. Pots prendre ma!

tercer:
sigues educat. Fes passadisos i saluda els campions!

Amics de la Penya:
aquest cap de setmana soc a Llançà i recordo molt clarament que des d'allí, a la caseta de les vacances, vaig entrar un dia en aquesta web i no la he deixat mai.

FELICITATS

MADRIDISTA GENEROSO ha dit...

BUENO BUENO, AVISO POR SI LAS MOSCAS:
EL VERMUTILLO DE ESTE DOMINGO HA SIDO DE LO MÁS SUCULENTO:

ACEITUNAS RELLENAS
BOLSA DE PATATAS DE CHURRERO
GUINDILLAS CON CEBOLLITAS
BERBERECHOS GRANDES COMO PUÑOS
UN VERMUTH CINZANO CON ACEITUNA
DOS HUEVOS RELLENOS
Y PITALINES

LOS PITALINES SON UNA MODALIDAD LOCAL
DE LO QUE PODRÍA SER EL CENTOLLO CATALÁN.

Y ... ¿A QUÉ VIENE TODO ESTO?
PUES AL SIMPLE DESEO DE GOZAR POR TODO LO ALTO DE ESTA FELICIDAD LLAMADA REAL MADRID.

ESTAMOS BORDANDO UN FUTBOL DE POSTÍN.

PERO... ¿HABEIS VISTO COMO MARCA EL PITITA?
PERO...¿HABEIS NOTADO EL MOVIMIENTO VELOZ DE KAKÁ?
PERO...¿HABEIS COMPROBRADO LA COMPETIVIDAD Y LA GENEROSICAD VIRTUOSA DE CR9?

ESTO DE CRISTIANO EMPIEZA A SER DE OTRA GALAXIA, JAMÁS SE HA DADO UN CASO DE JUGADOR DE TAL CALIDAD, VELOCIDAD, BOLEA, POTENCIA, CINTURA, CONTUNDENCIA Y PODERÍO.

LAMENTO DECIR A LOS BARCELONI-TAS QUE EL PROBLEMA QUE TENEMOS LOS MADRIDISTAS ES QUE NECESITAMOS CONTROLAR LA CRUELDAD ANTE LA QUE SE AVECINA EN EL BERNABEU PARA CUANDO EL DIEZMADO Y DECADENTE BARCELONI-TA SE MUESTRE ANTE EL SUPER-REAL MADRID.

TENEMOS UN PROBLEMA:
O GOLEAMOS A LA BAJA CON UN 5 A 0
O NOS ESMERAMOS A TODA REGLA Y BATIMOS TODOS LOS RECORDS DE EFECTIVIDAD.

ME VEO CON UN MARCADOR HISTÓRICO CERCANO AL GUARISMO "10" ... Y EXPIDIENDO UN CERTIFICADO DE DEFUNCIÓN AL GUARDIOLISMO Y AL PROYECTO LAPORTA.

ME VEO HACIENDO DAÑO Y SOY PACIFISCTA

Antonio Andolini ha dit...

Madrid ponte en ponpa que los supositorios Bogarde son muy grandes, ponte vaselina y si no tienes un pescaito frito estara bien, que a ti te salen por las orejas. Ui, es verdad que a vosotros los madridistas se os caen los supositorios, por eso os tuvimos que poner 6.
La proxima vez no seran de glicerina sino de nitroglicerina.

PRESIDÈNCIA ha dit...

madriles: això de menjar "pitalines" és una farsa, he buscat la wikipèdia i res de res, un invent com una casa.

llançà: ets genial, segueix així, el teu enginy és la viva mostra de que la gran familia blaugrana som llestos i gent de caràcter i cultura.

KaliKenyo ha dit...

Diuen que el fòsfor que porta el peix ajuda als estudiants. En concret diuen que va be per les matemàtiques.
Medridista, tu deus ser l'excepció.
Tan de marisc i "pescaito" no t'han sevit per entendre que estar a dos punts és senzillament estar per sota, ser inferior, no ser el primer.
A més, sou uns abusa-modestos. Nosaltres quan joguem amb equips modestos senzillament els hi donem oportunitats, els ensenyem a jugar i no n'abusem. Fem amics i organitzem costellades i calçotades.

Lo Pitita ha dit...

ja vaig avisar, lo pitita no perdona i es diu Higuain

ala madrid i en català de LLEIDA

Anònim ha dit...

au ja torna el virus pipita i des de Lleida, mira per on un botifler

Lo Pitita ha dit...

anònim: a mi no em censures ni amb tippex i et dic que aprenguis a escriure el meu nom, no em dic Pipita, em dic Pitita i a Lleida fem el que volem i no rebem ordres de la capital centralista de barcelona.
i tu si que ets un virus, nengggg

t'has enterat maco?

PRESIDÈNCIA ha dit...

Què serà que quan arriba Lo Pitita comença la bronca en aquest blog agradale, amical i culte?

Lo Pitita ha dit...

sou molt dictadors per dir que un lleidatà és botifler per ser del Real Madrid i si jo ho soc, què passa¿ eh? què passa collons? què passa cony?
què i què i què i què?

Higuain és lo pitita i toca la bola de collons

heu llegit bé?

repeteixo: DE COLLONS.

Sant Joan Baptista de La Salle ha dit...

mal parlat. Pitita, ets un maleducat.

HUGO CHAVEZ ha dit...

amigos bogardenses.


Esto del madridista y del Pitita lo puedo arreglar yo.

Os pido a cambio que me pongais en el blog vestido de azulgrana con mi boina bolivariana y el resto de la faena es cosa mía.

HUGO CHAVEZ
Presidente de la República Bolivariana de Venezuela

MADRIDISTA ABRE-PICOS ha dit...

¡¡¡¡¡¡ DIOS MÍO !!!!!!
POR UN LADO REGAIS EL MUNDO CON EL LÍQUIDO DE LA MENTIRA.
POR OTRO LADO INSULTAIS A UN MADRIDISTA MÁS QUE SE DICE DE LÉRIDA Y EN LA LENGUA CATALANA MÁS LUMINOSA SE DECLARA PARTIDARIO DEL REAL.
POR OTRO LADO OSAIS HABLAR DE QUE SOMOS ABUSONES COMO DICE EL MUSTIO CALIQUEÑO.
POR OTRO LADO NO ESTAIS NUNCA DE BIEN QUERER NI DE BUEN HUMOR.

¿¿¿¿¿¿HACEN FALTA MÁS PRUEBAS PARA DEDUCIR QUE ESTAIS TOTALMENTE PERDIDOS ANTE EL EMPUJE BLANCO???????

PUES MIRA POR DONDE QUE YO ESTOY DE BUEN HUMOR Y ME DISPONGO A LLEVAROS LA RISA DE UN BUEN CHISTE

UN CHISTE PARA ALEGRAR VUESTRAS MENGUANTES CARAS DE CONDEMOR. UN CHISTE BUENO Y CON EL PERMISO DE VUESTRO NUEVO AMO Y SEÑOR EL BOINA ROJA CHAVEZ.

ESTE ES EL CHISTE:

SABEN AQUEL QUE DIU QUE UN PESCADOR PEQUEÑAJO SE ACERCA AL MALECÓN Y DICE VER LOS PECES DESDE LA SUPERFICIE AUNQUE ESTOS SE MENEEN A DIEZ PIES DE PROFUNDIDAD. DIU QUE LOS PECES CUANDO MIRAN HACIA ARRIBA DIU QUE VEN EL PESCADOR COMO OJEA. Y UN PESCADOR GORDO LI DIU AL MIRÓN QUE "CORCHILIS CON TU VISTA MAESTRO" Y EL PESCADOR MIRÓN LI DIU QUE "PARA MIRAR ESTRELLAS COMO TÚ QUE ESTAS LEJOS BIEN QUE LAS VES Y YO SOLO MIRO A DIEZ METROS LOS PECES QUE TU NO VES DEL LIO QUE TIENES" Y SE PELEAN.

ESTE CHISTE PEDAZO BUENO Y CACHO MOLÓN DE EUGENIO ES PARA PENSAR EN LOS PECES QUE PESCA EL MADRID Y EL DESASTRE DEL BARCELONI-TA QUE SOLO MIRA LO LEJANO Y SE PIERDE A SIMPLE VISTA.

VENGA CHAVALES, MUCHACHADA, VENGA A PENSAR EN LA MORALEJA
MORALEJA
MORALEJA DE CATALEJA
CATALEJA FEMENINO DE CATALEJO
CATA Y LEJO
CATA Y LEJA
A CATAR BUEN VINO


¿¿¿¿¿¿ESTAIS ALLÍ CULEROS??????

pipitacaquita ha dit...

Jo ja tremolo amb el pipita pita gol xupa xups per a nens i nenes de bolquers cagats.
au vinga que tinc ganes de riure una miqueta.
Aqui de Barna en som ben pocs però per aixecar braços no ens fa falta cap pera llimonera que de gamades no en volem.

Anònim ha dit...

Que no us distreguin aquests melindros, i penseu amb la socia honorifica la senyora Belluci, que te dues bones raons, raons rodones com les pilotes, com les pilotes de Bogarde.

"Tati-Pagès-Soulbizarre" ha dit...

Quin xiste més raro, aquest madridista no fa riure o jo soc tonto

MADRIDISTA QUE RIE ha dit...

YA SOLO FALTABA EL PERDONAVIDAS DEL TATI QUE A FALTA DE BERBERECHOS NO TIENE SENTIDO DEL HUMOR

KaliKenyo ha dit...

Madridista, aquest cop t'ha quedat una presentació com de formatgets "queso en porciones"
Madridista que rie = La vache qui rit.
Simpàtic record de formatgets...però sense mala llet.

MADRIDISTA GÓTICO ha dit...

CUANDO YO VIVÍA EN PREMIÁ RECUERDO LA ERMITA DE LA CISA, LO DIGO PENSANDO EN QUE EL BARCELONI-TA DE AHORA ES UNA ERMITA PEQUEÑAJA COMPARADO CON LA CATEDRAL BLANCA

Ruben ha dit...

a veure tiu! a mi m'agrada el romànic i el gotic em sembla una tonteria i no m'estranya gens que un madridista faci catedralades

MADRIDISTA SENTIMENTAL ha dit...

MEQUETREFE A MI NO ME VAS A DAR CLASES DE ARQUITECTURA NI DE ARTE NI DE FUTBOL

PERO EN EL FONDO ESTOY LOCO DE AMOR POR TODOS AQUELLOS SERES NECESITADOS DE LA TIERRA Y QUIZAS LOS DEL BARCELONI-TA ME NECESITEN CON UNA AYUDITA

OS QUIERO

Stop fals amor ha dit...

L'amor d'un madridista pot ser verinós i jo no cauria a la trampa

és EL ABRAZO DEL OSO Y DEL MADROÑO

Lo Pitita ha dit...

Mireu mireu com toca la bola lo pitita i mireu lo món que està boig i no vol dir la veritat de que és lo pitita el rei de la pilota

Rodolins ha dit...

Pilota i carn d'olla pipita a la cassola.
Bisbes i monjos a la catedral no valen ni un ral.

L'enveja us menja.
I em foto un fart de riure amb tot el vostre poder mediàtic digne de psiquiatric.
Sou com nens petits sense piruleta ni mamar de cap teta.

asturies puxa puxa barça ha dit...

aixó es posa de Mirinda

però amb sidra millor

puxa asturies
luis enrique
quini abelardo


barça campió
sporting sempre a primera
molinón obert al barça
nou camp als asturianus

anus

anus

puxa i pitita ecs

Versets ha dit...

Els de Lleida som la pera i ens agrada la terra,
per això, no tenim complexos i fem de pagesos.

Sobren alguns que es creuen entesos
i els fotrem al cuarto dels mals endreços.

No embrutis el nostre poble que va neixer noble.
No embrutis la nostra historia amb tanta mala caboria.

No vals ni una engruna
del pa que treiem de la runa,
que prefereixes ser d'una tuna
abans que ser rotllana
de la nostra sardana.

Gent com tu, amics de la capital, tan sols voleu fer mal
i de tan modernets que sembleu,
merda i orina recollireu.

Lo Pipita ni pita ni te tita.

Pagés del tros ha dit...

Ja lo fotrem bé ja amb aquest xulet sense xiulet del pitipiti no se qué.
Al tros pencant cada dia el voldria veure jo en comptes de fer tan el marrec amb la corbateta i el bastonet.

KaliKenyo ha dit...

Avui gran reportatge d'animals salvatges al canal National Geografic:
"Las morsas rojas juegan con las ocas gabachas"

¡¡No a les seleccions!!

font de problemes i lesions.

Anònim ha dit...

vull un gall dindi

FLORENTINO PÉREZ ha dit...

EN ESE "TROS" CONSTRUIRÉ UNA URBANIZACIÓN

MADRIDISTA AGRADECIDO ha dit...

GRACIAS JUGADORES BARCELONI-TAS POR HACER GRANDE A LA ROJA...

GABACHOS 0
ESPAÑA 2

El colos de Rodas ha dit...

madriles, ets un sàdic o un faune?

MADRIDISTA EN EL CIELO ha dit...

ME PREGUNTO SI ES NECESARIO INSULTAR PARA CRITICARME O PARA VOCEAR CONTRA EL MEJOR EQUIPO DEL MUNDO.

PERO DE PRONTO ME DEJO DE HACER ESTA PREGUNTA Y LO ATRIBUYO A LOS NERVIOS CASCADOS QUE TENEIS ANTE EL ÍMPETU BLANCO.

POR AQUI LLUEVE...¿LLUEVE EN CATALUÑA?

PERO LLUEVEN CAMARONES Y ALEGRÍAS.


EQUIPAZO BLANCO Y POBRE SEVILLA QUE LOS VAMOS A FUNDIR COMO AL LYON

Lo Pitita ha dit...

madridista ets lo meu amic i et demanao d'anar junts contra aquesta penya sádica

a veure si no podré ser merengue per ser lleidetà que soc lo torment del Segre

lo pitita

MADRIDISTA MIRA Y OTORGA ha dit...

NO ACEPTO TU OFERTA, QUERIDO PITITA.
TENGO CIERTAS DUDAS DE QUE SEAS REALMENTE DE FIAR. PERO ALBERGO ESPERANZAS DE QUE SEAS REALMENTE MERENGUE Y QUE SEA CIERTO TU MADRIDISMO YA QUE MERECERÍAS LA CRUZ BLANCA DE DON RAIMUNDO SAPORTA EN CASO DE QUE SE CONFIRME QUE UN LERIDANO O ILERDENSE SEA LO QUE PARECE.
DE MOMENTO PREFIERO DUDAR PERO SIN RECHAZAR TU MANO TENDIDA.

APROVECHO PARA BRINDAR CON CAVA CATALÁN Y DESDE MI PESA HARTA DE CALAMARES Y MI BRINDIS ES POR ANTICIPADO PARA CELEBRAR EL LIDERATO DE ESTE FIN DE SEMANA.

VENGA PORRA:
REAL MADRID 4
SEVILLA 0

ALMERÍA 2
BARCELONI-TA 1

Y SALTA EL CORCHO DE LA BOTELLA Y SE ESPARCE LA ESPUMA POR LA MESA Y LAS BURBUJAS SE PONEN A BAILAR Y SOY MÁS FELIZ QUE LAS CASTAÑUELAS DE LA ESCUELA DE JOTA DE ZARAGOZA EN PLENO

A BEBER, A BEBER Y A APURAR
LAS COPAS DEL AMOR

YEPA
YEPA
YEPA
YE
YE
PA
PA
YEEEEEEEEEE
PAAAAAAAAA
YEEEEEEEEEEEEEEEEEPAAAAAA!!!!

........YUPI.........
.......¿¿¿ QUÉ TAL CON EL YUYU BLANCO ????

BARCELONI-TASL, AYYYY AYYYY

YUPI
YUPI
YUPI

Y AHORA UN CUENTO DE TERROR:
"VA DRÁCULA DE NOCHE Y SE PLANTA EN LA CALLE MAYOR, PASA UN TAXI FEO DE BARCELONA Y CON ESTAS QUE DRÁCULA MUESTRA EL COLMILLO Y EL DEL TAXI FEO SE LE CALA EL MOTOR...EL TAXISTA SE DA DE BRUCES CON EL CRISTAL...UHHH UHHHH
¿QUÉ CUELGA DEL CRISTAL????
UN CRUCIFIJO, UN BANDERÍN DE ESTEPONA Y EL ESCUDO DEL BARÇA...
QUE MIEDO PUES DE VER COMO UN DRÁCULA PROVOCA UN ACCIDENTE DE UN TAXI FEO Y QUE EL TAXISTA LA PALMA EN UN AMASIJO DE CRUCES, BANDERINES Y CORTINITAS DEL BARÇA...

BARCELONI-TAS:

ESOS DIENTES, COMO CASCABELEAN, TRRRRR
TRRRR TRRRR TRRRR DENTADURA QUE TIEMBLA
ASÍ TRRRRTRRRRRTRR TA TA TA TA TA TA

MADRID ACOJONA, TOMA ASPIRINA PERO JA AJAJJAJAJA JAJAJAJA


ASPIRINA BLANCA PARA EL REUMA DEL ZOQUETE

Anònim ha dit...

Cansinos, cansinos i pesats.

Joan Estruch ha dit...

l'humor del madridista em sembla caspós, franquista i de Chiripitiflautico amb els seus yupi, yupi i tota la graciositat aquella dels temps de la Valentina, el Capitán Tan, Locomotoro, el Tío Aquiles, Los hermanos Mala Sombra, el oso Buco, el oso Buquito y l'escenari de cartró pedra. També em recorda Bigote Arrocet, La Casa del Reloj i Maria Carmen y sus Muñecos ballant amb Alfredo Amestoy i Amancio, Gento y Pirri amb la copa del Generalísimo a Chamartín. I posat's a veure quina actualitat té aquest madridista, més que camarons i xipirons, el que veig és Esperanza Aguirre, el PP, el Bigotes i Rosa Díaz ballant un xotis amb bufanda blanca.

"Tati-Pagès-Soulbizarre" ha dit...

Amic Estruch, t'has converit en un magnific cronista de la nostra generació marcada per aquells monstruosos programes i partits de futbol que recordes. Ets un excel·lent interpret dels mals temps que corren, doncs saps situar correctament les coses i comparar-les amb els temps de plom i mal règim. I el més fotut és que la caverna viu temps de perfecta normalitat. Ara bé, el cas del Madridista, tot i ser com has explicat, no deixa de ser interessant i ens serveix de guia per no fer allò que ens diu i seguir el nostre camí de glòria, esport i bogarditat.
Gràcies Estruch ! Gràcies per visitat aquest blog !

orlando ha dit...

aqui hay tomate

josé damm ha dit...

aqui hay cerveza

Felisa Abracadabra ha dit...

aqui hay sexo

el gato con botas ha dit...

aqui hay gato encerrado

madroño ha dit...

aqui hay oso

oso ha dit...

aqui hay madroño

todo ha dit...

aqui no hay nada

nada ha dit...

aqui hay de todo

gato azul ha dit...

aqui hay peste blanca

grana ha dit...

aqui hay caca blanca

winston ha dit...

aqui hay bogarde

rubio ha dit...

aqui hay tabaco

rubio ha dit...

aqui hay tabaco

fósforo ha dit...

aqui hay cerillas

bazooka ha dit...

aqui hay chicle

piper ha dit...

aqui hay menta

boca ha dit...

aqui hay voz

ojo ha dit...

aqui hay vista

nariz ha dit...

aqui hay olfato

picasso ha dit...

aqui hay arte

citroën picasso ha dit...

aqui hay coche

tirita ha dit...

aqui hay dolor

palabras ha dit...

aqui hay hechos

musgos ha dit...

aqui hay helechos

pareceres ha dit...

aqui hay contraste

luna ha dit...

aqui hay sol

dinámico ha dit...

aqui hay duo

dinámico ha dit...

aqui hay duo

colonia ha dit...

aqui hay jabón

allí ha dit...

aqui

peret ha dit...

aeiou

peret ha dit...

aeiou

como tú ha dit...

borriquito

rumba ha dit...

tu ru rú

capsula ha dit...

cohete