PENYA BOGARDE. LA PENYA DEL BARCELONISME PROLETARI

Tribuna Dirk
Bogarde. L'organ oficial de la Penya Bogarde de Premià de Mar. LA PENYA QUE MAI FALLA.
Òrgan d'expressió oficial de la Penya Bogarde, fundat l'any 2007 del segle XXI a la vila de Premià de Mar / El Maresme / Països Catalans / Univers / Tot.


dimarts, 2 de setembre del 2025

EL BLOG BOGARDISTA ÉS LA MILLOR EINA INFORMATIVA QUE TENIM + JA SOM AQUÍ

LES COSES MOLT CLARES I ACTUALITZADES

Primer de tot direm que en vam etzibar sis al València. Després direm que vam fer feina rodona per 1 a 2 a Castellnou d'Anglaterra i per la qual cosa ja tenim la Xampions a tocar. 



Després volem deixar constància de que Flick és més bona persona, bon entrenador i expert en Football que el tal Bordalás. Resultat pel boc gros de 3 a 0 i feina feta i rodona. Bordalás fins i tot fa trampes capilars!



En quart lloc volem celebrar la bola daurada de l'Aitana Bonmatí. Onada de catalanofòbia a la vista!




Lamentem el trist espectacle del pare de Lamine... i passem de llarg del gandul Dembélé


De fet som insuperables i el Podrit es menja amb patates el seu ostracisme institucional i esportiu.


............

............

.............

..................

......................

..........................

.....................................


 
Ja som aquí, lluny de les cavernes de Madrid i Barcelona. Lluny de l'antiperiodisme indecent. Som la Penya Bogarde i som el blog de referència internacional. Ens posem al dia i primer de tot el GAMPER que ja és nostre. Mostrem el moment en que Hansi Flick porta el trofeu a Can Francisquet en companyia de l'encarregat Oriol Sort i d'en Winston Bogarde

La lliga va bé. Hem guanyat de carrer al Mallorca per tres a cero. Moltes ensiamades ben empaquetades que ens presenten Jan Laporta i Xànxels Rojals.

La lliga va de conya i superem remuntant el Llevant. Dos a tres. Barraca feta i efectiva. Hansi Flick i Nico Nubiola ho celebren amb unes Helles ben fresques.

El desastre de la caverna de Barcelona es retrata a la llotja del Merdabeu amb Florentónguez. Mireu-los: Pérez de Rozas, Fité, Victor Font, Jordi Costa i Ernest Folch. Pura caverna. No tenen vergonya.

Darrera hora. El matx davant del Rayo Vallecano confirma que anem molt bé. Resultat fantàstic !!!

Bona retrobada a tothom i recordeu que :

ANEM MOLT FORTS !!!