dilluns, 4 de desembre del 2023

XAVI EXECUTA EL SISTEMA CREIXELL I SIMEONE PRINGA. ASSEGUREM ELS TORRONS!




Xavi executa el sistema Creixell i Simeone pringa. Aquest és el motiu de la millora substancial del joc blaugrana. El de Terrassa, espantat davant de l'arribada imminent del poderós Jaume Creixell, es va reunir amb el mític entrenador de 81 anys. La reunió secreta va tenir lloc a Ginebra. Tenim la fotografia que ho acredita tot. L'extrema dreta política i judicial no han vist el que hem vist els bogardistes. Estampa històrica, Bandera suïssa al fons. Creixell, Xavi i el mediador-verificador-supervisor Francisco Galindo Vélez. Els tres protagonistes han estat pillats in-fraganti gràcies als serveis secrets del bogardisme. Brutal! Meleta de romer! 1 a 0.



Joao Felix, el Mag Fèlix i Fèlix el Gat
compareixen en roda de premsa. El trident Fèlix exhibeix la felicitat sota una pancarta potent "La temporada vinent jugarem de franc".


Iñaki Peña i Tomeu Penya
es presenten a Can Francisquet. Oriol Sort els recepciona i l'Iñaki perd les dues "Ñ". Pancarta gramatical en tota regla: "Soc Inyaki Penya, estimo Tomeu Penya i aquesta Penya".


Jaume Creixell
amassa fortuna. Mireu el nostre futur entrenador entaulat remenant piles de bitllets. Calers i més calers en mans del formidable tècnic. La família Hernández li passa la paga de Nadal. Xifres astronòmiques.


Un no parar. Torrons Vicens d'Agramunt acull Xavi Hernández. L'aprenent de Creixell compareix a la botiga de la prestigiosa marca torronera i aquí els tenim. En Xavi i en Jaume ens presenten la nova botiga de torrons Vicens. Enguany menjarem torrons.


La cosa no queda a Can Vicenç. La mateixa vila d'Agramunt acull la gira comercial dels dos entrenadors. La seu de Torrons Roig és l'escenari triat per la segona etapa. En Xavi i en Jaume presenten les novetats de Torrons Roig. Agramunt és un referent del bon torró i del bogardisme més llaminer.


Per si encara no n'hi ha prou: Xocolates Jolonch! No cal sortir d'Agramunt. Entre torró i torró, en Jaume i en Xavi es retraten davant de la botiga de Can Jolonch. Més reposteria. Enguany tenim un Nadal potent i llaminer. Xocolata i torró assegurat. Bogardisme pastisser!


Tanquem barraca amb una imatge impagable. La secció surrealista del bogardisme compareix a Can Francisquet. L'encarregat Oriol Sort ens presenta el nou soci Marcel Ventura acompanyat del veterà bogardista Albert Sinderes. Els dos socis ens demanen protagonisme i nosaltres, generosos, els dediquem saludable rebuda. El soci Sinderes s'acompanya d'un ram de petúnies. 

69 comentaris:

  1. TEDBERRIGANFÀSTICBONADA4 de desembre del 2023, a les 8:34

    hi ha moments quasi brillants, segueixes llegint i ens estimbem de poca substancia, no entenc la dèria de la barreja encara amb tots els avenços de la politica, però faig puntuació un 5 i mig per ser dia de celebrar bon partit.

    ResponElimina
  2. Però que xerrameques … Mr Taboo , que no et lligues un cromo, ni amb ulleres cul de got.
    Les teves aportacions son lamentables, només a la teva altura de mesquí empedernit.
    Cardes pena mort de gana, el teu tabú es la intel·ligència , bocaxancla .
    Muhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhaahhaahah
    Muhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahhahaahahah
    #Vermut
    #Yzaguirre
    #Gilda .

    ResponElimina
  3. Ventura, per desventura senbla que ets indiferentt a qui insulta i blasma per aqui

    ResponElimina
  4. Sklop Romesco de Bordils4 de desembre del 2023, a les 10:04

    lo del mediador a Ginebra frapa del tot

    ResponElimina
  5. Cum Laude en pistonutitat

    ResponElimina
  6. emocionat de veure que soc part del canfrancisquetisme bogardià. Petúnies Petúnies més que mai, un esplai no ho faria millor i veig la Penya com una solució per a grans i petits, joves i entranyables corredors de fons. Demà marxo de pont a Falset, ens veurem a la xarxa

    ResponElimina
  7. Sinderes, res a dir dels maltractaments que es donen en el teu idilic esplai?????

    ResponElimina
  8. Crec que hauries de demanar un Bony al supermercat, jo soc de petúnies, petúnies.

    ResponElimina
  9. ara et canto una cançó BONYato!

    Buel yu presques sindederes detias yorapla!
    Lukabueiiortjapines!

    Au petúnies, petúnies.

    ResponElimina
  10. Marcel Ventura ---Granollers---- Amic del Tradicionarius5 de desembre del 2023, a les 2:13

    he quedat impactat per aquesta rebuda al grup, de la foto conec per xarxa al noi Sinderes de les petunies, l'altre mola a 1a vista. Hem quedat d'equip de primera i això té futur més si tenim en compte que aquest és un dels pocs blogs que resisteixen en l'era de la merda del tik tok i l'instagram o sigui que visca aquesta penya!

    ResponElimina
  11. ❤ ❤ ❤ com anem de perfums, pintallavis i estris de cosmètica elegant?
    ❤ ❤ ❤ Per gaudir del Nadal i dels reservats dels bars ejem l'olor de studio line als pels, ejem ejem i el super lipstick Bourjois Rouge d'Amour, calibre 44, pastós i contundent, brillant, profund, ❤ ❤ ❤ ah nois ah si sabéssiu el plaer d'un bon petó

    xxx ❤ kiss me kiss me kiss me a les oriflames millor ❤

    No oblido la Penya Bogarde que la veig amb vocació de ser eterna ❤

    ResponElimina
  12. ❤ ❤ ❤ Bourjois Rouge à Lèvres Rouge Édition 3.5g Red-Belle 44.
    ❤ ❤ ❤ Bourjois Rouge à Lèvres Rouge Édition 3.5g Red-Belle 44 Cette fiche produit est originalement écrite en anglais.
    ❤ ❤ ❤ Veuillez trouver ci dessous une traduction automatique en français. Si vous avez des questions veuillez nous contacter.
    ❤ ❤ ❤ Les rouges à lèvres Rouge edition ont une formule prête à porter qui laisse les lèvres hydratées pendant 10 heures.
    ❤ ❤ ❤ Avec des nuances allant des nus naturels aux jolis roses et aux rouges classiques, il y a une nuance pour chaque occasion. La pointe de précision aide à rendre l'application précise

    ❤ VISCA LA PENYA BOGARDE ❤

    ResponElimina
  13. Quim Boix Bon Culer de La Garriga❀✿**5 de desembre del 2023, a les 4:31

    això sembla un puticlub

    perdoneu però algú ho havia de dir

    ResponElimina
  14. Quimet, Quimet, ai Quimet!
    Mesura els mots, Quimet pixes fora del test i et penses que és un WC
    Jo de tu em pintaria els llavis ❤❤❤

    ResponElimina
  15. Noto mancances alfanumèriques.
    Aporto dades:
    B.A.R.44.
    B (Bourjois)
    A (Amour)
    R (Rouge)
    44 (calibre, diu Coma)

    versió alfanumèrica en català

    Bourjois / Poble alegre en resta (-)
    Amour / Amor
    Rouge / Vermell
    44 / número de casa del carrer


    conclusió alfanumèrica:

    Poble alegre d'amor amb fons vermell i bar nocturn al número 44 del carrer Vermell

    P-A-A-F-V-B-N-44-V(BIS)

    ResponElimina
  16. Més brutor!!!! Ens voleu distreure del que millor ens ocupa: La cita de bodegueig del dissabte 16 de desembre que petarà totes les previsions ajuntant colla d'aquí, de fora i nous, ja cal que feu reserva de dia que serà enorme LA IDEA LA IDEA LA IDEA. Aquí no es renta ni l'apuntador.Menys tonteries de cosmètica i falsos vermuts i tanta monserga protectora d'un gos rabiós, tnta farfolla, tanta nata sense crema, tanta verborrea, tanta matemàtica, tot per tapar la gran festa de LA IDEA i per seguir lloant la tènia, la solitària, el ventre pudent i els pets habituals. Prou cachondeo tapa-rabos, prou distreure amb comentaris que allunyen el fons del tema de sempre, heu convertit la penya en una tapadora de problemes mentals i animals.

    La idea la idea i la idea, enveja del nostre domini de bodegues, de que sabem fer excursions, sabem fer grup, som directes i de la nostra ofensa en surt la nostra amistat i ara superem la miseria dels temes que es llegeixen aquí, només faltava el rollo putón verbenero i les gracietes del plantador Canaló.

    Neteja mental i física! Qui planta, ja sap!
    LA IDEA respon i organitza com ningú sap.

    ResponElimina
  17. demà marxo a Cambrils fent un megapont com un pinxo i un panxo, em fotaré morat de vermuts i farra. Si el samaler m'ho demana us visito en el blog i dicto sentència. Fora mussols i fora gossos!

    ResponElimina
  18. Washington Colmenero BADALONA ESFÈRICA5 de desembre del 2023, a les 9:31

    M'ha passat una cosa massa poc bogardista per ser certa:

    A punta d'alba el boletaire del meu cosí Miquel surt de casa, amb un bastó i un cistell. Agafa la carretera i, una estona més tard, un camí, fins que arriba a una pineda tocant al Montnegre. De tant en tant s'atura. Amb el bastó aparta la pinassa i descobreix rovellons. S'ajup, els cull i els fica al cistell. Més enllà troba pinetells. Continua caminant i, en un alzinar, troba rossinyols, escarlets, cogomelles, surenys i trompetes. Collons!!!!!
    Amb el cistell ple, va desfent el camí. De cop, veu el barret arrodonit, de color escarlata i jaspiat de misteris i sobretot de vermuts mal beguts recomanats per un ventafocs que dels seus pets en fot paraules i MUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!
    Perquè ningú no l'agafi de la trompa de vermut dolent espanyol li venta puntada de peu. Enmig del núvol de pols i mala escuma de vermut tocat de mort que el mateix got del forma en l'aire quan es desintegra, plop, hi apareix un gnom, amb barretina verda, barba
    blanca i botes punxegudes amb picarols, que sura a mig metre de terra.
    A la merda el gos! Visca jo i el meu cosí Miquel!
    Menys gossos!
    Menys mal vermuts!
    Menys amargats de la vida!
    Menys muhahahahahaahaha muahahahahahhhaaa!
    Si el Hard Gos Dog vol aprendre a escriure que em llegeixi ara mateix a mi.

    A mi !!!!
    A mi !!!!

    Soc superior en tot a Hard brut!

    ResponElimina
  19. super!
    Sense treva al gos!
    Badalona sou grandes!

    ResponElimina
  20. la gran hostia que es fot el Hard ja és tema de xerrada en les terrasses fredes de l'Anec Groc, Bar Xino plaça ajuntament, Mig, Marina i Amistat. Quin desastre com es fa mutant el noi que ara és gran, el cas fot una pudor tal que ha transcendit aquest blog. Els comentaris oscilen entre la broma, la ironia, la pena i estorament

    ResponElimina
  21. Ah quin dia de vermut que portem , Geniol !!!!!
    Avui es el gran dia de la piltrafilla, de la merda en pot en forma de carta magna !!!
    Muhahahahahahahhaahahahahahahahahahahhaahahgahahahagaga
    Muhahahahahahahahhaahhahahahaahhhhhghgagagahhhhhhahahahahahhhhhhhhhhhhahhhaaaaaahhahahahahahahahahahahahahahahah
    #Vermut
    #Enshipixem
    #Escorxaegos
    #Vermut Yzaguirre de Reus Baix camp
    #Aquisobrentontosdelcul
    #Stop Mongos
    #Gilda

    ResponElimina
    Respostes
    1. Washington Colmenero Badalona Esferica6 de desembre del 2023, a les 14:40

      hauries de deixar d'escriure aqui, ets un virus porc. La culpa és del Webmaster

      Elimina
    2. El xarrupa polles d’aristides mallol obre la puta boca … au a pelar-te la rera un arbust … guarro!!!
      Muhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahh
      Muhahahahahhaahhaahahhahahahahahahhaahahahhaahahhahahahaahhahahahahahaha
      #Vermut
      #Xarrupaquetvessa
      #Acascarla
      #Fartons
      #Gilda

      Elimina
    3. Washington Colmenero Badalona Esferica6 de desembre del 2023, a les 16:38

      no parles... escups sang i necessites tractament de residus

      Elimina
  22. Respostes
    1. Mai però , tan meuca com tu , pelandrusca !!
      Muhahahahahahhahaahhaahahhaahahahhaahahhahahahahahahahahahaahhaha
      Muhahahahahahahahhahahahahahahahahahaahhahahahaha
      #Vermut
      #Drusky
      #Yzaguirre de Reus
      #Fartons
      #Gilda

      Elimina
  23. Ted Berrigan Fastic Bonada6 de desembre del 2023, a les 10:18

    T'adones Virihard? O encara no t'adoned
    s? Per Déu!

    ResponElimina
  24. Sklop Romesco de Bordils6 de desembre del 2023, a les 12:06

    algú més amunt ha parlat de que això és un puti-club. Jo ho valoro com un casino on sovint figuren cabres bojes com la cabra encabronada Alexandra dels Boniatos. Em mullo per la jarana!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Maria Josep Rierol Altamirada a Vilassar de Dalt des del castell 19606 de desembre del 2023, a les 14:43

      Tu també fas el joc al Hard?

      Elimina
  25. Me jode mucho, me jode tanto ¡¡Tanto!! Sinceramente me jode ver el jodido estropicio en que ha convertido este blog Su Graciosa Majestad Hardelotodo de las Mazurcas. El ser nefando se propone dañar al perdosal y lo consigue el muy espavilado. Pero lo meritorio se funde en la nada cuando vemos que el reinado de este salvaje se debe al proteccionismo que le rinde LA PEÑA BOGARDE. Jamás veremos una defensa de las victimas de este monigote hardeante
    ¿¿¿ Nunca ???

    Con el culo protegido cualquiera es rey de la nada. Yo me lo guiso con su propio muhahahaha muhahahahahahahahahahaha

    ResponElimina
  26. Muhahahahahhahaahhahahahahahahahahahhaahahahhahaahahahahah
    Muhahahahahahahahahahahhaahahhahahahahaahhahahaahhahaahahhahaahahah
    Muhahahahahhahaahhahahahahahahahahahhaahahahhahaahahahahah
    Muhahahahahahahahahahahhaahahhahahahahaahhahahaahhahaahahhahaahahah
    Muhahahahahhahaahhahahahahahahahahahhaahahahhahaahahahahah
    Muhahahahahahahahahahahhaahahhahahahahaahhahahaahhahaahahhahaahahah
    #Vermut
    #Quetvombinelcilambunacanyaesquerdada
    #Yzaguirre
    #Gilda.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja soc a Cambrils, demà llagostins, olives i Cinzano. El porc fa muhaha i jo faig ohh quin plaer pensant en mode Cinzano de Torino

      Elimina
  27. Bona nit a les persones, mala nit al cabró muhaha i saltironet de la cardina felatio expres gorgonzola. Si vols quedem amb sabre i flotty suka, oi que coneixes el flotty suka?

    ResponElimina
  28. Marcel Ventura de Granollers i amic del Tradicionarius7 de desembre del 2023, a les 2:57

    Desconec el Flotty Suka. Un ball africà? Un ritual sexual? Un plat tradicional oriental?
    La Penya la trobo exquisita, potser millor que Boniato moderi el seu to. Bon dia, Granollers vol joc i diversió

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ventura, jo no estic parlant amb tu, la pregunta va per Hard, que la curri ell solet i tu mira de fer el joc al gos, advertit estás

      Elimina
  29. Marcel Ventura de Granollers i amic del Tradicionarius7 de desembre del 2023, a les 14:05

    Boniato em poses nervios

    ResponElimina
  30. La Bogarde mai Falla.
    Després d’aquesta premisa impertorbable, només cal afegir que el Sistema Creixell reblona sistemàticament el tarannà mes bogardista. I puntu.
    La piltrafilla ha de fer mutis i a la gàbia … El Vermut es clou fins a nou avís.
    Muhahahahahahahahahhahaahahahahahhahaah
    Muhahahahahahahahahahahahahahahhaahahah
    #Closed
    #Gilda.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Marcel Ventura de Granollers i amic del Tradicionarius8 de desembre del 2023, a les 11:52

      Senyor Hard Mod, el seu llenguatge em sedueix i em sento proper a les seves respostes de resistent contra mil enemics. Sou el darrer maquis. Zona Guilleries, tal volta?

      Elimina
  31. Gos cabró a mi no em diras mai quan i com fer un vermut, ni em diras mai res DE LA MEVA VIDA

    ResponElimina
  32. Executem el sistema Creixell i la Monigata de guàrdia pringa .
    Excel·lent, traiem un 10.
    Muhahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahhaah
    Muhahahahahahahahhahahahahahahahaahahahahahahhaahhahaahahhahaha
    #Creixellpersistema sistemacreixell.

    ResponElimina
  33. Vigila amb mi, vigila molt, matxote, molt i molt. Masclista. Vigila moltissim.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Au ves a amenaçar als ionquis de la teva escala o a ta puta mare, imbècil.
      Muhahahahahahahahhahahaahahahhaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhaha
      Muhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhaahahahahahahahhaahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahha
      #Ipuntu

      Elimina
  34. Senyor o senyora Webmaster li reclamo que expulsi al personatge que m'està denigrant com a dona, persona i seguidora de xarxes. Reclamo que siguin esborrades totes les seves intervencions.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Au tira cap a casa … Drusky .
      Muhahahahahhaahhaahahahhaahhaahahahahahahahahahahahahha
      Muhahahahhaahahhahaahahahahhaahahahhahahahahahahhaahahahahhahahaahahahahahahahah
      #Ipuntu
      #Vigila la vigília .
      #Pallassa

      Elimina
    2. Ted Berrigan Fastic Bonada9 de desembre del 2023, a les 4:16

      Virihard, et superes en denigrar i impostar, no dono credit al que veuen els meus ulls... I si.. Folch, Bellonch o Talamàs es planten a la plaça?

      Elimina
    3. T’hi pegues, gilipolles, t’hi pegues i de pas ela fots una turra sobre Mr Taboo i les ulleres de cul de got… pagafantes .
      Muhahahahahahahhaahahahahahahhaahahhahaahahahah
      Muhahahahahahahahahahahaahahahahahha
      #Mr. Taboo
      #Pagafantes

      Elimina
    4. Ted Berrigan Fastic Bonada10 de desembre del 2023, a les 2:24

      Com ho he de dir que prou? Liquida aquest alies!
      Pel teu propi bé

      Elimina
  35. Des de Cambrils, pont de desconnexio, escric per donar suport a l'Alexandra i demanar que la seva reclamació es faci efectiva. Alexandra, dia 16 ens retrobem a la bodegada de La Idea amb el caliu dels que som veritablement amics

    ResponElimina
  36. Maria Josep Rierol Altamirada de Vilassar de Dalt des del castell 19609 de desembre del 2023, a les 12:48

    Una abraçada Alexandra i fins el dia 16, suport meu

    ResponElimina
    Respostes
    1. Maria Josep et veig ara i com abans hem dit al whatsapp tens el meu agraiment

      Elimina
  37. el darrer atac masclista del Hard ho supera tot, és que fins i tot insulta la mare de B. Alexandra!!!! Impunitat total i incomprensible el silenci de la Junta

    ResponElimina
    Respostes
    1. el que diem en whatsapp ara igual, moltes gracies!!!!! i el 16D...festassa

      Elimina
  38. Cesc Gorgui Fortuny Vilassar de Mar9 de desembre del 2023, a les 15:44

    crec que Hart Modd ha traspassat la linia moral, opino

    ResponElimina
  39. em reconforta llegir els quatre missatges anteriors de Ma Josep, Francesc i Mat, també el del Gorgui que no el conec i que expressa un sentit comú. Igualment per la totalitart de La Idea amb fer pinya al whats.
    El paper del Webmaster está per sota de la basica etica mantenint indiferencia ja que a part del que he rebut s'ha dit "puta" a la meva mare. Es tracta de delicte telematic i el responsable de web per autoritzar comentaris en pot ser complice.

    Estic assessorada i pringuereu pillant

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ted Berrigan Fastic Bonada10 de desembre del 2023, a les 2:28

      Bon dia Boni Alexandra, de la meva part faré el posible per aturar el Hard. Tot és façana però ara el alies ha cruspit la persona, mira més amunt i veuras com em vexa també a mi per relatar el seu Tabú i sense dir noms

      Elimina
    2. Javi Lidon Mingorance del Clot10 de desembre del 2023, a les 13:45

      Hola Alexandra, lo leo y lo lamento mucho. Lo que incurre el jodido Hard me duele y te duele. Ha perdido la noción de lo humano y tal vez se deba a una triste pero injustificable enajenación mental. No lo salvo de la quibra, sin duda insultar con ataques a una madrecse eleva al grado de lo imperdonable. No entiendo tanta sobreactuacion ni el motivo.

      Lo dicho nos anima a celebrar un 16 de Diciembre guapo con La Idea. Unidos i amistosamente alegres.

      Un abrazo, Alexandra, muy fuerte

      Javi

      Elimina
  40. per evitar embusos del Pont torno aviat. Vermutas a Cambrils i repasso els 10 missatges precedents i sento rabia per com Hard regna a plaer en squedt blog insultant la mare d'Alexandra amb el vist i plau de qui porti aquest blog. De jutjat.

    ResponElimina
  41. MADRIDISTA BANZAI NIÑO DE LA BOLA11 de desembre del 2023, a les 0:20

    ................................. LUEGO HABLAMOS, AHORA ESTOY BORRACHO DE ATAR......................

    ResponElimina
  42. Totalment d'acord amb la filera de comentaris de suport a Alexandra.
    Ho he llegit tot, els darrers quinze coentaris d'amistat i escalf personal.
    Tot té un limit i atacar barroerament a la mare d'una persona és denigrant.
    Ho repasso al detall i és greu.

    ResponElimina
  43. No pot ser el que llegeixo en els dos darrers comentaris del Hard i que siguin impunes

    ResponElimina
  44. Es que ens pixem de riure de veure tan canari al blog , molt retrassat .
    La impostura de parapetat-se en el feminisme es tealment vomitiu i si , qui ens amenaça, s’en pot anar a fer-ho a sa puta mare.
    Insistim , a sa putissima mare…. I puntu.
    Muhahahahhaahhaahahahahahahahahahahahhahahahahahaahhaahahahahahah
    Muhhahahahahahahahahahahahahahahahhahaahahahahhaahahah
    #Feninismediucovarda
    #Stop Drusky
    #Stop piltrafilla.
    #Stop impostures
    #Prou impostors
    #Stop OJE
    #Vermut
    #Gilda

    ResponElimina