Informem de tot cor que el Barça ha començat l'any 2026 amb tres resultats molt bonics.
RCDE 0 BARÇA 2
REAL BILBAO 0 BARÇA 5
REAL PODRIT 2 BARÇA 3
Bon any, bogardistes del nostre cor!
Heus aquí que anem molt forts i us saludem plens d'orgull. Aquesta és la nostra tradicional felicitació d'any nou i us la fem arribar en plena Epifania dels monarques d'Orient. Comencem per felicitar les nostres girls veient com lideren la seva lliga i avancen per la glòria europea. Una representació de les nostres girls encapçalades per la vilassarenca Ona Batlle i la mallorquina Cata Coll compareixen a Can Francisquet i lliuren uns enormes Torrons Vicençs al botiguer Oriol Sort.
Anem de cara a la barraca dels nanos. Primer de tot, imatge impagable de Salvador Illa degudament vestit del RCDE acompanyat de Dani Sánchez-Llibre i d'una gegantina llauna de Conserves Dani. Patètic!
Joan de Sallent mostra el seu amable somriure davant d'una plaga de rates. El detall és important. En Joan toca el flabiol damunt de les rates que omplen el Rcd Stadium.
Trump no hi podia faltar. El tirà de Washington es reuneix amb el tirà Florentónguez. Roda de premsa a la Casa Blanca ianqui. Tónguez necessita de la CIA per destronar Laporta, liquidar el Barça i convertir el nostre estadi en una urbanització.
El "Cas Negreira" ja està en marxa.







Divertit i simpàtic
ResponEliminaBogarde ben parit
Arenys hi és i us vol
Visca la Penya Bogarde
Bon any
Els reis em portaran condons de colors
ResponEliminaTeniu idees súperiors i sou la colla més xula del barcelonisme fins que comença el ball de bastons dels comentaris gruixuts i insults amb vomitera i carpantisme de barri xino
ResponEliminaHan vingut els reís i tenim nova crónica , els 400 i escaig comentaris de l’anterior son motíu de pregona satisfacció, i puntu.
ResponEliminaEl Nyordanyol Palma i la piltrafilla pringa.
Una crònica excelsa com sol ser.
Sabem que el ploramiquisme Piltrafa farà com sempre, criticar , plorar i vomitar.
Que cursis.
Malgrat això el sistema Biosca es infal·lible i farà de la penya , del golden i can francisquet , el baluard inexpugnable de la Bogarde , mal els pesi, i ràbia els faci.
Geniol.
A pels 400 posts, caixa cobri !!!
Muhahahahahhahahahahahahahaahhahahahhhahahahahahahhahahahahahhahahahahahahahahahahahah
Muhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhaahahahahahahahahahahahahahahhaahhahahahahahahahaha
#OKB
#OKBogarde
#OKSomelsreis
Quanta verborrea, Ogro!
EliminaTens de bogardista el que jo tinc de tenista. Res. Tot mentida. Vinga a fer política de cantonada. Els Comuns encara no saben el càstig electoral que els espera amb la teva oportunista jaquetada
Komuuuuns kokomuuunnnnsssss kokokokokomuuuuuns !!!!
EliminaMuhahahahahahahahahahahhaahahhahhahahahahahahahahahahahahahahhaahhaahahah
Muhahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
#OKB
#OKKokokomuuuuuns!!!!
Hard Ogro és un cas únic de camaleó desprovist de corbata moral. Reflexiona.
EliminaNoms que fan mal
Enric de Comuns
Bellonch
Folch
Easy?
Komuuuuns kokomuuunnnnssssssssss kokokokokomuuuuuns !!!!!!!!!!!
EliminaMuhahahahahahahahahahahhaahahhahhahahahahahahahahahahahahahahhaahhaahahah
Muhahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
#OKB
#OKKokokomuuuuuns!!!!
Frikirrin , el teu reflexiona rima amb rexona.
ResponEliminaEt cal , cardes pudor .
De res
Muhahahahahahhahahahahahahahaahahahahahahah
Muuuujahajjahahahahahahhahahaahahahhahahahahahahahhahahahahahahahaajahahahhahahahajahajahajajahjahaha
#OKB
#OKRexona
#OKKOmuuuuuuunsssss
Ogro, et vull ampliar la reflexió. Recordo un dia a la plaça Nova. Xandall Adidas ella, moderna amb piercings, preciosa. Tu en canvi fent aquella sopa del cau davant de la palmera. Temps guapos de Pirates, birres a fojo, érem els amos de la plaça Nova. Sopa. La dopaxdeiem. Teníem 30 anys. Ella amb xandall blau Adidas, tu amb el jersei gris de cremallera, estil cau. Comprat al JBP de Portal de l'Angel a Barna. Temps guapos. Encara no havia esclatat el moviment de Can Sanpere i tu teulada alta de la tomba. Temps de cartells i no de xarxes. Pancartes, sopa, Adidas
EliminaAra això teu, malaltís, decadent, cagat com un borinot sense sopa, ni palmera, ni Adidas, ni aquella preciositat que vas perdre. Rossa, ulls blaus. Adidas.
Per què ara mateix no hi ha un munt de coses que passen per sobre de les dues bandes de la plaça??????
Quines històries més calentes que evoca Francesc!!!!
EliminaJo em conformo amb poc. Un plàtan canari ben pelat i un pintallavis vermell com un xorisso picant.
Hardy i jo a pel sota un roure
Veig per la finestra un cabró solitari amb gos. Vés que no sigui el funàmbul dels tres partits polítics en un any
EliminaKomuuuunsssssssssssssssssss
ResponEliminakokomuuunnnnssssssssss
kokokokokomuuuuuns !!!!!!!!!!!
Muhahahahahahahahahahahhaahahhahhahahahahahahahahahahahahahahhaahhaahahah
Muhahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
#OKB
#OKKokokomuuuuuns!!!!
2026 és l'any del retorn del millor Viriato. Ho ensumo de lluny. El projecte Hard ha tocat fons. Tornarem a gaudir una tercera joventut del qui fou motor de la represa cultural Premianenca. Tornarà amb el seu vertader nom. Tornarà lluny de futbol i més aprop de la vida cultural, fins i tot potser li agradarà el Barça de manera sincera. El tornarem a veure com aquell nacionalista català, republicà i amic de la gent d'ERC, tornarà a fer pinya a la regidoria, lo del seu fitxatge amb els Comuns haurà estat una broma passatgera.
ResponElimina2016 és el retorn del Pa Mart i del final de l'alies Hard.
Es nota
S'ensuma
Activat.
2026 !
EliminaEs digui com es digui vull besar, vull xuclar i vull fer tot el que demani el cos. Vull Hardy!!!!
ResponEliminaHard Mod6 de gener del 2026, a les 15:51
ResponEliminaKomuuuunsssssssssssssssssss
kokomuuunnnnssssssssss
kokokokokomuuuuuns !!!!!!!!!!!
Muhahahahahahahahahahahhaahahhahhahahahahahahahahahahahahahahhaahhaahahah
Muhahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
#OKB
#OKKokokomuuuuuns!!!!
L'agonia total d'un àlies
Elimina2026 any del retorn a la realitat del Viriato
EliminaAlfanumèricament tot té solució. Literalment sense números no és suficient i resta (-).
ResponEliminaNumerològicanent sense lletres tampoc és suficient i resta (-).
El que d'una tirada suma (+) és
1 ocle + 1 ocle = 1 Binocle
El canvi multiplica (X)
A disposar
Conrad Canaló
Universitat de Columbia
(Nota: Ara visc i treballo a Portugal)
Tinc un dubte, Senyor Canaló!
EliminaEs pot viure i treballar a Portugal i ser professor a la universitat de Columbia?
Dubtar com dubta el Sr. Williams és sensat. Jo teletreballo per Columbia USA des de Coimbra a Portugal.
ResponEliminaTrump no em deixa entrar al seu domini.
Trump resta (-)
Canaló suma (+)
Vull sumar plàtans
EliminaApassionant blog. Cada dia que entro, més bo
EliminaSenyor Canaló, vostè té una consultoria. Pregunto per saber si una vegada pelo el plàtan ja puc passar al coit. Digui, professor ......
ResponEliminaManeta del FC Barcelona de Barcelona al AT. de Bilbao de Bilbo .
ResponEliminaUn partit com un dia de partit.
Sistema Biosca.
La piltrafilla no en farà ni un sol comentari, i tots sabem perquè .
Morts de gana … passarells.
I puntu .
Muhahahahhahahahahaahahahahahhahhhahahahahahahhahaahhaahahahahahhahah
Muhahahahahahahahahahahahahahhahahahahahaahahhahaah
#OKB
#OKManeta
#OKAnemoltforts
El punt exòtic del candidat parlant de futbol. Una sessió més de fer el ridícul davant del bar. No en tens prou amb la conya que et vam fer la colla bogardista? En persona les bromes les encaixes millor que aquí.
ResponEliminaQuan en Merlos et va recordar la cavalcada de reis et vas posar divertit. La mitja part té el punt aquell de sortir del bar i veure com naveguen cercant suports comuns
Almenys ahir no em vas negar la teva presència en aquest xat.
En persona ets millor tot i que el ridícul és més visible
Trencavidres!!!!
Que sospitós que les bromes s’encaixin diferent al blog que a la plaça , al marina o a l’amistat, al golden córner o a can francisquet …. Aquí s’ha fumat !!
ResponEliminaEs per tot això que afirmem que molt Peret però poc Golden.
Peret el reportero mas dicharachero de barrio sesamo. Felicitats.
Sospitós que aquí es comenta el que passa allí, però allí no.
I es que en teoria, la teoria i la practica son el mateix , però a la practica , no.
T’acaba de saltar el diferencial, ho sabem.
De res .
Agafa una guitarra i toques unes rumbes… això del blog et va com el cul, Peret .
Muhahahahahhahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahhaha
Muhahahhahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahhahahahaah
#OKB
#OKElventilador
Què en treus de ser diferent a xarxes o a la cantonada? Electoralisme a temps complet.
EliminaUn dia aniré a la vostra cantonada a menjar plàtans. No ve d'unes estacions de Renfe
EliminaQuan entre el Merlos i jo et vam dir allò i jo et vaig dir "a què jugues en el blogg?" Aleshores tu em vas dir el farsant comentari de "no sé de quin blogg em parles" i la rialla teva va fer que la resta de la rotllana ens ho passéssim de conya veient els teus peus en una galleda.
ResponEliminaTremolor dental que delatava galleda
Situacions com les descrites per Pere es reprodueixen a altres indrets i situacions. La fase final del Hard a la comissió de festes era un no parar de desmentir, afirmar, desmentir, afirmar.
ResponEliminaSi això passava a llocs municipals no m'estranya que passi en uns cantonada freqüentada per tants colla.
Llàstima dels meus horaris laborals de vespre i el que em perdo per estampes com les esmentades per Pere
. Que un xaval tant discret com en Merlos intervingui a la mateixa situació ja és un detall gens prescindible
Sospitosos peus a la gallega , sospitosos komuns … sospitosos vidres, sospitosos xandalls blaus …. Tot molt sospitós …
ResponEliminaOn es poirot?
Muhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
Muhahahahahahahahahhaahahahhaahhaahahahahahahahahahahahahahah
#OKB
#OKDospitós.
Fabulós de veure com es rebots el Hard quan em llegeix la menció que vaig fer abans de Reis de la rossa del xandall Adidas. Com pots comprovar per respecte a ella no dic noms, benvolgut Phantasma
EliminaXandaaaallll Kooomuuuuunssss!!!!
EliminaMuhahahahahhahahahahaahahah
Muhahahahahhahaahhaahah
Quanta impostura!!!!!!
No ho fas perquè no tens prou coratge, idiota.
Muhahahahahhahahahahahahahahahahhahahahah
Muhahahahahhahahahhaahhaahhahahahahahaahhaah
#OKB
#OKCovard
#OKIdiota
#OKImpostura
Francesc i Ted
ResponEliminaNo creieu que hauríem de fer una petita trobada els tres?
És per ajustar algunes disfuncions sobre aquest enrenou del àlies Hard. Més que res des del dia del 3.78@ que tantes vegades errant ens podem ficar en un laberint innecessari.
Ho comentem
D'acord, ho parlem al Marina.
EliminaDeixem que ell sol es fiqui en el seu propi garbuix
El minotaure i antaviana… al laberint ja hi sou…. I pillareu i no serà que is mengin el plàtan …. Geniol!!!!!!!!!!
ResponEliminaMuhahahahahahaahahhahahaahhahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahha
Muhahahahahahahahahahhaahahahhahaahahahahahhaahhahahahahahahahahahahahahahahah
#OKB
#OKLaberint
Correcte Pere. Ens veiem a la mitja part de la final. Al Marina
ResponEliminaAra va i se’ls ha cascat el whatsapp … O no.
ResponEliminaMuhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaa
Muhahahahahahahahahahahahahhahahaahahahahahhahaahaha
#OKB
#OKBOgardeobarbarie
Si vols, Hard dels Comuns, a la mitja part som tres amb tú i en viu.
EliminaFeliz año NUEVO
ResponEliminaMe reservo opinión sobre el caso Harddemod. No hallo parangón en otros casos parecidos en el curso de ls tiempos. No pugna y no aflora por lo que aporta grima y sosiego muy soso
Pallassos del segle d’or Nyordo es en un altre blog.
EliminaAtiensa de Tormes.
Au … esfuma’t nyordac1
Muhahahhahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahhaahhaahha
Muhahahahahahahahahahahahahaahahhahahaahahahahahahahahahahahahahahah
#OKB
#OKNyordacu
#OKFantasma
#OKPenós
Eres un intolerante contumaz
EliminaUn cop mes erres, ets un inútil.
EliminaNo som intolerants , som al·lergics, al·lergics a idiotes com tu.
Au ves cap a Valladolid o a Toledo a fer el mongo … contumaz …😂😂😂🤣😂😂😂.
Aquí els pallassos com tu els cardem una coça al cul. Fantasma.
Sembles tret del monte de las animas de Bequer …. Geniol.
Nosaltres som mes de Pitarra o de Francesc Pujols, i de pas…
no saps ni qui son, i puntu .
Muhahahahahhaahahhaahahhahaahahhaahahahhaahhaahhahahahh
Muhahahahahahhahahaahhahaahahahaahahahahahahahahahahahahahaahahhaahhahaahahahahah
#OKB
#OKl·lergics
#OKRuc
#OKPutoNyordodeMerda
#OKIgnorant
#OKSomeramente
#OKRuc OKSomera
#OKOpera’t
La verborrea del muy ignorante se llena de espuma con nombres atroces.. No hay cultura en el lecho de Hardespino.
EliminaEl atroz paseante debe acudir a una buena biblioteca
Bon any a tota la gent
ResponEliminaSalutacions des de la terrassa del Bar Capote, visca el Barça!
ResponEliminaHi ha plàtans a Arenys?
EliminaVisca Atienza
ResponEliminaPuta putu Hardpolla
Sado
ResponEliminaAvui és un gran dia. Veig com Hard s'arrossega pels confins de la decrepitud més catastrofica i alarmant. Els seus muhaha no fan més que inquietar porcs, mosques, bacteris i palla seca. Incidents tot el dia, ràfegues de bilis electromagnètica, carn caducada i morfomental. El papa Lleó XIV vindrà per la primavera s Catalunya i serà el gran moment de zero Hard.
ResponEliminaEstic organitzant un acte popular a Reus. Cal celebrar que el vermut elaborat a Euskadi conegut com Yzaguirre es venerat s Catalunya per la seva euskaldunitat original.
Hora Yzaguirre!
Matat , putu matat …. Encara cueges…
ResponEliminaOKB
Muhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
Muhahahahahahahahahahahhahaahahhahaahahahahha
#OKB
#OKPutejat
Jo no aniré a la trobada de Ted, Pere & Francesc. Però el que no faig és morir d'enveja com fa putu Hardpolla per unes persones que tenen empatia. Putu solitari Hardpolla és la nèmesi total de l'empatia. Un cloroform amb potes de plom
EliminaMu sense ha!!!!!!!!!!!
No només no cueges , sinó que a sobre et COU, com et COU que et ningunegin en les trobades de l’staff piltrafilla.
ResponEliminaPutejat de la vida , puteja’t perquè no compten amb tu, no aportes res, com diuen per aquí , no sumes.
No tens, per no tenir, ni número .
Que trist.
Només intentes reflectir el teu estat miserable en altres.
Ves a la farmàcia . Et cal.
De res.
Muhahahahhahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahah
Muhahahahahahahhahahahahahahahahahaahahahahhaah
#OKB
#OK20Mui26ha
#OKDeres
Del 5 al 9 de gener 58 comentaris.
ResponEliminaUna mica mes d’11 comentaris diaris .
Al cap del Mes passem llargament dels 300, uns 360 … ho petem .
Escriviu maleïts , escriviu!!!!!
Els sponsors s’ho flipen.
Paga i calla.
Muhahahahahahahahahahahahahahahahahhaahahahhahahahahaahhaahhaahha
Muhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahhahahaah
#OKB
#OKSponsors
Escoria fumejant del putu Hardpolla
ResponEliminaVerinós
Insecte putu Hardpolla
Serp tonta
putu gos
Nascut putrefacte i putejar
Ets escoria cabra puta
Escups mars de més de putes
Fot el camp de la meva vida
Nah … et seguirem obligant a entrar aquí i a escriure aquí, com sisif.
EliminaUn i un altre cop .
De res.
Muhahahahahahahahahahahahahahahhaahahahahahahhahahahahahahah
Muhahahahahahahhaahahhahaahhahahahahahaahahahah
#OKB
#OKRuk
Putu ignorant que et fas el putu filòsof ni puta idea del putu mite de la putu Sisif
EliminaMenja puta merda de mussol
El símbol ocellot de la puta filosofia
Bon dia
ResponEliminaTinc expertesa en temes de cyber-atacs i usos nocius de les Xarxes Socials. Resideixo a Mataró però surfejo el cyberespai amb agilitat.
Si us pot servir d'orientació i servei, després de ser alertada per Marga B, analitzant la problemàtica que esteu presenciant amb un provocador, us puc confirmar que tot apunta que el compte "Hard Mod" correspondria a un bot (denominació del dispositiu automàtic que adquireix dinàmica i detecta temes que associa amb el seu algoritme.
Us recomano no entrar en contacte, respondre i interconnectar amb aquest "bot".
Notareu en poc temps que deixa d'activar-se aquest dispositiu replicador.
Passeu un bon dia i no lstiu al respecte
Alpha
Col.lectiu Act-Magenta-Cyber-Maresme Roots
Amiga o amic Alpha
EliminaGràcies per aquesta informació.
Dic que una part del que dius és del tot probable des del punt de partida però té una part clarament física i no es descarta que activi un loga-algoritme
Es pot follar amb un bot teledirigit. És la màquina de l'amor
EliminaEls unics que ens inspiren don elsAlpha- boys.
ResponEliminaDe res .
Muhahahaha
Muhahaha …. Ha
#OKB
#OKAMARGATS
Vull follar doble. Un trosset de carn i un trosset d'algoritme
EliminaMira si tens mala sort que no et funcionen ni els satisfayer… OKB
EliminaMuhahahahahahahahahahahahhahahahaahahahahahahahahahahahhaahaahhaha
Muhahahahahahahhahahaahhahahahahahahahahahahahahahahhahahaahahhahaah
#OKB
#OKSatisfayer
Alpha aporta un tema interessant. Tal com diu i reconeix és experta. Pel que fa a Mataró ALPHA va ser decisivament important el dia 1 d'octubre de 2016
ResponEliminaEntre un mig home i una mitja maquineta ja queda clar que prescindim del Hard i que La Idea ha guanyat. Comencem el govern de la xarxa bogarderista sota la bandera de LA IDEA
ResponEliminaAmargada , el teu es l’enesim intent de boicotejar-nos, sempre fent encàrrecs a altri amb tal propòsit, covarda.
ResponEliminaSempre manipulant a terceres persones pels teus interessos i mai , mai , mai , mai t’en has ensortit.
El sistema Biosca no falla.
Alpha Boys estarà a l’alçada, una escola que marca estil i tendència.
Amargada, el teu pas per la Bogarde es un rexona etern, sempre t’abandonen.
De res.
Muhahahahahahahahhaahahahahahahahahahahhaahahhaahahahahahahahahhahahahahahahah
Muhahahahhahahahahahahahhaahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahah
#OKB
#OKRexona
Aquest impertinent brut i plantadir té la imbecilitat bruta de pensar que representa a algú. HARD no té suports de ningú ningú ningú
EliminaNosaltres som La Idea, som colla i estem en converses amb Junta Penya per establir una confortable entesa. L'aportació de Alpha Luminescence és un nou factor esclaridor.
Estem entre varis escatint la realitat.
Ningú ningú ningú ningú està amb Hard.
Ningú!!!!!!!!
Això que llegeixo sembla ciència ficció
EliminaEspionatge excitant
EliminaA Marga da , estàs molt amargada … mòmia.
ResponEliminaHiperventiles estrepitosament i ets un fracàs sublim.
Ens encanta !!!
Només les nenes superen això … Barça 12 - Podrit FF 1 …. Repsolito .. t’has fet KK i puntu
Ens encanta !!!!!
Muhahahahhahahahahahahahahahaahhaahahhaahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahaahha
Muhahahahahahahahahahahahahhahaahahahahahahhaahhahahahahahahahahahahahahahahahh
#OKB
#OK12Gols!!!
Cartell a l'autopista, sortida d'Alella
EliminaHARD EN VENDA
Bon dia, em satisfà que la meva aportació us hagi estat útil per discernir les reiterades intervencions que us alteren el blogspot
ResponEliminaCaganius … on es el burofax bocasses.
ResponEliminaEl teu en venda es el teu burofax …. Aquí els que s’abaixwn els pantalons ja sabem qui son , els que compren accions , voluntats i favors …. Nosaltres som irreductibles, aquí paguen els sponsors i puntu.
De res.
MUhahahahahahhahahahhaahahahahahahahahahahahahahhaahahahahahahavavavahah
Muhahahahhahahahahahahahaahahahahahahhaahahahahahahahahahahahahah
#OKB
#OKBurofax
Aclarit tot.
ResponEliminaOgro era un maquinari BOT. Gràcies, Alpha, bona col.laboració.
Alço el vermut basc Yzaguirre davant de les palmeres del Passeig de Badalona.
Assumpte tancat
Sexe amb màquines també és eròtic
EliminaCal reconèixer que jo havia caigut en la seva trampa. Mai és tard per rectificar. Ara ja sabem que és tractava d'un artilugi telemàtic. Un bot
ResponEliminaEns encanten els comentaris dobles X2, Twice, double, zweimal.
ResponEliminaTot suma + , es comú.
Geniol !!
Muhahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Muhahahahahahhaahhaahahahahhahaahhahaahahha
Avui hi ha partit i puntu
#OKB
#OKPartit
Que bé estic de puta mare sense un ogro
ResponEliminaHOLA BOBOS
ResponEliminaPRIMER TIEMPO RN ARABIA
OS ESTAMOS DANDO UN MENEO
REAL MADRID IMPERIAL
BANZAI PEONZA
Con en el femeni … bocaxancla.
EliminaMuhahahahahahahahahahhahahahahahahahaaha
Muhahahahhahahahahahahahahahahahahahahah
#OKB
#OKFemení
#OK12gols
Ai que anem 3-2 … ai ai ai… repsolitito que pilles un altre cop…
ResponEliminaMuhahahahahahahahahhahahahahahahahahahaha
Muhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
#OKB
#OK3-2
Repsolitin … bobico …..
ResponEliminaMuhahahahahahhahahahahahahahahahaahbahahahaahhahahahahahhahahahahahahahahahaahbahahahaahhahahahahahhahahahahahahahahahaahbahahahaahhahahahahahhahahahahahahahahahaahbahahahaahhahahahahahhahahahahahahahahahaahbahahahaah
Muhahahahahahhahahahahahahahahahaahbahahahaahhahahahahahhahahahahahahahahahaahbahahahaahhahahahahahhahahahahahahahahahaahbahahahaahhahahahahahhahahahahahahahahahaahbahahahaahhahahahahahhahahahahahahahahahaahbahahahaah
Muhahahahahahhahahahahahahahahahaahbahahahaahhahahahahahhahahahahahahahahahaahbahahahaahhahahahahahhahahahahahahahahahaahbahahahaahhahahahahahhahahahahahahahahahaahbahahahaahhahahahahahhahahahahahahahahahaahbahahahaah
Muhahahahahahhahahahahahahahahahaahbahahahaahhahahahahahhahahahahahahahahahaahbahahahaahhahahahahahhahahahahahahahahahaahbahahahaahhahahahahahhahahahahahahahahahaahbahahahaahhahahahahahhahahahahahahahahahaahbahahahaah
#OKB
#OKintitol
#OKBobo
problemes de connexió a Can Madridista
ResponEliminaFlipo amb la maquineta puta del bot
ResponEliminaNo té puta idea de futbol
El bot ogro està al nivell del mateix madriles
Bot teledirigit Ogro ni idea de futbol i ja no existeix
ResponEliminaVisca el Barça
ResponEliminaAl sosi no sal pot anganyà.
ResponEliminaSistema Biosca.
I puntu.
Muhahahahahahahahahahhahahahahahaahahahahahahahahahahahhahahahahahaahahahahahahahahahahahhahahahahahaahahahahahahahahahahahhahahahahahaahah
Muhahahahahahahahahahhahahahahahaahahahahahahahahahahahhahahahahahaahahahahahahahahahahahhahahahahahaahahahahahahahahahahahhahahahahahaahah
#OKB
#OKSosi
Quedem aquesta nit Ogret meu?
EliminaDeixem?
EliminaDeixem piloteta i et xuclo les pilotetes abans del coit
Elimina
ResponEliminaToni Freixa :
Atents a la campanya “Nos vamos con la cabeza alta, salimos reforzados”.
Us ho juro que per mi això és el millor de guanyar-los 😂😂😂
No podem coincidir amb Freixa.
A la piltrafilla li passa exactament el mateix, surten sempre reforçats del blog de la Bogarde …. Molt reforçats , i es que a can Bogarde sempre usem sistema Biosca i anem MOLTFORT’S.
I puntu.
Muhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Muhahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahah
#OKB
#OKReforçats
#OKFreixa
No podem coincidir MES amb Freixa .
EliminaHa nascut el putu Hardpolla convertit en putu impostor de futbol que putament desconeix segons em canten dos ocellets fiables del seu poble
EliminaRepsolitito … REOSOLITITITITITOOOOOO
ResponEliminaCaganeules !!!!
Futbol
El club blanc canvia d'entrenador després de la derrota contra el Barça a la Supercopa d'Espanya
Bocamoll !!!!
Aquest post parla de futbol , resta terminantment prohibit que la piltrafilla en faci cap comentari.
I puntu ….
Xabiiiii quedateeeeeeee!!!!!
Muhahahahahahhahaahahahahahha
Que capullos!!!
Muhahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahaahahahhaahahahahahah
Muhahahahahahahhaahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahaahhahahahahah
#OKB
#OKlaputacalle
Ni cas al carnaval mental del Hard Ogro. Ni ara ni mai ha llescat un partit de futbol ni sap res del tema i és que per partits els seus. Ell va de partit en partit, de partit polític. Fot s caldo la regidoria de Cultura ique és ERC i juga amb els Comuns com qui canvia de club.
EliminaZero absolut en futbol
Seguim Bogarde de unió entre Junta i La Idea
Doble llengua exterior és el meu bes per excel·lència
EliminaSecar i sexar
EliminaQuedem aquesta nit, Ogret meu?
ResponEliminaVole fer el passadís a la piltrafilla i especialment al Repsolitín, es taaaan monu!!!
ResponEliminaEl barcelonisme fa passadís , el podrit, no.
Doncs molt M’Bappe i rebé.
El ninyu de la bola es queda en pilotes, en boles i arriba als mes alts estàndards d’estúpidesa…. Cal reconèixer-li-ho.
Plas, plas, plas …. Passadís!!! Felicitats i diploma!!!
A lamçiltrafilla també , per les seves aportacions amb comentaris sobre l’actualitat footballistica … en saben un niu!!!
Passadís i diploma de cunyat en primer grau.
S’ho han currat
A la mogigata premi especial les ombres de grey.
Mes guarra que mai.
El Sistema Biosca mai falla, Sistema infal·lible. I puntu .
La piltrafilla que pixi amb la seva.
Geniol!!!!!
Muhahahahahhahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahaahahahaha
Muhahahahahhahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahaahahahaha
Muhahahahahhahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahaahahahaha
#OKB
#OKcunyats
#OKPassadís
Em quedo amb les aportacions tècniques de Alpha Luminescence i amb el que vam parlar a mitjà part Ted, Francesc i jo mateix
ResponEliminaSabem futbol i sabem de la vida
Sento el vent golafre,
Eliminael que tomba orenetes
i és el vent dels astres,
matèria de vida ferma.
Sóc prior del meu altar
fet de pedra seca i gra
com la fàbrica ja altiva
que malda tafaner gran
Maria Teresa Santiveri
"Accelerador"
Poetessa barcelonista
Teià (Maresme)
Ets dona poetessa que parla com un home. Ets binària? No binària? Ets de fàcil accés? Fem pinya platanera amb Hardy!!!!
EliminaNi cas al bot ogro. A mi el gol de Lewandowski em va suposar recordar les vasselines de Messi i no ho ha comentat cap mitjà de comunicació
ResponEliminaTot controlat
ResponEliminaEsport
Ètica
BARÇA
Bogarde
.........resultat reunió del trio
Pont Bogarderista Acció
P.B.A.
Enllaços amb Idea i Junta
Per enésima vegada el detersolin, i la amargada també ho fa sovint , parlen per la junta de la Bogarde ….
ResponEliminaIl·lusos ….
Muhahahahahhahahaabhahahahahahahahahahhaahhaahahahahahahahahhahahahahahahahahaha
Muhahahahahahahahhaahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
#OKB
#OKSupercopadetersolin
En Courtois encara busca la bola que li va fotre Raphinha.
EliminaEl tercer gol planteja una acrobàcia total de Raphinha relliscant i engaltant barraca
ResponEliminaEm va sorprendre la manca de presió del Madrid en la seva àrea
EliminaOperació Futbol VS Bot Ogro
EliminaA
C
T
I
V
A
D
A
Jo veig possible guanyar la Champions. Estic positiu
ResponEliminaEs pot guanyar la Champions com dius i al mateix brandar un plàtan sucós mentre el nostre capità aixeca la copa. Després de nit i amb la Champions al sac, desenes de besades, perfums, làtex i un poema de sexe atòmic. Tot això junt serà el firmament de la temporada entre Hardy i servidora.
ResponEliminaAixò de la colleta Idea fa tuff de Cotolengo
ResponEliminaAquest de la Patateta es consumeix envejant la nostra empatia bogardenquinenca de Idea i Junta supporter
EliminaPutu Patateta
EliminaPutu criat de putu Hardpolla
Enveja és poc. Odi és més exacte.
Julio Iglesias!!!!!!!
Us passeu molt amb atacar Hard. Ningú de la vostra Idea tindrà mai uns copa pagada al Bar de la Calandria
ResponEliminaOcata rebel
El Masnou a pel
Me va , me va , me va el Muhahahahahh!!!
ResponEliminaQuina risa , putejat … ets el rei de la comèdia.
Quina gracia !!! JUlio Iglesias diu …!!!!
Ens encanta !!!
La vida sigue igual …. El purejat es subnormal.
O le le , o la la !!!
Muhahahahahahahahahahahahaahahahahahahaahhahahahahahahahahahahahaahhaahhahahahahahahahahahahahahahahhahaahhahahahahahaha
Muhahahahahahahahahahahahaahahahahahahaahhahahahahahahahahahahahaahhaahhahahahahahahahahahahahahahahhahaahhahahahahahaha
#OKB
#OKanormal
#OKIglesias madridista
#OKMOogigataxusact’elja
Jo per fer sexe demano permís i Hardy Love ho sap
EliminaNenes 5 - Athletic podrides 0
ResponEliminaOKB
Anem moltforte’s i puntu .
5 burofax com 5 estels.
Repsolito està buscant un refugi anti-nuclear per retirar-se de la vida publica .
Arbeloa es un castanyot absolut.
Xabi vuelve !!!
Muhahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahaahhahahahahahaahhahahahahaahahahhahahahahahahahhaahhahahahahahahah
Muhahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahaahhahahahahahaahhahahahahaahahahhahahahahahahahhaahhahahahahahahah
#OKB
#OK5-0
#OKNenes
#OKFootball
Aaalbaaaceteeee!!!
ResponEliminaBien !!!
Aaalbaaaceteeee!!!
Bien !!!
Aaalbaaaceteeee!!!
Bien !!! BIEN BIEEEEEEEEEEENNNNN!!!!
Moltes moltes , moltíssimes felicitats Repsolito .
Que cracks !!!!
XABI VUELVE !!!!!
Un segona divisió ELIMINA de la copa del preparao a un Podrit , ja no en decliu sinó en caiguda lliure.
Estem entusiasmats !!!!
Poder felicitat al gas-oil REPSOLITO, es un motiu de pregona satisfaccio i es que ser Campetxà en aquestes ocasions es impagable.
Anem MOLTFORT’S i el misto M’bcagué i el ploramiques SID Vinicius busquen un lloc de trenca - entrades en les portes laterals del
Merdabeu .
Matat es puteja …. Tot en ordre.
OOOOOOOHHHHHH LELE HOOOOOOOO…
LALÀ SER DEL BARÇA ES EL MILLOR QUE HI HA !!!!
Hahahahahahahaahhahaahah
MUHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAAHHAAHAHAHHAHAHA
MUHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAAHAHHAAHAHHAHAHAHAHAHAAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
#OKB
#OKELIMINATS
#OKPALLASSO
#OKGASOIL
#OKINMISTO
#OKBOGARDE
#OKDABADABADÀ
Voldríem proposar que el mascle Alpha que fa pocs dies va entrar a lluir palmito , no perdi l’oportunitat de fitxar a Xabi ara que està lliure de compromisos … crack X crack i tots contents.
ResponEliminaMuhahahahahahahahhaahhahaahahahaahhaahhaahhahahahahaahahahhaahahahahhaahahahahahah
Muhahahahahahahhaahahhahahahahahahahahhahahaahhahaahahahahahahahhaahahahahahahah
#OKB
#OKAlpha-boys forever.
El BOT escriu sense sentit
EliminaEstem convençuts que Repsolitito no ha sentit el discurset de Roncerdo al txiringuito Jugones…
ResponEliminaEmocionant!!!!
Ens encanta !!!!
Ens dona la raó!!!
Geniol !!!!!
Arbeloa quedate !!!!!!
Muhahahahahhahahahahaahhahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahah
Muhahahahahahhahahahahahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahhahahaahha
#OKB
#OKSIstemaBiosca
#OKElSistemaSensePressa
Cinc missatges d'un fake com Hard que mai ha mostrat interès per l'esport i menys pel futbol. Psiquiatria de manual i obtenim un complexe d'inferioritat acompanyat de farsa telemàtica, Capote polític fransfuga i ganes de donar la nota per afany de superació personal i mala llet
ResponEliminaOcellet Folch
ResponEliminaOcellet Bellonch
Diuen coses noves...
Hard sopant en Sushi de la plaça Nova
Diuen coses...
Amb qui?
La Marta Z
Voltatge bestial
Voltatge vol dir sexe o política?
EliminaHo sento Boni. No va de sexe, més aviat sospites de transaccions politiques
ResponEliminaVoltatge es la diferencia de potencial.
ResponEliminaEstà clar que els teus Maromos son de baix voltatge, i escàs potencial, vas mes mal xuscada que la infanta Helena .
Que t’aprofiti, xusquera.
Muhahahahahahahhahahahahahahahahahahahhahahahaahahahahahahahahhahahahahahahhaahha
Muhahahahahahahahahahhahahahahahahahahahhahahahahahahahahaahhahahahahahahahahah
#OKB
#OKMalxuscada
#OKinretard
0-2 i puntu.
ResponEliminaMuhahahahahahhahahahhahahahahahahahahahahahahaha
Muhahahahahhahahahahahahahahabbahahahahahahahhahahaha
#OKB
#OKsardinero
Es evident que la piltrafilla no posteja , 1) perquè ni en sap no li interessa el futbol del Barça.
ResponElimina2) perquè no son bogardistes ni per l’aroma.
3) perquè segueixen els Alpha numèrica .
Volem donar les gràcies mes senceres a aquest personatge , amb dos post ha aconseguit el que portem anys reivindicant .
Piltrafilla , ni aquí ni enlloc.
Bogarde si , piltrafilla no.
Ras i curt.
Muhahahahahahahahhahahaahahahahhahaahhaahhahahahahahahjahahahahahahahhahahahahahahahahahhaahahah
Muhahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahhahahahahahaahahahahhahahahaaahhahaahahahahhaah
#OKB
#OKdeusiau
#OKGraciesAlpha
Quina tristesa de comentari. Et fas una peli de tu mateix i res més, zero interès. No tens seguidors aquí i en el carrer pel que comenta en Pere no vas més enllà del saltimbanqui dels malabars i aquesta cosa surrealista dels Comuns per revenja.
EliminaLa pena és sobirana
Hardy, estalvia les palles que el plàtan em mou la libido i estic preparada
EliminaLa conyeta del plural ja no cola a menys que ho estiguis aplicant a tota la teva sèrie de motius que et fan plural. Et recordo una petita mostra:
EliminaHard Mod
Hard
Hardpolla
Viriato
Pa-Mart
Ogro
Hard erqui
Hard Comú
Virihard
Bot Hard.....
Així si que ets plural.
Estàs en total decrepitud
La llista augmenta si afegim mil mots que et diuen al poble.
EliminaEts molt plural!!!!!!!
Ted ha oblidat el meu HARDY i el meu HARDY LOVE
EliminaActivat WhatsApp
ResponEliminaHe llegit Hardpolla però falta el complet de "Putu Hard Polla"
Más madera Idea!
Rebut llistat
ResponEliminaHard plantador
Hard Robot
Hard Brut
Hardenriquet amic de malabars
ResponEliminaYo me inclino por mecer la cuna del niño cocodrilo. El infante Hardoncito. Otro alias en la pomada plural del sujeto unico
ResponEliminaPer mi Hard sempre serà Baby Hard, un nen sense ningú que l'estimi
ResponEliminaAra ens has fet pena .
EliminaHas traslladat els teus dimonis en altri , una actitud de projecció molt habitual en pusilánimes con tu.
A mes , está clar que et cal un bon polvo, a tu tampoc hi ha qui s’et xusqui , amb la Mogigata i la colau ja en sou tres .
De res.
Muhahahahahhahahahahhahahahahahahahahahahahahahhaahahahahahahahahahah
Muhahahahahahhaahhahahhahaahahahahahaahhaahhaahhaahahahahhaahahhahaa
#OKB
#OKinmalxuscar
Jo per celebrar les penes de Hardpanta (un altre àlies més del ogro)... Encara que vingui el temporal...vermut BASC Yzaguirre elaborat a Euskadi embotellat a Zona Franca i distribuït des de Reus
ResponEliminaEstic contenta. Hem desfet els embolics. Ogro parlava sempre en plural per un fet comprovat i tangible. Parlava en nom de tots els seus abundants àlies. El solitari singular.
ResponEliminaAra ja podem prescindir de qualsevol relació real o escrita amb ell.
Fem possible el total aïllament del Hard.
Gràcies de nou s tots La zodea
Zodea és Idea
EliminaEs lamentable veure com la amargada convenç a un pobre desgraciat Alpha a venir a fer el préssec a la Bogarde ( una altre pobre desgraciat mes, de tants altres que l’han precedit ) i va i es pensa que en dos dies de fer la intenció d’una acció coordinada via whatsapp proposada pel està qui tot aquest , se’n sortirà.
ResponEliminaAmargada de la vida…. Cardes llàstima , un i un altre cop , la vostra obsessió pels
Plurals es realment grotesca , us escau, el vostre nivell ho exigeix.
Felicitats. Esperem que segueixis essent la mateixa merdosa sine die.
Muhahahahahhahahahahahahahahahahahahhahahahaaahahaahahahahahahahahahahahahahahaaha
Muhahahahahahahahhahaahahhahahaahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
#OKB
#OKSineDie
Bones notícies per Hardy.
EliminaLlegeix xato...
Per cobrir samaler, nata flonja, mel ensucrada, gelatina de maduixa.
Per aromatitzar el meu cos, Chanel 5, laca Revlon i rímel Vera.
Complements.
Làtex extrafi negre brillant, cadenes daurades
Bola taronja tanca boca
Trempes llegint xato?
HOLA BOBOS HARDITO, LAPORTITA, BOGARDITOS, BARCELONITA
ResponElimina⚫⚫⚫⚫
ME PARTO EL ANO COMO NUNCA
⚫⚫⚫⚫
BOBO FLICKITO COMO VAXA SER QUE EL TALENTOSO DRO DE LAS ISLAS FILIPINAS
⚫⚫⚫⚫
OS QUEDAIS SIN DRO
DRO DRO DRO
DRO DRO DRO DRO DRO DRO DRO DRO DRO DRO DRO DRO DRO DRO DRO DRO DRO DRO DRO DRO DRO DRO DRO DRO DRO DRO DRO DRO DRO DRO DRO DRO DRO DRO DRO DRO DRO DRO DRO ⚫⚫⚫⚫⚫
BANZAI MBAPPE
En quin món vius BANZAI?
EliminaMUNDO BLANCO RECUPERANDO PODER Y APLASTANDO EL COGOTE CULERO
Elimina⚫⚫⚫⚫
BARCELONITA A DUERMEVELA
A UN SOLO PUNTO
⚫⚫⚫⚫
CAMPEONES
⚫⚫⚫⚫
BANZAI RETROVISOR
LEVANTITO DRO DRO DRO
ResponEliminaDRO DRO DRO DRO DRO DRO DRO DRO DRO DRO DRO DRO DRO DRO DRO DRO DRO DRO DRO DRO DRO DRO DRO DRO DRO DRO DRO DRO DRO DRO
A UN PUNTO
DROMEDARIO DRO DRO
A UN PUNTO
UN PUNTO
PUNTO
Senyor BANZAI vagi a sopar al Bernabéu amb el seu amic Hardmod
EliminaXerro amb qui vull i no xerro amb Hard. Xerro amb l'esperit de Viriato per si reconeix com ha quedat fet un desastre el seu llegat
EliminaSexe
EliminaEl pallasso de REPSOLITITO intenta y amagar la profunda crisis del podrit i el merdabeu, i no nomes salten els entrenadors i comentaristes xiringuiterus agafen una depresió de cavall , fins i tot el populatxo merwnhón demana el cap de Florentonguez … es preveu una pujada d’aranzels al soci del Madrid que protesti.
ResponEliminaTrump style.
Repsolitito, munta una xurreria, a mes de de xurros podràs vendre els bunyols de jugadors que teniu , i el misto de M’bparipé.
Quin xusco de serradures !!!
Que un nen marxa del Barça i fem caixa, es una bona notícia pel club i per la Bogarde , la masia funciona … teniu el Manzanares ple de porqueria i puntu .
Aviador Dro …
https://es.wikipedia.org/wiki/Aviador_Dro
A volar !!!
I puntu
Muhahahahahhahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahaahahahahhahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahaahahahahhahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahaaha
Muhahahahahhahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahaahahahahhahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahaahahahahhahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahaaha
Muhahahahahhahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahaahahahahhahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahaahahahahhahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahaaha
#OKB
#OKRepsolnoparaniungol
#OKDRO
#OKBogarde
Sexe abans del vermut?
EliminaFlick mola
ResponEliminaÒbviament avui hi ha hagut Yzaguirre blanc amb oliveta i glaçonet al got. Basc com una txapels. Saborós i confortable. Malgrat la llevantada.
ResponEliminaÒbviament no és un bon dia de sortida matinal de diumenge amb la gent que també es diu que no vol gatzara. Òbviament però les millors tortugues saben beure lentament els bells oficis del vermut basc.
Òbviament però atenció a HARD que ha caigut en el forat del pany de la seva bola de drac en un món millor que les previsions del temps i la resta de les seves dades personals pensaven en el mateix nom de companyia i de les seves necessitats fetes per fer una trobada amb els seus amics del poble.
Òbviament però les millors ofertes amb el suport de l'ajuntament de Sant Pere de Vilamajor a on vaig aquesta tarda estan molt definides per la independència que un comú mai vol
HARD CALLA
Palomino , palomino coix .
ResponEliminaNomés parles de vermut i malament per després donar lliçons de res .
Si no entens ni puta idea mira’t l’anunci del Sabadell … i puntu .
Repeteix …..
Mmuhahaahhahahahahahahahahahahahahhaahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Mmuhahaahhahahahahahahahahahahahahhaahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
#OKB
#OKSabadell
#OKopa
La meva família mereix un respecte. Els Colmenero no som palominos. Idiota!
EliminaÒbviament estàs molt trinxat de neurones que no funcionen amb estels i planetes.
Òbviament mai gaudiràs d'un vermut. Ets un pastiller de paracetamol, Ibuprofeno i excedents de píndola X i marasmes de farmaciola.
Òbviament ets un desastre de paio amb el suport dels insectes del teu cobrellit
Òbviament
Hard-Comú.
EliminaAvui vindràs a encastar la napia als vidres del Golden? Vindràs a fer adeptes electorals? Vindràs a fer cantonada amb el patinador de les rastes? Vindràs a fer el passarell?
Ets un Bop Pop més!!!!
Ets un cretí electoral!!!
Entra al Golden que farem botifarra a Espanya
Hard the Bop Pop!!!!!
Bop Pop Hardy??????????
EliminaAixò es posa sofisticadament tendre entre nosaltres.
Ulleres de colors a tope
El putu avorrit de la puta vida fent anuncis del putu Sabadell. Judas, juas, la renda, juas la puta renda del Jalisco, putu Hardpolla solitari del Jalisco México chilicuate.
EliminaCervell de putu ratolinet Pérez
Això és insuperable amb la notícia del dia, enorme Bob Pop Hard. Ridícul destí del phantasma singular dels mil noms que el fan solitàriament plural
ResponEliminaRepartiríem tanta estopa que sería un escándol maresmenc , pero avui es diumenge i fosc ja, a mes plou i fa fred i ens fa moooolta mandra despatxar tontet , enteradet i cunyats varis.
ResponEliminaDe res.
Muhahahahahahahahahahahahahaahahahhaahahhaahahahahahhaahahahhahahahahah
Muhahahahahahahhaahhaahjahaahahahahahahahahahahahah
#OKB
#OKBlitzkriegbop
#OKTheRamones
COÑO VIVA LA REAL
EliminaLA REAL ES REAL ES REAL ES REAL ES REAL ES REAL ES REAL ES REAL ES REAL ES REAL ES REAL ES REAL ES REAL ES REAL ES REAL ES REAL ES REAL ES REAL ES REAL ES REAL ES REAL ES REAL ES REAL ⚫⚫⚫⚫⚫
TENEMOS A LOS CULEROS COGOTEANDO DE LA BOLA ⚫
COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE ⚫⚫⚫⚫
BANZAI EL COGOTE DE LOS BOBOS FRITOS
BOBOS ⚫⚫⚫⚫⚫⚫
ResponEliminaCOGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE COGOTE ⚫⚫⚫⚫
REAL MADRID CAMPEÓN
⚫⚫⚫⚫
BANZAI GLORIOSO
Calla BANZAI i calla Bob Pop Hard
EliminaEls dos a la merda.
Un altre show del comú davant del bar
BANZAI i Bob Pop Hard Ogro junts
Dilluns de pintallavis
EliminaDilluns de làtex
EliminaDilluns de sado
EliminaQuina una diu aquest del COGOTE!
EliminaAliança total entre BANZAI i el nou àlies BopPopHardOgro
ResponEliminaINSISTO EN MIS MENSAJES DE ANOCHE ⚫⚫⚫⚫
ResponEliminaCOGOTE CULERO
A nosaltres la família del Palomino ens la resuda pel davant i pel darrera , com si els queden els ous penjant …
ResponEliminaClenxa al mig i costat i costat .
Muhahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahaahahhaahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahah
Muhahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahaahahhaahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahah
#OKB
#OKPalomino
#OKZiu-Ziu
Primer de tot demana disculpes per abominar dels meus familiars.
EliminaÒbviament estàs greu.
Òbviament no dius res del teu nou rol de Bob Pop Hard Ogro
Òbviament res a dir dels àrbitres
Òbviament no critiques el BANZAI
Òbviament sou amics
És un pobre home, Washington, deixa que brami. A Premià sabem quins cognoms el posen frenètic
EliminaBellonch
Folch
I ho deixem aquí de moment
COGOTE HARDITO LINDO
EliminaBARCELONITA JIÑADO
LAPORTITA COGOTE
⚫⚫⚫
BANZAI ESTILOGRAFICA
Palomino, tens un problema , ficar a la família la Bogarde .
ResponEliminaLa teva família ENS LA RESSUA, si t’agrada bé , sinó també .
Igualment ens la porta fluixa el teu monotema reusenc, tu si que estàs fatal.
A tu se’t disculparà ta tia , que també deu ser familiar teva.
A nosaltres ens la ressua yit alló que ens ve en gana, o no, o com sigui.
Comprat un diploma de psicòleg, psiquiatra o el que t’il·lusioni mes, també ens la porta totalment fluixa, com si adquireixes una disfressa de Batman .
Abuses de l’anís del mono, serà la es oriund de Badalona .
Cuida’t.
De res
Muhahahahahhahahaahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhaahahahahahahhaahahhahahaha
Muhahahahahhahahaahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhaahahahahahahhaahahhahahaha
#OKB
#OKinafamilia
Un perturbat mental donant lliçons de psiquiatria. És com en Trump parlant de pau i un madridista parlant de futbol.
EliminaEm sembla molt greu que la Junta no prengui cartes en aquest desastre de maltractaments a tort i dret
Em fa molta ràbia i sort del suport de la bona gent de La Idea
S'ha de ser un putu desgraciat per putejar una família com fa aquest putu violent Hardpolla
EliminaTanta mala gaita em fa retirar la proposta de sexe
ResponEliminaJa era hora mogigata , hem exhaurit les existències de Primperan.
EliminaEs així .
A la resta de merdosos felicitar-vos , la vostra família també ens la dessua.
De res.
Muhahahahahahahahahahahahahahahahahaahhahaahhahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Muhahahahahahhaahahhaahahahahahhahahaahahahahhahaahhahahahahahahahahah
#OKB
#OKomenslasua
Demostres desconèixer el sexe martiritzador que reservo per la nostra gran vetllada
EliminaEn quedo sense alè veient fins a on és capaç d'arribar Hard Ogro
EliminaExigeixo a la Junta la immediata supressió de tots els comentaris perpretrats per la cosa més bruta mai vista en una xarxa. Tot va començar amb una plantada de fa potser 10 anys i ha estat un atac permanent
ResponEliminaAra obertament contra les famílies dels que discrepen dels seus horrors
Junta: per favor!
Amargada… la teva familia, la dels teus familiars, i la dels familiars dels familiars … ens la dessuen .
ResponEliminaTu en canvi et deus preocupar , igual que el palomino, a preservar el bon nom de la família , i a mes preocupar-te pels familiars de tots els que entren aquí , si estan malalts , si emocionalment estan equilibrats , si els manquen diners, i un lllarg etcètera . O no.
Mira, mona pelada… Sra exigent de merda .
A mes de ploramiques ets una merdosa , i una bocamolla, amb família o sense, te la dessua o ens la dessui a nosaltres, i el present d’indicatiu complert del verb dessuar. Com si uses el perifrastic.
Ens la pela la vostra família igual que a vosaltres la nostra , però veniu aquí a plorar merdes… ergo , sou una merdes i el que mes us molesta es que us hi diguin i us ho demostrin … llavors estem sonats .
La guineu quan no les pot haver diu que son verdes. I escriu merdes com tu amargada.
Quin fàstic de penya.
La piltrafilla .
Ens encanta !!!!!!!!
Muhahahahhahahahahhaahahaahhaahahhahahahahahahahahahahhaahhahaahhaahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahha
Muhahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahhahaahahhahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahhahahahahahah
#OKB
#OKFamiliar
#OKMerdosos
#OKPrrpotentsdemerda
#OKPiltrafilla
#OKPiltrafes
#OKPalominos
#OKTarzanillos
Junta:
ResponEliminaSi us plau!
Repasseu lletra per lletra el que ha escrit Hard.
Actueu amb celeritat.
És molt greu.
Gràcies
Tot plegat després del martiri sexual anteriorment comentat
EliminaAmargada, esperem que en contra de plorar i somiquejar posis un burofax … bocaxancla !!! Però ja!!!
ResponEliminaAra es el moment , i si no , calla d’una vegada , prepotent de merda.
Demana explicacions al jutjat com tantes vegades heu estat caquejant , i no oblidis que la vostra família , ens la dessua.
Ens importa un tifa pudenta.
Pretenciosa i superba com ets , te la Menges amb patates.
La Marquesa exigent de la gran ciutat perfumada de Mataró …. Cap gros , cervell petit , et deu fer eco …. Pallussa.
Muhahahahahahahhahahaaahahahahhahahaahahahahahahahahhaahhaahhahahahahaahhaahahahahahahahahahahah
Muhahahahhaahahahahahahahahahahahhahahahahaqhhahahahahahaahhahahaqhhahahahahaha
#OKB
#OKMarquesa
#OKMerdosa
Vigila tros de Satanàs!
ResponEliminaMiserable agressor!
Això passa de la ratlla!
Estàs molt malalt del cap.
T'adones de la monstruositat que estàs protagonitzant?
No tinc paraules
Excitant
EliminaFrikirrin , de tu no ens sorprèn que no tinguis paralules … vas mancat d’elles i de com articular-les .
EliminaDe res .
Per altra banda vigila la família , darrerament es porta molt aquest tema a la Bogarde .
El teu posat de macarrilla de barri no s’agafa per enlloc , ni per això encertes les paraules.
Dedica’t al macrame o a fer ganxet.
De res.
Muhahahhahahahahhahahahahahaahhaahahhahahahahahahahahahahahahaahahaha
Muhahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahhahahahaahhaha
#OKB
#OKFriki
No dono crèdit al que llegeixo.
ResponEliminaMai he vist algú tant salvatge en xarxes
Junta, on sou?
Mòmia amargada …. Ni junta , ni parròquia , ni diputació ….. ves al jutjat boques … burofax i costat i costat .
ResponEliminaQue trist que tregui a pit per compte del palomino .
Compra’t in sarcòfag nou.
De res.
Muhahahahhahahahhahaahhahahaaahhahahaahahahahaahhahahahahaha
Muhahahhahahahahahahhahahahahahahahhahahahah
#OKB
#OKBurofax
#OKSarcofag
He llegit molt bé una frase de Hard que em diu "vigila la família".
ResponEliminaLa degradació d'aquest energúmen és imparable.
És una gravíssima amenaça.
No pot quedar impune.
En parlarem molt i molt en tots els espais socials i municipals de la vila
EliminaFrancesc20 de gener del 2026, a les 17:31
Vigila tros de Satanàs!
Miserable agressor!
Això passa de la ratlla!
Estàs molt malalt del cap.
T'adones de la monstruositat que estàs protagonitzant?
No tinc paraules
Frikirrin , tens mes problemes .
De res .
Hard Mod .
Hard
ResponEliminaNo demano Viriato
No demano ni mig Viriato
No demano ni que demanis perdó
El que demano és que tornis a escriure res més en aquest lloc i si pot ser en cap xarxa.
Pel teu bé.
Estàs en el costat fosc del delicte
Putu violent
ResponEliminaTu matat es el que tens mes problemes de tots , al ser de cooperativa de pares el tema família se t’eixampla .
EliminaDe res
Muhahahahhahaahhaahhaahahahahahahahahhaahhaahahahahahahahahahahahahahahahahahahha
Muhahahahahahahahahahahahhaahhaahahahahahhahahahahahaahahahahhahahaah
#OKB