PENYA BOGARDE. LA PENYA DEL BARCELONISME PROLETARI

Tribuna Dirk
Bogarde. L'organ oficial de la Penya Bogarde de Premià de Mar. LA PENYA QUE MAI FALLA.
Òrgan d'expressió oficial de la Penya Bogarde, fundat l'any 2007 del segle XXI a la vila de Premià de Mar / El Maresme / Països Catalans / Univers / Tot.


dilluns, 13 de novembre del 2017

APOTEOSI MOLFORT'S A MATARÓ + barça 7, Real Madrid 0 + golejada als blancs en futbol manual.

DARRERA HORA ESPORTIVA:
FUTBOL FEMENÍ.
 BARÇA 7 REAL MADRID 0
Lieke Doctor Martens lidera el nostre equip.



El factor Molfor'ts -per art d'una màgia secreta i inconfessable- està marcant la nova etapa del bogardisme. Fou el secretari Henry Tosea -educat i amable- el pioner de l'expressió 'Anem molt forts', associada al sentit general i a la filosofia insurgent de la nostra Penya. El temps i les intempestives il·luminacions van fer possible la gran intersecció entre avantguarda, espetec, bimba, estil i determinació per les coses amb denominació d'origen catalanes, maresmenques i mataronines. I és que a Catalunya, als PP.CC, a la costa maresmenca i a la vila germana de Mataró, passen aquestes coses i les celebrem. És el que hem fet. Hem assistit amb delegació d'alt nivell a la presentació de l'exposició dedicada a la marca, els productes i l'esperit Molfort's. Dit això, us oferim un estol de meravelles gràfiques i felicitem el soci Julià Guillamon per la seva encertada i comissariada exposició.

Hem aprofitat que no hi havia 'Liga' i  hem celebrat la victòria del Barça (de football manual, mal conegut com basquetbol) a la seu tenebrosa del Real Soto del Madrid.

Primera imatge: La delegació bogardista (a la foto hi manca en Francesc Chiva, mataroní imprescindible, present a l'acte): La Nuri, una fracció de la familia Plana (pare i filla) de les Terres de Ponent, Àngel Gimondi, el comissari Guillamón, Ray 77 Martino, Judith Rudith, Xavi Kalikenyo, Empar Fària i Pau Trento Trentíssim


A continuacio, un seguit de fotografies del retratista Ray Martino.






37 comentaris:

Joan Patateta ha dit...

està vist que anem molt forts

Laura Llompart / Bunyola ha dit...

pens que voldria un pont per caminar a sa peninsula i veure el que veig en fotos

MADRIDISTA BANZAI 这是一个消歧义页 ha dit...

HUELE A PATRAÑA, HUELE A SOPONCIO, HUELE A FORMOL, HUELE A SARMIENTO.


BANZAI SOBACO
BANZAI SILLA
BANZAI ESTANTERÍA 消歧义页 消歧义页

penyabogarde ha dit...

Vés a pastar pinso verinós a la plaza de Oriente!
Banzai prestatgeria, banzai cadira, banzai aixella!

Esclop Romesco Sklop ha dit...

La millor manera de callar la boca amb bronquitis del Bançai és justament amb un mitjó Molfort's a la boca plena de bilis d'aquest subjecte arggg arg gargares d'acer i sodi groc amb sobre groguíssim de diable punxagut que li va la siba, la siba li va, llangardaix de somort

Ferran Osuna Taka-TakaTerrassa Bogardista ha dit...

vull mitjons d'aquests

Marc Galí ha dit...

Amb la vènia del meu mestre Eduard, guardó daurat del Teïna i de les lectures sota cava i sota rajola, em trobo obligat moralment de ficar cullerada honesta en aquest reguitzell molt fort que m'incita a deixar petjada.

Poema dillunsàire o la vitrina de la pilota forta
.................................................

Caligrafia de melmelada
i les pinyes
que tot em surt del dret
si afino el curs del licor
que a bon galet em prenc.
Del gol en trec força i verema,
del colze aprenc més barca rema.
Calvari sota vitrina
pilota forta
molt del cop de peu
puntada forta
que el bacallà diu no res,
cantarem la millor troballa.

penyabogarde ha dit...

El bogardisme és més resolutiu que qualsevol partit polític. Anticipa el poder del poble en forma de taverna i no enten de mitjes tintes. La cultura d'aquest projecte és poderosa. El football allibera la ment com una ratafia fresca i noble.

Ted Berrigan Fàstic Bonada ha dit...

Em permeteu una cosa senzilla sense mala bicorsa?
Us perdeu massa i feu substitucions sense parlar d'un joc que es diu futbol.
Ho dic sense mala bicorsa ni amb la llet poruga de qui veu arrecades; us diria una troba més que necessiteu psiquiatra o neuròpata per no dir un mestre d'escola per infants disfuncionals rotllo Sant Joan de Déu

marga bosch i el seu verb ha dit...

Galdosa em sento de ser de Mataró i enfadada em sento de que vingui gent de la petita Penya Bogarde a visitar la meva ciutat sense informar a la Gran Penya Bogarde que com és conegut per tot el món mundial es reuneix davant d'un aparell de TV per veure partits en el Tur Cafè de la Riera de Mataró que és el cap i casal del Maresme i és la ciutat que vostès varen visitar si m'atenc a les fotografies i als paraulos que escriuen com si fossin una cronica dels ecos de societat que ara rebo amb sensació de poc respecte si tenim en consideració que vos vaig fer la mà estesa per oblidar plantades de grup o la més maleducada que en va fer el senyor Canalons que encara no he deixat de tenir en la ment. Us heu perdut que us faci una visita a Sant Simó, al Callao, al bolisiana, al ninot negrito del parque, a la placa que recorda la nascuda d'Iluro o a l'estació a on veurieu detall arquitectonic que ara no us faré saber, ho dic amb ganes de amistat i només heu de ser detallistas per dir que veniu a Mataró i jo que tinc més gent al costat que és Bogarde us pot rebre amb braços oberts per fer alegria i celebrar que heu conegut al penya Bogarde gran de la ciutat que més té de bo en el món, espero que no hagueu tingut problemes en entrar a aquesta esposició que jo aniré a veure amb la gent de la Penya Gran però no per haver llegit aquest escrit vostre sinó per saber-ho de primera ma gracies al Cap Gros o a l'Elvira que no perd ni una ocasió, malament esteu si no feu detall a qui sempre us espera que no hi ha forma de fer paus entre el que sou i el tenim a Mataró des de la nit dels temps més freds o és que no voleu coneixer les tradicions d'iluro i us contenteu amb venir un dia sense avisar?

Oliver El Pirino d'Ocata ha dit...

Arg Arg Bosch si et cases amb Bonada em faig capellà i us faré l'ofici que porto barba i ulleres de bona vista

Antoni Segarra (Arenys de Mar) ha dit...

Si us val apreteu el cordó que salta xispa
Jo Arenys de Mar que és Calisay i peix fregit
Bogarde a raudales.

Conrad Canaló Stewart ha dit...

"Sed de venganza"
la pel·lícula protagonitzada per
Margarita Bosque y Su Verbo

Conrad Canaló Stewart ha dit...

ho poc dir numèricament:
7 de revenja (A de 1 en fase ascendent)

Marta Coma ha dit...

m'has tocat els ovaris amb la tripa d'un pollastre que fa d'escut de la teva dèria, val senyor Ted Bonada's? Si vols parlem amb llum i taquigrafs de Messi, del Barça i del que vulguis sense pifies i paranys de la llei parda. Temps ha que no beso altres llavis que els meus propis i tinc el Bourgois Rouge d'Amour regalimant el seu calibre 44 d'intensitat i pastossitat a rabiar.

MADRIDISTA BANZAI 这是一个消歧义页 ha dit...

CUENTA EL LADRÓN
QUE MUY MALA ES LA EXPOSICIÓN
CUENTA EL VARÓN
QUE MUY SABROSO ES EL MELÓN
CUENTA EL CAMIÓN
QUE MUY PESADO ES EL CARBÓN

¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ IROS A FREIR ESPÁRRAGOS, MONIGOTES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BANZAI PECERA
BANZAI SILLA
BANZAI PLUMIER

cesc "gorgui" fortuny ha dit...

berrigante i banzai, arrimadas i albiol
visca Vilassar de Mar i Premià de Mar!

MADRIDISTA BANZAI 这是一个消歧义页 ha dit...

GORGORI-TO MÍO, DALE A LA MATRACA POR SEGUIDILLAS
NOSOTROS MANDAMOS EN EL BALANCE MUNDIAL DE LOS TROFEOS
TÓMATE UN PSICOFÁRMACO CON PERILLAS EN DULCE

BANZAI CUADRO
BANZAI FIRMAMENTO
BANZAI CARPETA

义页 ANTEOJOS EN ALMIBAR

义页义页

Mantis Forner AMPOSTA ha dit...

La vida em diu que la llum és bona i lo millor del Barça també ho és

MADRIDISTA ︻╦╤─ BANZAI ha dit...

MANTI-TI-TO BERZAS DE MI CORAZÓN
¿¿¿¿¿¿TAMBIÉN ERES DE LOS QUE GUSTAN DEL MECHERI-TO LUMINOSOSO?????
PENA PENITA PENA, PEÁ, PEÑITA, PEÑA...PEÑÓN DE GIBRALTAR CON ZAPATOS
BANZAI ESCAFANDRA
BANZAI MORTADELA
BANZAI LÁMPARA
义页
义页
义页
义页
义页 MIS LETRAS MÁGICAS

义页 MIS VIRTUDES CON ZANAHORIA


BANZAI FERROCARRIL ︻╦╤─

Antoni Segarra (Arenys de Mar) ha dit...

Banzai Ferrocarril: Coneixes el fuet d'en Medina?
no t'ho perdis carinyo meu!

Oliver El Pirino d'Ocata ha dit...

Us demano un xic d'atenció.
Us demano un xic d'atenció delicada.
Us demano un xic d'atenció delicada i atenta.
Us demano un xic d'atenció delicada, atenta i molt respectuosa.

Fa temps que us vull parlar de mi mateix i de la dèria que em va fer entrar en el magma sense parangó del bogardisme i ara necessito sincerar les meves pensades i ho diré començant per un començament.

Soc el Pirino d'Ocata, barba, ulleres, bocamoll quan m'enfado i simpàtic tot el dia menys quan dormo per la nit que no sé si soc bocamoll sonambul o simpàtic somiador de cels i orenetes. Vaig entrar en el bogardisme gràcies al cambrer, gurmet, savi, culé, lider masnoví, cacahuet salat i estimat amic JOAN PATATETA WILLIAMS que és el no complet per a nosaltres els amics que el tractem quan es posa dret dalt de la cadira per dir-nos paraules del que sigui i a on sigui. Les millors coses d'en Joan Patateta Williams són les que diu quan anem al futbol al camp o a la teleCalandria que és el seu reialme de sinceritat collonudament com el musclo que menjaré a les tres de la tarda amb birreta freda per empassar la carcanada.
El meu bogardisme és per tot això d'en Patateta Williams, per la força del gran Joan Farré que vareu batejar com a Farrerde amb summa gràcia i timbalada unint el ferro del ferrer i la patada a seguir d'en Bogarde de les anelles i el collaret.
M'he vist a vegades retratat al vostre web, em sento com una castanyola cobejant la mermelada i un dia fins i tot em vau posar de vigilante de la playa.
Soc de ca l'Oliver mare i mare amb botiga de queviures a Ocata mirant a mar, amic d'en Maymó supervivent de la vella fàbrica de ca l'Humet com dir que soc pota negra d'Ocata i mai m'ha agradat el Netol Galera que és el fatxenda d'Ocata cara de misto i pomes agres com un salfumà de poca marca, els ocatins de sempre o som d'en Patateta Williams o som d'en Neto Galera que n'hi ha poc per triar i jo sempre he triar en Patateta Williams.

Què em passa ara que la diuen tots ben caspada?
Que fa temps i randes que no em retrateu a la web i em sento gangós de boca rupia!
Enrecordeu-vos d'aquest modes i quasi miserable amic que teniu en la meva persona i feu-me un retrat que ja em toca tornar a treure pit a la Calandria.

Mercès genets!
Mercès genets sense cavall!
Mercès genets sense cavall i amb carruatge!
Mercès sense la mare de Déu de la Mercè descavallada i amb carruatge de gala!
Mercés!
Mercés!
Mercès!
Mercés !

Joan Patateta també Williams quan neva ha dit...

Gràcies per la piulada amic Pirino

Ted Berrigan Fàstic Bonada ha dit...

Abans sortien dones com un tren en el vostre blog i ara hem d'aguantar fanàtics i gent narcisista que demana que li posin el focus damunt la testa com aquest Pirono Ocata. Simptoma certificat de que tinc més raó que una granota a l'escollera del port de Barcelona, seguiu amb el borinot que caurà la guilla, No us adoneu que foteu pena?
on estan les ties bones d'abans? Ara tot és autobombo caspós de res nanai nanai
què vol aquest Pirinot? Res, fama barata i poca feina. I les ties?

Pirino d'Ocata, Oliver enfadat ha dit...

Reclamo una resposta a la meva petició de fotografia a l'altura de la meva proposició i no pas el WC ple de pixats del senyor Berrigant.
Algú amb un xic d'educació em pot respondre a la meva explicadíssima demanda?

MADRIDISTA MORREADOR ha dit...


ME PONGO EN MODO MORREADOR.
ME GUSTAS BERRIGANTE, ME GUSTAS CON FERVOR.
ESTO QUE TE LLEVAS CON LAS TÍAS ME GUSTA SOBERAMENTE, VAMOS QUE YO ME SUMO UN PISTÓN A TU PETICIÓN DE TÍAS BUENAS EN ESTA PEÑI-TA BOBA Y MACHOTA.
¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡VIVAN LAS MUJERES!!!!!!!!!!!!!!

BANZAI TECLA
BANZAI FUNDAMENTO
BANZAI MAPA
BANZAI LIBRO
BANZAI CORTINA

BANZAI MORREADOR PERO EDUCADO ha dit...

PERO MIRA QUE ERES BOBO PIRINI-TO DE LAS PERDICES MANCAS
BOBO PERO QUE MUY BOBO A LO SOMERO SIN SOMBRERO

BANZAI ISLA
BANZAI COBRE
BANZAI SARMIENTO
BANZAI ESCALERA

Rosaura Martínez ♥`*.¸.*´ ♥ ♥`*.¸.*´ ♥ ha dit...

desagradablement ofesa per les frases masclistes i misògines del Banzai Macho i el Berrigan que va com un toro en zel.
´ ♥ ♥`*.¸.*´ ♥

Pirino d'Ocata, Oliver ha dit...

He fet una peticio i només rebo garrodades, algú em pot respondre?
Bogardes feu-me aquest favor, jo tinc el escalf de patatera W, farregarde i tarzan goliat pero som amics del Masnou i necessito saber el que pensa Premià

exPresidència de la Penya Bogarde ha dit...

Amable Pirino,

lamentem el setge que ha rebut la teva persona de part de La Cruzada Blanca Anti-Bogardista (per dir-ho de manera genèrica i referida als casos Banzai i/o Bonada Berrigan).

Cursem instruccions al retratista Henry Tosea per que puguis satisfer el teu desig d'accés a la posteritat com a bogardista més i més retratat i degudament actualitzat.

Ex-President de la Penya.

Postdata: No censurarem els botxins. Va bé que tothom veig de quin peu calça l'enemic, com les gasten i el que aporten al món de la (in)cultura.

Oliver El Pirino d'Ocata ha dit...

gràcies senyor. Espero el que em dieu i visca el Barça!

L'ESPERIT D'ESNAOLA ha dit...

Informo que cada dia venen més persones a demanar asilo a les Medes i que la capacitat a les illes és de 150.000 persones però això no és problema si afegim que tenim uns 200.000 peixos rondant per sota el mar i que poden acompanyar centenars de batiscafos i submarins turistics. Oblidava dir que el Barça és collonut

MADRIDISTA BANZAI 这是一个消歧义页 ha dit...

¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡QUE SE TE LLEVE UN TEMPORAL, ESNOLI-TA ESPIRITI-TO!!!!!!!!!!!!!!!
BANZAI PUERTA
BANZAI VASIJA
BANZAI SETO

Anònim Rosaura Martínez ♥`*.¸.*´ ♥ ♥`*.¸.*´ ♥ ha dit...

Banzai molesta la sensibilitat de les persones, diria que és un virus

però a bogardes amor

Rosaura Martínez ♥`*.¸.*´ ♥ ♥`*.¸.*´ ♥

Joan Patateta ha dit...

Em caus molt bé Rosaura amb tots els cors que acompanyen el teu nom

Joan Sanabria ha dit...

jo de vostès esborraria la terrible lletra del que signa Banzai
és el clar exemple del que és una mena e Dastis o una mena de mendezdevigo
en la versió barra de bar con bocata calamares oliós i cervesota dolenta Mahou
sortint de la corrida de toros amb la cope a tota pastilla de volum

o és que no és això el que és en banzai?

MADRIDISTA BANZAI 这是一个消歧义页 ha dit...

SANABRI-TA ERES BOBO
BOBALICÓN PARA SER MÁS EXACTOS
ERES UN PRISMA OBLICUO

BANZAI CERROJO
BANZAI PANTALLA
BANZAI RÍO